Спортен филтър за Голф 4 1.9TDI 110k.c.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Спортен филтър за Голф 4 1.9TDI 110k.c.

Мнениеот radi_nrj » Чет 05 сеп 2013 21:51


Правилния начин е да се направи термо щит или направо цяла кутия, която да изолира филтъра от топлия въздух и да се докара студен въздух. Иначе резултата е отрицателен - това важи за всички коли, независимо дали са бензин или дизел.




Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Спортен филтър за Голф 4 1.9TDI 110k.c.

Мнениеот produxan » Нед 08 сеп 2013 19:56


Когато въздухът е топъл той се разширява в следствие на това с една и съща порция въздух изгаряш по-лошо горивото ,защото имаш по-малко кислород в топлият въздух сам прецени дали е по-добре въздухът да е топъл аз съм против конусен филтър (спортен) по-добре вземи панелен ефекта ще е по добър както са ти писали колегите в форума кутията за филтъра го играе изолатор малко или много от топлината в коша .


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Спортен филтър за Голф 4 1.9TDI 110k.c.

Мнениеот radi_nrj » Чет 26 сеп 2013 11:36


Е да видите колко коня свалят спортните филтри без термо щит:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта