130 км/ч и остава така-Решено.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 фев 2007 2:11


Не че е само на пета ,ама просто тогава го осещаш като "огрооомна" дупка.Като се смота/без да е напълно мъртав/дебитомера колата почва да се държи адски странно,просто щото загрява и дава голяма грешка във високите обороти.В ниските все още си чувстваш типичното набиране за ТДИ-то,а на ниски предавки колата преминава през обортите сравнително бързо,но ако застанеш до друга кола виждаш че след 3000 умираш.




kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Вто 06 фев 2007 10:58


та аз затова предложих на колегата да замерим на магистралата


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 06 фев 2007 19:21


kristian112 написа:
SMEL написа:няма грешки и по ВАГ -всичко е наред,дори до 5200 оборота.Това е странното.Турбото си надува и т.н.Всичко е сменено по принцип-консумативи,маркучи за вакум/SEMPERIT/ и т.н.Не е в оборотите-на 1-ва,2-ра и 3-та до 4500 оборота няма ядове-изобщо не се замисля даже-ускорява като луда.

давай да замерим с колите!на изхода на Варна! как така 30 40 сек. и то само на 5-та? странно ! къде мери на вак ком ?
при заю-баю я мерихме-ама утре пак ще я мъча,че днес нямаше време.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 07 фев 2007 9:32


Премери ли колко показва дебитомера?


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 07 фев 2007 19:36


уест-гейта на турбото задържа и колата минава в авариен режим.----Благодаря на ВЕСКО и Заю-Баю.----сега предстои сваляне на турбина и ако мога да се справя сам с почистване от нагар-добре,ако не майстор.Незнам дали мога да сваля само клапана,без да свалям турбината? Вероятна причина-не навреме махнат катализатор.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Сря 07 фев 2007 21:28


в МЕИ свалят и почистват за 75 лв.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 07 фев 2007 22:16


мерси.-ама чух че една са я сглобили като лего-все едно щерка ми я е сглобявала.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 08 фев 2007 4:00


SMEL написа:мерси.-ама чух че една са я сглобили като лего-все едно щерка ми я е сглобявала.

аз не съм ходил там ама съдейки по това което казваш май няма и да отида!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 фев 2007 9:56


Май можеш да махнеш само клапана ама ти трябва канал да я погледнеш отдолу.
P.S.Ти нали го беше сменял клапана?


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Чет 08 фев 2007 12:31


От МЕИ Варна също не съм доволен.Взеха ми 100лв за смяна на уестгейт и профилактика, но освен да я почистят външно , друго не са направили. казаха , че са сменили гейта , но всъщност бяха изчистили и пръснали със спрейче стария, за да мине за нов. Щях да викам , но трябваше да си сглобявам колата и не бях на кеф за разправии. Става въпрос за турбо от Г2, като аз си го свалях.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 08 фев 2007 13:28


Добре във Варна къде можем да отидем за ремонт на турбина без да ни окипазят колите и без да ни отрежат главите?? Радко до салон Европа предполагам прави такива интервенции


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 08 фев 2007 19:23


Rabbit_TDI написа:Май можеш да махнеш само клапана ама ти трябва канал да я погледнеш отдолу.
P.S.Ти нали го беше сменял клапана?
несъм сменял клапан,даже нищо несъм сменял по мотора.И на мен не ми ги хвалят тез от МЕИ-то,така че незнам къде.Мога и сам но нямам канал-ще мисля тези дни и ше поразпитам,сигурно има читав майстор.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 09 фев 2007 19:17


клапана на турбото е ок.Май се оказа клапана зад въздушния филтър,не му знам името-с 3 маркуча и два кабела за ток в него=110 лв. в аутотрейд/скъпо/.Затова утре ще го сменя със клапана от един колега с ТДИ за проверка дали точно той е прецакан,да не купувам напразно.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 10 фев 2007 0:37


80 лв. ми каза мийстора на мен.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 10 фев 2007 19:01


е --100 лв. днес го купих от аутотрейд-ПИЕРБУРГ,и всичко си дойде на мястото-ускорение и скорост над 130 км/ч без проблеми.Във цяла Варна цена под 110 лв няма,с познат ми го дадоха с 10% отстъпка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта