



голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
Разбрах те колега,сега ми е останало да затапя и EGRа и повече няма да се занимавам. Успех на всички с наавтовите печки и по малко проблеми
.Поздрави.

-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
В този случай защо от завода не оставят колата на 2мг а я връщат на 4.2мг доколкото знам от Добромирски.Така автомобила им става по икономичен и пъргав.Нещо не разбирам.Посещавам един форум за икномично и екологично шофиране където ТДИ -то го настройват на 5 мг и провеждат доста задълбочения засичания на консумацията.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
danakoplatec написа:В този случай защо от завода не оставят колата на 2мг а я връщат на 4.2мг доколкото знам от Добромирски.Така автомобила им става по икономичен и пъргав.Нещо не разбирам.Посещавам един форум за икномично и екологично шофиране където ТДИ -то го настройват на 5 мг и провеждат доста задълбочения засичания на консумацията.
..защото нещата са комплексни -вървеж ,живот на ДВГ ( и турбо ?) екология и т.н .. щото като сложиш 2 мг и колата става пъргава , обаче като се натисне рязко педала и отзад стане облак сажди те от какво са ? .. от "бедна" "екологична" и "икономична " смес ли ? и после .."преди два месеца чистих турбо и сега пак е зацапано.." и затова хората са преценили и са оставили стандартно 4-5 мг , оттам всеки решава - чипове мипове , керамика и т.н , и накрая "УТь"...
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
danakoplatec написа:В този случай защо от завода не оставят колата на 2мг а я връщат на 4.2мг доколкото знам от Добромирски.Така автомобила им става по икономичен и пъргав.Нещо не разбирам.Посещавам един форум за икномично и екологично шофиране където ТДИ -то го настройват на 5 мг и провеждат доста задълбочения засичания на консумацията.
Ти пак не схвана моята теза, че една кола от завода на 4 мг., а и някой други заводски настройки върви доста по-добре, а и икономично от тия които караме на 10 + години и на 400 000 + километри. Как можеш да сравняваш едното с другото? Затова ги правим даже и на 2 мг., а аз "бутам" и други неща вътре в помпата, както и настройки от Ваг-ком за да пали и върви като нова от завода въпреки, че е с висока степен на износване, особено помпата. Заводските настройки не са най-доброто за тия стари коли. Добри са за гледана кола купена от магазина, карана 3-4 години само с много хубава нафта с висока мазителна способност, която нафта вече не се произвежда почти никъде от 10 години насам и колата да е на НЕ повече от 80 000 - 100 000 км. Всички знаем, че "те такова животно няма".
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
OK разбрах те просто ми се иска да караме малко по икономични автомобили.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
За времето си, а и до сега са си доста икономични независимо от настройките. Моята сега на 2.2 мг. сякаш е с една идея по неикономична от като беше на 3 мг., но на извънградско през лятото съм слизал и под 4/100. Никоя с мотор помпа-дюза не може да стигне този разход, а са по-ново поколение.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1,9TDI , 90 к.с. питане относно милиграми
Страхотен ти е разхода за такава мощност на колата.Аз също имам доста нисък разход на извън градско Автомобила ми е 1.9СДИ Шкода Фабия постигам 3.4-3.5л на 100км само че с доста твърди гуми и намалено аеродинамично съпротивление от маската решетките и бронята.Проблема ми е че искам да понижа градскя разход в София което е малко трудно.След направени малко експерименти установих че ускоряването с пълна газ 2500об.мин до разрешената скорост е малко по икономично от плавното ускорение.Затова се чудех дали да си обогатя впръскането.Имах запитване до Брезел които прави подобренията и той ми каза че повече не мога да постигна, като икономия.Повечето хора търсят повече мощност и бързина докато аз искам обратното.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 43 госта