Най голямата разлика между 1Z и AFN е разпределителния вал.Така че модифициране от въм едва ли ще помогме много.
По малкия дявол е различния съеденител на двата мотора.
Късмет с преобразуването.
Разлика между AFN и 1Z
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
След като махнах катализатора колата много се отпуши- започна много по-добре да върви, а за пушенето- не пуши. А за чипа ще ми вземат 400 лв.trunner написа:Колега пиши моля те, като махна катализатора имаше ли някаква разлика - вървеж, пушеци... ? И ако си се интересувал някакви ориентировъчни цени за чип!

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
trunner написа:Колега пиши моля те, като махна катализатора имаше ли някаква разлика - вървеж, пушеци... ? И ако си се интересувал някакви ориентировъчни цени за чип!
И аз един глас за махане на катализатора-има много писано за това.С две думи ако махаш катализатор на ТДИ най-доброго е по един то двата начина:1.сваляш избиваш кирамиката и пак слагаш старото,2.отваряш стария катализатор с флекс/подобно на консерван кутия/,избиваш керамиката и затваряш с електрожена.За чиповете пиши на колегата BREZEL ЛС,а при желание му прочети темата CHIPTUNING в тунинг раздела-при него мисля че са 200 кинта

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Офертата на Брезел отдавна я имам, ама не ми се занимаваше, предпочитам да отида и всичко от-до да ми го направят. А отделно и ми дават гаранция за чипа.trunner написа:Passat_bs написа:А за чипа ще ми вземат 400 лв.
Относно чипа питай Brezel, вкара ми добра оферта на която все още устоявам накак си! А, честито за автомобила и много безаварийни!

- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vasseto написа:Най голямата разлика между 1Z и AFN е разпределителния вал.Така че модифициране от въм едва ли ще помогме много.
По малкия дявол е различния съеденител на двата мотора.
Късмет с преобразуването.
А от къде си сигурен че е различен разпределителния вал. Според Етос-а са абсолютно еднакви както разпределителния така и коляновия, а за съединителя даже на АФН е по малък от на 1з който е като на абф ?
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
При съединителите 100% има разлика, защото като ходих да си сменям съединителя в магазина ми показаха на AFN и 1Z и са различни. Все пак единия е направен да издържа повече въртящ момент от другия.bluefen написа:Vasseto написа:Най голямата разлика между 1Z и AFN е разпределителния вал.Така че модифициране от въм едва ли ще помогме много.
По малкия дявол е различния съеденител на двата мотора.
Късмет с преобразуването.
А от къде си сигурен че е различен разпределителния вал. Според Етос-а са абсолютно еднакви както разпределителния така и коляновия, а за съединителя даже на АФН е по малък от на 1з който е като на абф ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта