За жалост таблото е електронно и там има светодиод който индикира повредата. Схемата с лампата ми е ясно но в моя случай не е лампата. Просто там където би следвало да излизат около 12 волта те са само 0,7 волта. От таблото до клемата на алтернатора връзката е перфектна. Всичко остава да е в таблото. Няма резистори както се надявах които да заменя или да проверя дали няма скапана спойка. Има микропроцесор и по електронен път се управлява първоначалното възбуждане. Алтернатора започва да зарежда след подаване не напрежение от акумулатора и си държи стойности на зареждане около около 14,3 волта. ЗА жалост обаче се оказва, че алтернатора който закупих от магазин чисто нов в кутия не ми харесва как работи и ще се наложи и него да сменявам защото предният алтернатор е с прекъснал ротор. Изобщо ми се взе ума с тази кола.
Колеги проблема е решен. В таблото от задната страна на километража има едно мини реле което беше запекло и не подаваше напрежение на възбудителната намотка на алтернатора. Запоих на негово място ново на скромната стойност 1,2 лева. След 30 км работа четките олегнаха. Изчезнаха всякакви шумове от алтернатора и вече всичко изглежда чудесно.
Superb 2.5 Tdi типтроник губи ток и гасне в движение
-
Phoenix9000
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта