


Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колектора
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колектора
Не става въпрос за Ибей. Аз ти показвам оригиналния номер. Иди в Ауто+ примерно и си го вземи без да чакаш.Имам такава пластина. Бях направил 10тина от неръждавейка на лазер, ще ти подаря, но куриера ще ти излезе колкото да си я купиш.
Re: Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колек
Ами сега се обадих в Ауто+ нямат я само с поръчка до 2 седмици
Иначе е 7лв. Пак отиваме на вариант направи си сам...

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колек
Ще имаш проблем с разхода, щом софтуерно ЕГР-а е изолиран като при ЕДЦ15.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колек
Здравейте искам да попитам и аз за електронно затапване което не е на 100%, видях от тди форум сайта това.
Чрез VAG COM може софтуерно да се намали действието на ЕГР клапана но неможе да се изключи напълно. Тази софтуерна настройка се прави и след механично затапване за да не се записват грешки при поновите автомобили.
Логвате се с код 12233 и след това се отива на адаптация на канал 3 (канал 3 са показанията на дебитомера)
1.Виждате заводската стойност която е зададена , например при 16 битовите ЕКУ-та тя е 32768 . -->> При мен беше 8192 сега го направих на максимума който ми позволява 26214. Нормално ли е ?
2.Променяте това число колкото се може повече (колко ви позволява програмата) Така повишавате исканата от ЕКУто стойност на дебитомера. Така колкото е по-висока исканата стойност на дебитомера , толкова по-малко отваря ЕГРклапана. Също така става и по-малка разликата между исканите и реалните стойности при вече механично затапен ЕГР и така ЕКУто не записва грешка.
При този мотор на Vw golf 5 1.9TDI 105k.s. някой правил ли го е и по този начин ли е има ли ефект ?
Чрез VAG COM може софтуерно да се намали действието на ЕГР клапана но неможе да се изключи напълно. Тази софтуерна настройка се прави и след механично затапване за да не се записват грешки при поновите автомобили.
Логвате се с код 12233 и след това се отива на адаптация на канал 3 (канал 3 са показанията на дебитомера)
1.Виждате заводската стойност която е зададена , например при 16 битовите ЕКУ-та тя е 32768 . -->> При мен беше 8192 сега го направих на максимума който ми позволява 26214. Нормално ли е ?
2.Променяте това число колкото се може повече (колко ви позволява програмата) Така повишавате исканата от ЕКУто стойност на дебитомера. Така колкото е по-висока исканата стойност на дебитомера , толкова по-малко отваря ЕГРклапана. Също така става и по-малка разликата между исканите и реалните стойности при вече механично затапен ЕГР и така ЕКУто не записва грешка.
При този мотор на Vw golf 5 1.9TDI 105k.s. някой правил ли го е и по този начин ли е има ли ефект ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 11 госта