AGR трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1895
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Пет 15 ное 2013 14:46


dani_94 написа:
110afn написа:Е...Като го установих със сигурност, що го заебах това и през цялото време търсих под вола теле.Профилактика на стартер, смяна на акумулатор, обикновен горивен филтър и изхвърлен клапан.................
С няколко майстори от форума поддържах връзка, но никой не ме насочи точно в повредата. Всички теми мисля съм преровил и нищо подобно. Оказа се, че отгоре на помпата, дето връща обратната нафта и идва излишната от дюзите има вътре да го нарека клапан. Моя просто дрънкаше като го свалих, а новия не. Чаках да минат 3-4 дни преди да пиша, за да съм сигурен. Сега пали като всяко едно читаво ТДИ


Това съм ти отговорил на 10.11, демек 3-4 дни преди твоят пост:

dani_94 написа:Това е клапан на излишното гориво... Вземи от друга помпа за проба...


Хубав ден ти желая :beer

Данка, така е ,прав си, благодарен съм ти. Преди да те питам знаех, че там става нещо и там ще човъркам :beer




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1895
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Пон 20 яну 2014 18:14


След една година ровене по колата проблема е решен. Сега незнам дали ще се изразя точно и правилно , но порцията за палене или авансатора работеше само на 2.5 процента
Дани от Монтана ако чете и ако иска може да сподели за какво става въпрос. Студена и топла сега пали от четвърт
Искам да ви попитам за температурата на горивото в помпата. Обърнато по целзий е около 25 градуса. Не знам малко ли е при положение ,че колата е загряла напълно, работила около час, изминала около 50км, че вън е около 5гр, резервоара е почти пълен с около 50литра , обратната нафта директно си отива в резервоара - с обикновен филтър е.
Дали е за смяна датчика и на какво влияе ако не показва правилно


valkoz
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 19 юли 2013 18:59
Автомобил:
Двигател:

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот valkoz » Пон 20 яну 2014 18:43


На горивния филтър отгоре е не може да се сбърка :)

Sent from my WT19i using Tapatalk 2


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1895
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Пон 20 яну 2014 19:03


Кое е отгоре, с какво не може да се сбърка?
Опитай пак...ако можеш


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1075
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Пон 20 яну 2014 19:39


Това дето го превръщаш по целзий не са градуси.
Градусите ги гледай на канал 7.

Аз си смених датичка и същата работа. Пак висока температура. Отдавна не съм я гледал.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1895
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Вто 21 яну 2014 12:07


Никой ли не е гледал каква е температурата обикновинно и колко трябва да бъде????????????????


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Вто 21 яну 2014 19:50


колега бутал ли си на прословутия 5 канал, да пробваш да увеличиш порцията при студен старт?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1895
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Вто 21 яну 2014 21:05


Не знам на кой канал е тая порция, но е бутната от 2 на 50 процента и сега пали добре
Затова питам за тоя датчик в помпата колко трябва да показва. Той ли "бута " аванса или тоя на антифриза


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1075
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Сря 22 яну 2014 19:27


Първо за палене има значение само статичния аванс.
Второ авансът зависи от датчика на антифриза.
Този на нафтата се използва само за дозиране на горивото. Ако ти дава по-висока температура ще пуска малко повече нафта, отколкото проектантите са искали.


Zinoto
Мнения: 1880
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Сря 22 яну 2014 22:59


mshbul написа:Първо за палене има значение само статичния аванс.
Второ авансът зависи от датчика на антифриза.
Този на нафтата се използва само за дозиране на горивото. Ако ти дава по-висока температура ще пуска малко повече нафта, отколкото проектантите са искали.

Тия твърдения нещо "висят" във въздуха, не става ясно нищо. Статичния аванс е важен само за "исканото от проектантите". Факт е, че има доста коли с перфектен статичен аванс, които палят трудно, както има и с доста напред или назад статичен аванс, които си палят перфектно (ако не се лъжа и твоята е в това число). Така, че за паленето е по-важен динамичния аванс и дизел от много гориво няма проблем с паленето, винаги щом пали трудно е от недостиг от гориво!


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1075
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Чет 23 яну 2014 19:47


Не си чел внимателно.
Смесил си 2 мои независими изречения - половината от едното и половината от другото и наистина става безсмислено.

Моята е на предварение и да пали добре, да чукна на дърво.

Дали компютърът задейства авансатора при палене - Моите наблюдения са, че не, но може и да не е на всички мотори така. Според теб да. Не знам кое е вярно.
Освен това не съм писал, че заради датчика на горивото ще пуска повече нафта при палене - имах предвид при работещ мотор, но наистина незапознат човек ще се заблуди.


Zinoto
Мнения: 1880
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 23 яну 2014 22:39


Явно аз съм незапознат :mhihi, авансатора ако не се задейства няма да запали никога, освен това не зависи само от него динамичната центровка особено при студен мотор.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Вто 28 яну 2014 11:17


колега 110afn не можах да разбера как точно си реши проблема?имал си проблем с авансатора или ти бягаше горивото през въпросния клапан?питам защото и аз влизам в тая драма труден първи старт поради липса на гориво и гледам да почерпя опит от вече престрадали проблема колеги :)


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот SMEL » Вто 28 яну 2014 14:21


xxx_man написа:колега 110afn не можах да разбера как точно си реши проблема?имал си проблем с авансатора или ти бягаше горивото през въпросния клапан?питам защото и аз влизам в тая драма труден първи старт поради липса на гориво и гледам да почерпя опит от вече престрадали проблема колеги :)


И аз съм в това число,не пали сутрин,или като е студена-почва се едно въртене докато му дойде акъла на на ГОЛФА.Вече ми е писнал и го моря от въртене,докато го убия съвсем.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1895
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Вто 28 яну 2014 16:17


Не знам вече решил ли съм някакъв проблем или не съм. Дани като оправи порцията за палене почна да пали добре. Според него датчика в помпата показва по-ниска температура от реалната. Минаха няколко дни и започна старата песен. Сега падна сняг и сутринта при минус 10гр запали от раз. Незнам какво се ебава вече. Взел съм го датчика , но ще го сменявам края на седмицата, че ще разбъзикам и милиграмите като отворя помпата.....та 2в1 ще е

А... за температурния датчик на антифриза да питам. При загряла кола си показва 90гр и на таблото и на Вагкома, има ли вариант да е скапан когато е студена колата да показва, че е 20-30гр примерно и да не "бута" авансатора
По-нагоре бях питал кой датчик бута авансатора, но все едно попитах нещо за совалка



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта