130 км/ч и остава така-Решено.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не че е само на пета ,ама просто тогава го осещаш като "огрооомна" дупка.Като се смота/без да е напълно мъртав/дебитомера колата почва да се държи адски странно,просто щото загрява и дава голяма грешка във високите обороти.В ниските все още си чувстваш типичното набиране за ТДИ-то,а на ниски предавки колата преминава през обортите сравнително бързо,но ако застанеш до друга кола виждаш че след 3000 умираш.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
при заю-баю я мерихме-ама утре пак ще я мъча,че днес нямаше време.kristian112 написа:SMEL написа:няма грешки и по ВАГ -всичко е наред,дори до 5200 оборота.Това е странното.Турбото си надува и т.н.Всичко е сменено по принцип-консумативи,маркучи за вакум/SEMPERIT/ и т.н.Не е в оборотите-на 1-ва,2-ра и 3-та до 4500 оборота няма ядове-изобщо не се замисля даже-ускорява като луда.
давай да замерим с колите!на изхода на Варна! как така 30 40 сек. и то само на 5-та? странно ! къде мери на вак ком ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
уест-гейта на турбото задържа и колата минава в авариен режим.----Благодаря на ВЕСКО и Заю-Баю.----сега предстои сваляне на турбина и ако мога да се справя сам с почистване от нагар-добре,ако не майстор.Незнам дали мога да сваля само клапана,без да свалям турбината? Вероятна причина-не навреме махнат катализатор.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
От МЕИ Варна също не съм доволен.Взеха ми 100лв за смяна на уестгейт и профилактика, но освен да я почистят външно , друго не са направили. казаха , че са сменили гейта , но всъщност бяха изчистили и пръснали със спрейче стария, за да мине за нов. Щях да викам , но трябваше да си сглобявам колата и не бях на кеф за разправии. Става въпрос за турбо от Г2, като аз си го свалях.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
несъм сменял клапан,даже нищо несъм сменял по мотора.И на мен не ми ги хвалят тез от МЕИ-то,така че незнам къде.Мога и сам но нямам канал-ще мисля тези дни и ше поразпитам,сигурно има читав майстор.Rabbit_TDI написа:Май можеш да махнеш само клапана ама ти трябва канал да я погледнеш отдолу.
P.S.Ти нали го беше сменял клапана?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта