1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха високи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот веселин » Вто 16 апр 2013 17:23


Е как пък моя не го преебах за осем години и половина - абсолютно всеки път издърпвах докрай при палене на светнала лампа за подгрев / при топъл двигател има датчик , който не пуска ток към свещите - съответно и лампата не свети - директно палиш /.... говоря за 1V , но за JR RA SB трябва да е същото .... за JP не знам дали го има този датчик :redface




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот vinixxx » Вто 16 апр 2013 18:04


чак пък всеки път голяма хамалогия е било.много по-добра идея е било да изчакаш след загасването на лампата да цъкне релето,а когато не светва лампата са връща ключа и пак на контакт
а за предишни пост не се изразих правилно,имах предвид по-скоро лоша центровка на ремъка или не изцяло изправно гнп или лошо настрено


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,6 ТД RA/SB върнах обогатителя оборотите останаха висок

Мнениеот веселин » Вто 16 апр 2013 20:44


При компютърно управляваните горивни процеси - така или иначе за да се предотврати тресенето пак има повишаване на оборотите по-богата смес за по-бързо запалване
с "обогатителя" променяш ръчно предварението на впръскване на гориво - ако беше излишно нямаше да го сложат .....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта