ventotdi написа:... С 195/65/15 гуми ..


ventotdi написа:... С 195/65/15 гуми ..
samo_pechka написа:Най-лесно е от Г3 ТДИ мотор барабар с тръбите и маркучите. Аз на моя Голф съм с такъв от Г3 АФН кулер + турбо пътища, взех и заборника и планката дето държи кулера. Със сигурност не е най-ефикасния , но е най-лесен за монтажповече от задоволителен ефект
За кулер от Транзит нямам мнение , нито му знам размерите, нито разположението на входа/изхода
passatfen написа:Да споделя моя опит по AAZ
Та колата ми е Пасат Б3 комби в момента карам на 1.1 бара и различен бууст пин от оригинала и малко пусната нафта...колата ми е без кулери и тем подобни..даже и генерацията му е оригинална със катализатор..
в момента колата ми върви много повече от опел зафира 101 коня турбо дизел
други данни нямам за 0-100 или максимална скорост...но тук по нашия край има голям баир преди да барам колата там падаше скоростта от 120 на 100км/ч а сега тръгвам със 100/ч и до края на баира съм на 130 и чесно казано напоследно несе сещам да не ми е стигнал мощността и да съм минал от 5'та на 4'та
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 37 госта