Мисля да отварям двигателя , моля всички за помощ !
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Едно мнение технически обосновано не съм чел от тебRabbit_TDI написа:Ventoman написа:На студеничук мотор като запаля от начало го няма , но като поработи малко и позагрее се почва , като се заслушам звука идва от по към задната част на мотора но от към капака на клапаните , даже като махна тапата за наливане на масло , ми се струва че го чувам по-ясно ехтенето .
1.Все пак , трябва ли да има луфт между пуловете и кубилиците при загасен двигалел ?
2.Как да проверя дали е нормално налягането на маслото ?
3.Има ли варянт с елиминирането на EGR клапана , да е останал малко отворен и да пълни и при високи обороти двигателя с изгорели газове и да се е получил нагар на клапаните и от там да дава луфт в кубилиците и при работа те да удрят и да се чуват ?
Ако ес хидравличен не трябва да има.Като го отвориш има ли откаде да найстройваш хлабината-ако няма значи е с хидравлични.Като цяло и хидравличната втулка си личи на самия клапан,ама 1З не съм го виждал отворен за да кажа точно как еТва с EGR граничи с невъзможното.Единствения проблем като го няма EGR е че трябва да е малко по неспокоен като го палиш на студено и би трябвало да харчи една идея повече.



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
itan75 ако се поразровиш из форума ще видиш мненията на 3-4 колеги който са изолирали EGR-при всички мотора докато загреее бачка по твърдо-вероятно щото рециркулацията загрява влизащия въздух.За разхода неслучайно писах ,че разликата е принципна и то защото просто колата работи с по бедна смес и някъкъв процент нейзгоряло гориво в газовете.Мненията ми са технически необосновани щото карам ФВ и пиша в ФВ форума какво съм видял по мойта кола,на познати колите и каквото съм прочел тук.Технически щяха да са обосновани ако бях монтйор и пишех във форума на монтйорите.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
sleeper написа:...До колкото разбрах "помпа-дюза" трябвало да се кара със 0W30,специaлно произведен за VW и имало само 2 производители.Единият със сигурност е Castrol.
Е тука не си прав (т.е. нещо са те метнали). За двигателите "помпа-дюза" Volkswagen си има норми за маслата (VW 505.01), и мога да ти покажа списък от поне 10-ина производителя, които ги покриват. А този вискозитетен клас (0W30) също ми се струва малко "изсмукан от пръстите".
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
намира се наи отдолу на помпата(под тръби4ките)не се настроива буксата му е една с кабел4ето за клапана на помпата за горивото.проверява се с вагкомаVentoman написа:niks76 написа:недобра работа на стартовия клапан на помпата
Може ли някой да ми го пообясни по подробно това . Каде се намира , как се настройва , как се проверява .
П.с. Бързо схващам , но много трябва да ми се обяснява
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ейййй има си лс за тази работа !!!
Ново 20 , като свалях днеска бронята да си монтирам халогените и забелязах че интерколера ми е дал фира . Не знам точно каде но се е спукал , омаслил се е целия та даже и бронята . Осетих че от последната настройка на колата на , след няколко дена палене (в буквалния смисал) на гуми и колата малко поолекна и почна да свисти , но мислех че е резултат от зареждането ми на Петрол .
Какъв интерколер да си взема , да държи на пустите 1.3 бара налягане и да се побере точно по дължина пред водния радиатор ? И от каде да си взема ?
Ново 20 , като свалях днеска бронята да си монтирам халогените и забелязах че интерколера ми е дал фира . Не знам точно каде но се е спукал , омаслил се е целия та даже и бронята . Осетих че от последната настройка на колата на , след няколко дена палене (в буквалния смисал) на гуми и колата малко поолекна и почна да свисти , но мислех че е резултат от зареждането ми на Петрол .
Какъв интерколер да си взема , да държи на пустите 1.3 бара налягане и да се побере точно по дължина пред водния радиатор ? И от каде да си взема ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта