TURBO AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 фев 2007 9:52


kristian112 написа:май много въпроси станаха ама съм притеснен и аз !
Значи :
и при мен има вибрация на студен мотор.незнам дали да го нарека вибрация или по скоро нещо по изпускателната система не ми е наред.Когато запаля на студено (сутрин)се чува шум като че некъде по изпускателната система леко опира в купето.Като изляза от колата не се чува нищо! Мисля си че може да е от изпускателната защото като натисна с крак тръбата ауспуха надолу и шума исчезва.Като я купих не беше така.Това и е първата зима при мен и освен това на мен това ми е първия дизел.Чета доста но нямам почти никакви лични впечетления от поведението на дизелов автомобил . При теб подобна ли беше ситуацията или самия двигател беше по шумен ? ако да - може ли да се вземат някакви адекватни превантивни мерки преди да се е случило лошото ?
Гледал ли си катализатора дали е наред?
Ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!

А катализатора проверявал ли си ,или за разни отломки в гърнето?

Последна промяна от Rabbit_TDI на Вто 13 фев 2007 9:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 13 фев 2007 9:18


А някой има ли наблюдение от един сервиз който се намира в БОРОВО до една авто мивка е ако се сещате гледам че е специализиран само за ремонт на компресори !
Намира се като тръгнеш от пазарчето на БОРОВО в ляво към Бул.България веднага от дясно !


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Пет 16 фев 2007 9:31


:?:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 16 фев 2007 9:37


Май никой не е ходил да оправя турбина.


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Пет 16 фев 2007 15:01


ДА НО ЛОШОТО Е ЧЕ АЗ ТРЯБВА ДА ХОДЯ А ОЩЕ НЕЗНАМ КАДЕ :?


BatRadi
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 9:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан

Мнениеот BatRadi » Вто 27 мар 2007 12:16


sasho_mf написа:
pike написа:И аз проявявам интерес към въпроса на KRISTIAN112 !!!! Понеже темата е чистене на турбина,ми се струва,че това чистене си е жива профилактика,а реалния проблем с мощността е другаде.Така че нека SASHOMF каже за ремонта.Абе мисля си въобще,че нашите колици май си искат по-основен ремонт.Аз чистих турбина миналата седмица-колата наистина тръгна по-добре.Чистих турбина и преди 6 месеца-изкара 2 седмици и пак мъки.Да видим колко ще задържи тоя път.Със SASHOMF koментирахме прекъсване на мощността в друга тема-ако осн. ремонт е начина-лошо.

В Темата Вибрация в купето са постнал снимки на това което ми се случи в раздела за пасати.
Но все пак ето какво стана .Блокира единият повдигач нарани разпределителния вал от недобрата работа на мотора вероятно се чупи и един клапан удря и буквално се заварява в буталото .Пърчета от него леко надират блока и смазват едната дюза мисля на втори цилиндър.До момента на повредата автомобилът вървеше отлично с нулева загуба на масло и нормален разход на гориво просто колата беше да кажем по-шумна.Цени на разни части като при някой от тях има отстъпки.Между другото научих че пасата е с различи цилиндри два по два са еднакви.
Нова глава 820лв
Нов рапределителен вал 250лв
Нови бутала 2 по193 и 2 по 165лв
Феродов диск на съединителя(профилактично)122лв+ лагер 28лв
Биела втора употреба 100лв
Дюза втра употреба 80лв
Нови клапани не им знам цената
Хидравлични повдигачи нови 8 по 11,5лв
И други като сегменти нови гарнитури,стъргане на блока картерна ламарина 50лв
ОБЩО 2700 ЛВ
РАБОТО 450 ЛВ
ТОТАЛ 3150
Надявам се че към понеделник или вторник колата ще заработи,ще пиша пак тогава какво е станало.



Ако имаш желание, дай информация, кои точно цилиндри/ а съответно и бутала/ са еднакви- 1 и 4, 2 и 3 или ...........


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 27 мар 2007 21:11


Rabbit_TDI написа:
kristian112 написа:май много въпроси станаха ама съм притеснен и аз !
Значи :
и при мен има вибрация на студен мотор.незнам дали да го нарека вибрация или по скоро нещо по изпускателната система не ми е наред.Когато запаля на студено (сутрин)се чува шум като че некъде по изпускателната система леко опира в купето.Като изляза от колата не се чува нищо! Мисля си че може да е от изпускателната защото като натисна с крак тръбата ауспуха надолу и шума исчезва.Като я купих не беше така.Това и е първата зима при мен и освен това на мен това ми е първия дизел.Чета доста но нямам почти никакви лични впечетления от поведението на дизелов автомобил . При теб подобна ли беше ситуацията или самия двигател беше по шумен ? ако да - може ли да се вземат някакви адекватни превантивни мерки преди да се е случило лошото ?
Гледал ли си катализатора дали е наред?
Ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!

А катализатора проверявал ли си ,или за разни отломки в гърнето?

Не ще да пише тва момче за катализатора - а как заради него може да си пр...е турбината - не е истина :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта