Мисля да отварям двигателя , моля всички за помощ !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 06 мар 2007 21:30


Някой да знае да извършват някаде в София тази услуга , да замеря преди да отворя . И ако си купя манометър който да си го монтирам за в бъдеще , има ли предвидено място кадето да го вържа без да преправям или елиминирам нещо ?




Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Сря 07 мар 2007 19:28


Rabbit_TDI написа:
Ventoman написа:На студеничук мотор като запаля от начало го няма , но като поработи малко и позагрее се почва , като се заслушам звука идва от по към задната част на мотора но от към капака на клапаните , даже като махна тапата за наливане на масло , ми се струва че го чувам по-ясно ехтенето .

1.Все пак , трябва ли да има луфт между пуловете и кубилиците при загасен двигалел ?

2.Как да проверя дали е нормално налягането на маслото ?

3.Има ли варянт с елиминирането на EGR клапана , да е останал малко отворен и да пълни и при високи обороти двигателя с изгорели газове и да се е получил нагар на клапаните и от там да дава луфт в кубилиците и при работа те да удрят и да се чуват ?

Ако ес хидравличен не трябва да има.Като го отвориш има ли откаде да найстройваш хлабината-ако няма значи е с хидравлични.Като цяло и хидравличната втулка си личи на самия клапан,ама 1З не съм го виждал отворен за да кажа точно как е :oops: Тва с EGR граничи с невъзможното.Единствения проблем като го няма EGR е че трябва да е малко по неспокоен като го палиш на студено и би трябвало да харчи една идея повече.
Едно мнение технически обосновано не съм чел от теб :!: Приказваш пълни глупости и после сериозни хора ги четат и приемат за чиста монета :evil: Поредната ти издънка и невежество вече не можах да изтърпя и ще се намеся,колкото и да ти е неприятно. Та как и по какъв начин като изолираш/махнеш EGR и палиш студения мотор той е "неспокоен" и как трябва да харчи с една идея повече,като става ТОЧНО обратното доказано не един път в практиката :evil: Още нещо научи,че има и друг вид за регулиране на клапаните без да имаш външно видимо откъде да ги регулираш.Регулиращите шайби се наричат парички и т.н. п.п Колега Вентомен налягането на маслото могат да ти го замерят в сервиз,както беше казал един колега по-горе с механичен датчик,който се завива на мястото примерно на развития ти датчик за маслото.Наистина е добре да имаш и манометър и контролна лапма едновременно и аз на мойта бях си взел датчик и манометър за арматурното табло от Лада.При тази компресия и аз мисля,че ще извършиш напълно излишни движения свързани най-вече с финанси,но ако те гони много крастата да си отвориш мотора отвори му поне само главата и провери херметичноста на клапаните с бензин.Почисти му идеално всмукателния колектор от маслото ако има такова с коресилин.Шлайф паста за клапаните има в някои магазини за авточасти-питай не е скъпа.Отделен е въпроса,че във други форуми пишат,че при липса на шлайф паста са използвали малко цимент смесен с малко масло като интензивно се разбърква сместа,но това го приложи само в краен случай.Задължително като откопчаваш клапаните ги бележи,кой от къде е бил Въпреки,че ще минат през шлайфа


mobilka
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот mobilka » Сря 07 мар 2007 22:15


Привет! Моя съвет е непипай мотора щом имаш компресия 30,мисла си че проблема ти е от хидравличните повдигачи .Преди карах голф и го имаше същия проблем,смених хидравличните повдигачи и гумичките и гадния шум изчезна.Успех!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 мар 2007 10:44


itan75 ако се поразровиш из форума ще видиш мненията на 3-4 колеги който са изолирали EGR-при всички мотора докато загреее бачка по твърдо-вероятно щото рециркулацията загрява влизащия въздух.За разхода неслучайно писах ,че разликата е принципна и то защото просто колата работи с по бедна смес и някъкъв процент нейзгоряло гориво в газовете.Мненията ми са технически необосновани щото карам ФВ и пиша в ФВ форума какво съм видял по мойта кола,на познати колите и каквото съм прочел тук.Технически щяха да са обосновани ако бях монтйор и пишех във форума на монтйорите.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 10 мар 2007 15:53


niks76 написа:недобра работа на стартовия клапан на помпата


Може ли някой да ми го пообясни по подробно това . Каде се намира , как се настройва , как се проверява .

П.с. Бързо схващам , но много трябва да ми се обяснява :wink:


Потребителски аватар
sleeper
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот sleeper » Съб 10 мар 2007 18:58


Ventoman..........взехме един VW Sharan от Германия.Работеше перфектно.Смениьме маслото тук в България и.........почна да чука и стана по шумен.До колкото разбрах "помпа-дюза" трябвало да се кара със 0W30,специaлно произведен за VW и имало само 2 производители.Единият със сигурност е Castrol.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 10 мар 2007 20:22


sleeper написа:...До колкото разбрах "помпа-дюза" трябвало да се кара със 0W30,специaлно произведен за VW и имало само 2 производители.Единият със сигурност е Castrol.

Е тука не си прав (т.е. нещо са те метнали). За двигателите "помпа-дюза" Volkswagen си има норми за маслата (VW 505.01), и мога да ти покажа списък от поне 10-ина производителя, които ги покриват. А този вискозитетен клас (0W30) също ми се струва малко "изсмукан от пръстите".


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 10 мар 2007 21:19


Айде сега и по темата може да се изкажете и на зададения от мен по-горе въпрос :D


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 13 мар 2007 9:47


Ventoman написа:
niks76 написа:недобра работа на стартовия клапан на помпата


Може ли някой да ми го пообясни по подробно това . Каде се намира , как се настройва , как се проверява .

П.с. Бързо схващам , но много трябва да ми се обяснява :wink:
намира се наи отдолу на помпата(под тръби4ките)не се настроива буксата му е една с кабел4ето за клапана на помпата за горивото.проверява се с вагкома


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 16 мар 2007 14:04


Какво се получава ако стартовия клапан не работи или е откачен?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 17 мар 2007 10:54


двигателя работи твърдо


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 17 мар 2007 12:03


ОФФ:При мене тва клапанче е в окаяно състояние-цялото в нафта и се едноче го е ръфало куче :cry: Как се сменя на тва завряно място-изглежда ми доста пипкаво.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 17 мар 2007 16:52


Rabbit_TDI написа:ОФФ:При мене тва клапанче е в окаяно състояние-цялото в нафта и се едноче го е ръфало куче :cry: Как се сменя на тва завряно място-изглежда ми доста пипкаво.
помпата на земята и ........


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 17 мар 2007 17:22


Май ще чакам докато умре до край :cry: Иначе сега съм поръчал комплект гарнитурки да сменя О пръстена поне да не го улива нафта.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 17 мар 2007 18:39


Ейййй има си лс за тази работа !!!

Ново 20 , като свалях днеска бронята да си монтирам халогените и забелязах че интерколера ми е дал фира . Не знам точно каде но се е спукал , омаслил се е целия та даже и бронята . Осетих че от последната настройка на колата на , след няколко дена палене (в буквалния смисал) на гуми и колата малко поолекна и почна да свисти , но мислех че е резултат от зареждането ми на Петрол .

Какъв интерколер да си взема , да държи на пустите 1.3 бара налягане и да се побере точно по дължина пред водния радиатор ? И от каде да си взема ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта