Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съвет

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот samo_pechka » Сря 24 юли 2013 12:57


ventotdi написа:... С 195/65/15 гуми ..

:eek как ги събра в калниците , да не са били 14-ки ? Че 195/65/15 ми се види ...бая голям размера :exclaim




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот ventotdi » Сря 24 юли 2013 13:05


Да ... 195/65/15 лети джанти петолъчка и не упираха абсолютно никъде. Разбира се бях с 4 чисто нови газови амортисьора ! Колата беше много висока и стабилна на завойте.
Прикачени файлове
01032013.jpg


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот buller » Сря 24 юли 2013 15:39


Колега izcrazy,
Послушай миналите по този път... Мненията на ventotdi не са плод на въображение, а на реална работа по колата.
Аз, когато карах AAZ (около 8-9 години) имах период, в който исках да я засиля.
Е, стигнах до извода, че е по-добре да продам двигателя/колата и да купя такава с 1z или AFN и да влагам в нея, отколкото да се опитам са съживя мъртвец...
Нито динамиката, нито издръжливостта, нито разходът съперничат на по-новите и здрави TDI.

В твоя случай, ако двигателят е читав (компресия; демпфер; помпа) и обичаш колата си:
1) кулер
2) бърникане по помпата
3) малко повече налягане на турбото
Това, мисля, ще го постигнеш с минимални средства.
Просто самият мотор не предполага кой знае какви варианти за качване на мощността.


Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот izcrazy » Пет 04 окт 2013 23:06


Привет колеги.От доста време не съм писал тук.Взех си поука и реших да пробвам.Предлагат ми интеркулер от Форд Транзит 1.9тди?
Какво мислите по въпроса


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот samo_pechka » Съб 05 окт 2013 22:10


Най-лесно е от Г3 ТДИ мотор барабар с тръбите и маркучите. Аз на моя Голф съм с такъв от Г3 АФН кулер + турбо пътища, взех и заборника и планката дето държи кулера. Със сигурност не е най-ефикасния , но е най-лесен за монтаж :smile повече от задоволителен ефект :th_up За кулер от Транзит нямам мнение , нито му знам размерите, нито разположението на входа/изхода :redface


Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот izcrazy » Нед 06 окт 2013 21:22


samo_pechka написа:Най-лесно е от Г3 ТДИ мотор барабар с тръбите и маркучите. Аз на моя Голф съм с такъв от Г3 АФН кулер + турбо пътища, взех и заборника и планката дето държи кулера. Със сигурност не е най-ефикасния , но е най-лесен за монтаж :smile повече от задоволителен ефект :th_up За кулер от Транзит нямам мнение , нито му знам размерите, нито разположението на входа/изхода :redface

Еми ето това представлява (не е този който ще го вземам) http://prodavalnik.com/photos/ad/23682645/1/
Също така можеш ли да ми кажеш или покажеш на снимка,как се монтира бууст контролер на ААЗ


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот passatfen » Нед 06 окт 2013 21:41


Да споделя моя опит по AAZ
Та колата ми е Пасат Б3 комби в момента карам на 1.1 бара и различен бууст пин от оригинала и малко пусната нафта...колата ми е без кулери и тем подобни..даже и генерацията му е оригинална със катализатор..
в момента колата ми върви много повече от опел зафира 101 коня турбо дизел
други данни нямам за 0-100 или максимална скорост...но тук по нашия край има голям баир преди да барам колата там падаше скоростта от 120 на 100км/ч а сега тръгвам със 100/ч и до края на баира съм на 130 и чесно казано напоследно несе сещам да не ми е стигнал мощността и да съм минал от 5'та на 4'та :th_up


Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: Вит Колектор,Маховик и Преправяне на ск,кутия на AAZ Съ

Мнениеот izcrazy » Нед 06 окт 2013 22:03


passatfen написа:Да споделя моя опит по AAZ
Та колата ми е Пасат Б3 комби в момента карам на 1.1 бара и различен бууст пин от оригинала и малко пусната нафта...колата ми е без кулери и тем подобни..даже и генерацията му е оригинална със катализатор..
в момента колата ми върви много повече от опел зафира 101 коня турбо дизел
други данни нямам за 0-100 или максимална скорост...но тук по нашия край има голям баир преди да барам колата там падаше скоростта от 120 на 100км/ч а сега тръгвам със 100/ч и до края на баира съм на 130 и чесно казано напоследно несе сещам да не ми е стигнал мощността и да съм минал от 5'та на 4'та :th_up

Може ли да ми кажеш какъв е този пин и от какъв двигател си го взел



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 37 госта