Passat b5 AFN 110hp много трудно пали когато е студена

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
SPL
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: Поморие

Re: Passat b5 AFN 110hp много трудно пали когато е студена

Мнениеот SPL » Сря 13 фев 2013 20:16


Колега направи най-накрая една качествена диагноастика и виж центрофката на помпата TDI Timing-a и качи графиката http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html




Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Passat b5 AFN 110hp много трудно пали когато е студена

Мнениеот andon_ » Сря 13 фев 2013 21:43


Колеги, винаги търсите най-сложното, може да има въздух в системата и сутрин при по-продължителен престой (цяла нощ) по-трудно да подкача нафта. След това, топла е логично да пали лесно .. Нека се сетим, че дюзите "чукат" също и когато "чистят" въздух. Според мен, може да не е центровка, защото ако е така и топла няма да пали... AFN има ли автоматичен авансатор? Нека колегата провери маркучите дали не се "газират" сутрин, веднага след като запали .. логично е щом пали с "педала в пода" ..

Ето: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=368746



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта