


Passat b5 AFN 110hp много трудно пали когато е студена
- SPL
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
- Автомобил: GOLF MK4 TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: Поморие
Re: Passat b5 AFN 110hp много трудно пали когато е студена
Колега направи най-накрая една качествена диагноастика и виж центрофката на помпата TDI Timing-a и качи графиката http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat b5 AFN 110hp много трудно пали когато е студена
Колеги, винаги търсите най-сложното, може да има въздух в системата и сутрин при по-продължителен престой (цяла нощ) по-трудно да подкача нафта. След това, топла е логично да пали лесно .. Нека се сетим, че дюзите "чукат" също и когато "чистят" въздух. Според мен, може да не е центровка, защото ако е така и топла няма да пали... AFN има ли автоматичен авансатор? Нека колегата провери маркучите дали не се "газират" сутрин, веднага след като запали .. логично е щом пали с "педала в пода" ..
Ето: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=368746
Ето: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=368746
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта