
Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
Удължи лоста на актуатора така ,че на запалена кола на косъм да докосва ограничителя на геометрията ....ама да я докосва де 

- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
Ок. А има ли как да се ръководя за настройката на актуатора по %-то му положение на празен ход?
Или просто да го развия (да се опитам да го настроя както ми каза на косъм да докосва ограничителя) и след това да тествам на 4-та
Или просто да го развия (да се опитам да го настроя както ми каза на косъм да докосва ограничителя) и след това да тествам на 4-та
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
на празен ход няма да стане с проценти . Отпускаш - пробваш
. Колкото и да опускаш гледай да си упрял ограничителя все пак на геометрията на празен ход иначе ще стане лагава ;)

- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
Днес си взех почивен ден и се заиграх с настройката на актуатора ето и резултата:
И да попитам дали да понатегна още малко лоста за да се вдигне малко полученото налягане или така е добре и да не пипам повече?!
И да попитам дали да понатегна още малко лоста за да се вдигне малко полученото налягане или така е добре и да не пипам повече?!
- Прикачени файлове
-
- 9999.rar
- (1.2 KиБ) Свален 269 пъти
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
пак държи по - голямо налягане от исканото но намаля ли вече филкането като върнеш газта ? Има някакъв проблем за да държи малко по-голямо налягане ама можеш да караш така :)
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
филкането изчезна няма и помен от него!
относно налягането нарочно съм го оставил малко по високо дори и още малко мислех да го отпусна да надува, но реших първо да се допитам до теб/вас за да няма после пусната обява в раздел купува
търся турбо за AJM
да пази господ!
след като отпуснах лоста и така настроен няма и помен вече от грешката:
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure
P1550 - 08-00 - Control Deviation
над 10 пъти съм я пробвал при различни обстоятелства и натоварвания и всичко е добре с изключение, че вече "не троши вратове" още от под 2000 оборота,но стана по приятна за каране в диапазона 2500/800 - 3500/800
относно налягането нарочно съм го оставил малко по високо дори и още малко мислех да го отпусна да надува, но реших първо да се допитам до теб/вас за да няма после пусната обява в раздел купува


да пази господ!
след като отпуснах лоста и така настроен няма и помен вече от грешката:
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure
P1550 - 08-00 - Control Deviation
над 10 пъти съм я пробвал при различни обстоятелства и натоварвания и всичко е добре с изключение, че вече "не троши вратове" още от под 2000 оборота,но стана по приятна за каране в диапазона 2500/800 - 3500/800
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
започна на високите да върви ,защото се отвори изхода като разтовари геометрията. Ако няма да си чипваш колата ...остави си турбото заводско . Както решиш ти така направи важно ,че ти реших ме проблема 

- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за Голф 4 1.9 Тди AJM + видео
Да колега реши се проблема!
За което съм ти много БЛАГОДАРЕН
Щом няма проблем, че дава +20/40 еденици над исканто налягане като изключим някой моментни пикове на +80/90(мисля че не са проблем) ще си я карам така
Отново БЛАГОДАРЯ за отделеното време и съветите за един напълно непознат за теб човек

За което съм ти много БЛАГОДАРЕН
Щом няма проблем, че дава +20/40 еденици над исканто налягане като изключим някой моментни пикове на +80/90(мисля че не са проблем) ще си я карам така
Отново БЛАГОДАРЯ за отделеното време и съветите за един напълно непознат за теб човек






Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта