Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колектора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колектора

Мнениеот 110afn » Съб 20 апр 2013 12:04


Не става въпрос за Ибей. Аз ти показвам оригиналния номер. Иди в Ауто+ примерно и си го вземи без да чакаш.Имам такава пластина. Бях направил 10тина от неръждавейка на лазер, ще ти подаря, но куриера ще ти излезе колкото да си я купиш.




Потребителски аватар
resousers
Мнения: 84
Регистриран на: Съб 04 фев 2012 13:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колек

Мнениеот resousers » Съб 20 апр 2013 12:24


Ами сега се обадих в Ауто+ нямат я само с поръчка до 2 седмици :banghead Иначе е 7лв. Пак отиваме на вариант направи си сам...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колек

Мнениеот Andonov » Съб 20 апр 2013 17:34


Ще имаш проблем с разхода, щом софтуерно ЕГР-а е изолиран като при ЕДЦ15.


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г5 1,9 105 к чертеж на тапа за затапване на ЕГР от колек

Мнениеот Infernal_fire » Вто 07 окт 2014 18:37


Здравейте искам да попитам и аз за електронно затапване което не е на 100%, видях от тди форум сайта това.
Чрез VAG COM може софтуерно да се намали действието на ЕГР клапана но неможе да се изключи напълно. Тази софтуерна настройка се прави и след механично затапване за да не се записват грешки при поновите автомобили.

Логвате се с код 12233 и след това се отива на адаптация на канал 3 (канал 3 са показанията на дебитомера)

1.Виждате заводската стойност която е зададена , например при 16 битовите ЕКУ-та тя е 32768 . -->> При мен беше 8192 сега го направих на максимума който ми позволява 26214. Нормално ли е ?
2.Променяте това число колкото се може повече (колко ви позволява програмата) Така повишавате исканата от ЕКУто стойност на дебитомера. Така колкото е по-висока исканата стойност на дебитомера , толкова по-малко отваря ЕГРклапана. Също така става и по-малка разликата между исканите и реалните стойности при вече механично затапен ЕГР и така ЕКУто не записва грешка.


При този мотор на Vw golf 5 1.9TDI 105k.s. някой правил ли го е и по този начин ли е има ли ефект ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buhata84 и 11 госта