Разлика между AFN и 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2701
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 11 фев 2007 23:40


Най голямата разлика между 1Z и AFN е разпределителния вал.Така че модифициране от въм едва ли ще помогме много.
По малкия дявол е различния съеденител на двата мотора.
Късмет с преобразуването.




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 15 фев 2007 1:22


Отказах се от тази работа. Оправиха ми турбото и колата вече си върви нормално (е, винаги може и още). :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 15 фев 2007 1:26


Ми помисли за чипче,филтърче,избушен катализатор,а вероятно и нова генерация :)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 15 фев 2007 19:04


Филтърче си имам- панелен K&N, катализатора отдавна го нямам, тия дни ще му меря компресия и ако всичко е наред- чип. :D


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 17 фев 2007 20:32


Колега пиши моля те, като махна катализатора имаше ли някаква разлика - вървеж, пушеци... ? И ако си се интересувал някакви ориентировъчни цени за чип!


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 17 фев 2007 22:37


Не дочаках да меря компресия- преди малко свалихме ECU-то и слагам чипа. До няколко часа трябва да е готов. :D


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 17 фев 2007 22:39


trunner написа:Колега пиши моля те, като махна катализатора имаше ли някаква разлика - вървеж, пушеци... ? И ако си се интересувал някакви ориентировъчни цени за чип!
След като махнах катализатора колата много се отпуши- започна много по-добре да върви, а за пушенето- не пуши. А за чипа ще ми вземат 400 лв. :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 18 фев 2007 0:31


trunner написа:Колега пиши моля те, като махна катализатора имаше ли някаква разлика - вървеж, пушеци... ? И ако си се интересувал някакви ориентировъчни цени за чип!

И аз един глас за махане на катализатора-има много писано за това.С две думи ако махаш катализатор на ТДИ най-доброго е по един то двата начина:1.сваляш избиваш кирамиката и пак слагаш старото,2.отваряш стария катализатор с флекс/подобно на консерван кутия/,избиваш керамиката и затваряш с електрожена.За чиповете пиши на колегата BREZEL ЛС,а при желание му прочети темата CHIPTUNING в тунинг раздела-при него мисля че са 200 кинта :wink:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 18 фев 2007 12:38


Айде и аз да се похваля- снощи към 1 часа сутринта сглобихме колата и я пробвах- много върви. :D 17-ките ги пали без да се оплаква. :D


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 19 фев 2007 20:23


Passat_bs написа:А за чипа ще ми вземат 400 лв. :roll:

Относно чипа питай Brezel, вкара ми добра оферта на която все още устоявам накак си! А, честито за автомобила и много безаварийни! :D


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 20 фев 2007 2:42


trunner написа:
Passat_bs написа:А за чипа ще ми вземат 400 лв. :roll:

Относно чипа питай Brezel, вкара ми добра оферта на която все още устоявам накак си! А, честито за автомобила и много безаварийни! :D
Офертата на Брезел отдавна я имам, ама не ми се занимаваше, предпочитам да отида и всичко от-до да ми го направят. А отделно и ми дават гаранция за чипа. :D 400лв. ми излезе цялата работа.


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Вто 24 юли 2007 10:58


Vasseto написа:Най голямата разлика между 1Z и AFN е разпределителния вал.Така че модифициране от въм едва ли ще помогме много.
По малкия дявол е различния съеденител на двата мотора.
Късмет с преобразуването.


А от къде си сигурен че е различен разпределителния вал. Според Етос-а са абсолютно еднакви както разпределителния така и коляновия, а за съединителя даже на АФН е по малък от на 1з който е като на абф ?


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 24 юли 2007 12:50


bluefen написа:
Vasseto написа:Най голямата разлика между 1Z и AFN е разпределителния вал.Така че модифициране от въм едва ли ще помогме много.
По малкия дявол е различния съеденител на двата мотора.
Късмет с преобразуването.


А от къде си сигурен че е различен разпределителния вал. Според Етос-а са абсолютно еднакви както разпределителния така и коляновия, а за съединителя даже на АФН е по малък от на 1з който е като на абф ?
При съединителите 100% има разлика, защото като ходих да си сменям съединителя в магазина ми показаха на AFN и 1Z и са различни. Все пак единия е направен да издържа повече въртящ момент от другия.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта