Най-логично е биелата или пукнато бутало.
Но също е доста вероятно и да е избягала центровка.



пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
Дюзи разпръсквачите са ти заминали най вероято и пикаят щом само на студено го прави.свали си дюзите и ги даи на някой дизел майстор да ги види как пръскат и на какво налягане,но съм почти сигурен че е от тях
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
Това дето се изфорсирала сама, не ми хареса , дано да е било от насъбрано масълце в кулера , и да няма рецидив . Провери си луфта на турбинката и следи редовно маслото .
Щом компресията е равна във вс. цилиндри и е 25 бара , приемаме ,че няма поражения по бутала ,сегменти и клапани . Мисля 19 бара беше критичното ниво за скапана компресия по ТДИ с роторно ГНП , да не бъркам нещо
Не знам какво да те посъветвам ,щом вс. по вагком е наред, бих почнал първо от проверка на дюзи , след като се видят и монтират пак , си провери отново центровката на горещ мотор . Погледни как е обтягането на ремъка ( ангр.) и дали разпрел.вал е на белег. Почни да слагаш масло двутактово ( ако не си) в нафтата , до към половин литър на цял резервоар . Дано не е мн късно за помпата и дюзите ( износване) .
Странното ми е ,че както разбирам преди "форсажа" не е имала проблем , а се е изявил след случката....да е някакво съвпадение , малко..ми се струва леко невероятно , но въпреки това не ще е излишна проверката на дюзите
Щом компресията е равна във вс. цилиндри и е 25 бара , приемаме ,че няма поражения по бутала ,сегменти и клапани . Мисля 19 бара беше критичното ниво за скапана компресия по ТДИ с роторно ГНП , да не бъркам нещо

Не знам какво да те посъветвам ,щом вс. по вагком е наред, бих почнал първо от проверка на дюзи , след като се видят и монтират пак , си провери отново центровката на горещ мотор . Погледни как е обтягането на ремъка ( ангр.) и дали разпрел.вал е на белег. Почни да слагаш масло двутактово ( ако не си) в нафтата , до към половин литър на цял резервоар . Дано не е мн късно за помпата и дюзите ( износване) .
Странното ми е ,че както разбирам преди "форсажа" не е имала проблем , а се е изявил след случката....да е някакво съвпадение , малко..ми се струва леко невероятно , но въпреки това не ще е излишна проверката на дюзите
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
със сигурност имаш поне една крива биела
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
Не смеех да го кажа.....да не уплаша човека излишно 

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
Изкривена биела може да се обясни с "маслен удар", в следствие на попадане на масло в цилиндъра? Но, ако в момента на изфорсирване е започнала да гори масло от кулера, насъбрало се от турбината, не би трябвало мотора да угасне от контактния ключ.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 17 юли 2011 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troqn
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
на колата до момента съм и минал 25хил и няма проблем само турбото смених че се съсипа и си я карам всеки ден но сутрин проблема с прекъсването продължава но тези дни ми се случи нещо страно.паля пасата в -16 запали от първия път по работи 5-6 мин и тръгнах много леко без да подавам гас но като превкючих на втора колата почна да трепери и угасна като се опитах пак да я запаля колата много странно въртеше и запали първо на 1-2-3 цилиндъра и после се оправи
веднага отидох на маистор и тои ми каза че целия проблем бил в повдигачите и можело да няма дори крива биела а нещо по клапаните и разпределителния вал
веднага отидох на маистор и тои ми каза че целия проблем бил в повдигачите и можело да няма дори крива биела а нещо по клапаните и разпределителния вал
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
Напълно възможно. Ако е така, защо не отидеш при този майстор и да се пазарите за ремонта, Нооо плащаш само ако я оправи.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 17 юли 2011 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troqn
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
и аз съм съгласен така ама,ама на него няма да му стиска да си сложи главата в торбата заради моя пасат.защото частите и работата са бая пари 

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 17 юли 2011 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troqn
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
колеги казвайте да отварям ли двигателя защото никои майстор не казва,че е от биели или от повдигачи със сигурност,а само гадаят и това ме притеснява защото ако например го отворим и сменим биели и колата продължи да прави същите неща,ще означава,че съм похарчил една не малка сума пари за нищо



-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
Измери компресия първо, може и от друго да се окаже
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 17 юли 2011 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troqn
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
компресията мерена 25 всичките +-0.5
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
Малко е 25, това е долната граница, сигурно ако е с нови свещи на минус 5 пали една идея по-добре от на +5. Ако се бутне помпата може да се подобри, но колкото да изкараш тази и още максимум една зима. Сигурен ли си в центровката - разпределителния вал спрямо коляновия?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 17 юли 2011 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: troqn
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
и +5 и -5 и -15 пали по един и същ начин това е загатката
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: пасат В5 1.9 тди 110кс 99 г. сутрин прекъсва и пуши бяло
25 е идеална компресия(нов е 27 бара),лимита е 19 бара . Не вкарвайте човека излишно в беля. Никога няма да имаш проблеми със студения старт,в интерес на истината,тди пали на -10 и при компресия 15 бара и изправни свещи,благодарение на директното впръскване,въпроса е ,че пуши постоянно. 19.5 е степента на сгъстяване при този мотор,следователно компресията е доста по-ниска.Това не ти е предкамерен дизел с 25 към 1 степен на сгъстяване,30 бара компресия ще търсиш там момко.Но дори и при такъв мотор пак ще пали,докато не падне поне на 22 бара....
1Y,AAZ/D,TD/
на нов 34 долна граница 26
AEY,1Z,AHU,AFN/SDI,TDI/
на нов 25-31 долна граница 19
Като не помните,или нямате данните на производителя може да умножите степен на сгъстяване по 1.4 и получавате компресията на нов двигател(с пренебрежимо малка разлика). НЕ ПОДВЕЖДАЙ КОГАТО НЕ ЗНАЕШ!!!
Не разбрах дюзите провери ли си колега?
Сега ще ти разправя една случка лична. Занимавам се с ремонт на автомобили,макар и на непълно работно време... Преди около 3 години вкарах в много голяма локва моя СДИ 1.9,беше на купето на поло класик. Това стана с около 110км/час и двигателя засмука адски много вода и както се сещаш,вода не се сгъстява... Мотора угасна и дотам,нощно време в тъмницата(към 2 през нощта беше) далеч от града... Махнах подгревните свещи,махнах филтърната кутия-всичко беше ПЪЛНО с вода. Завъртях-изхвърли водата... Сглобих обратно и газ. На другия ден сутринта паля и пуши бяло 10-15 секунди,работи на 3 цилиндъра и после заработва на 4... Знаех,че има крива биела. Карах я така около 7-8 000км и един ден викам дай да я отворя,махам главата и на първи цилиндър буталото с 2мм по-надолу... Викам си-няма страшно зимам бутало с биела и съм готов. Е да ама на другия ден си намерих другата кола ударена и я бракувах и ми трябваше спешно кола... Нямах време да търся бутало с биела и така я сглобих. Никога не ми е правила проблем с изключение на първоначалното прекъсване при първия старт всяка сутрин. Навъртях и повече от 80 000км така и така я и продадох,няма да имаш проблеми. Но при мен имаше крива биела и на 3-и цилиндър компресията бе 17 бара,и пак след 15 секунди сутринта заработваше цилиндъра и никакъв проблем. Отделно при крива биела ще имаш дисбаланс на мотора и при определени обороти ще вибрира леко целия мотор,при мен го знаех къде е на 2200 оборота ако задържа се появаваше съвсем лека вибрация. Не се вкарвай в филми,няма как,ако компресията е 25 бара на всички цилиндри и нямаш подобна вибрация в работния диапазон да имаш крива биела-просто няма как. А дори и да имаш,от личен опит ти казвам,че и с крива биела мотора ще върви поне още 200 000км преди да грохне... Но щом си мерил и компресия-нямаш проблем там. За пушенето залагам или на дюзи,или на свещи...
А тоя мотор ако го караш с 10/40 или недай си боже с 15/40 ще работи и на половин цилиндър...
Сериозно-сипва се само 5/40...
1Y,AAZ/D,TD/
на нов 34 долна граница 26
AEY,1Z,AHU,AFN/SDI,TDI/
на нов 25-31 долна граница 19
Като не помните,или нямате данните на производителя може да умножите степен на сгъстяване по 1.4 и получавате компресията на нов двигател(с пренебрежимо малка разлика). НЕ ПОДВЕЖДАЙ КОГАТО НЕ ЗНАЕШ!!!
Не разбрах дюзите провери ли си колега?
Сега ще ти разправя една случка лична. Занимавам се с ремонт на автомобили,макар и на непълно работно време... Преди около 3 години вкарах в много голяма локва моя СДИ 1.9,беше на купето на поло класик. Това стана с около 110км/час и двигателя засмука адски много вода и както се сещаш,вода не се сгъстява... Мотора угасна и дотам,нощно време в тъмницата(към 2 през нощта беше) далеч от града... Махнах подгревните свещи,махнах филтърната кутия-всичко беше ПЪЛНО с вода. Завъртях-изхвърли водата... Сглобих обратно и газ. На другия ден сутринта паля и пуши бяло 10-15 секунди,работи на 3 цилиндъра и после заработва на 4... Знаех,че има крива биела. Карах я така около 7-8 000км и един ден викам дай да я отворя,махам главата и на първи цилиндър буталото с 2мм по-надолу... Викам си-няма страшно зимам бутало с биела и съм готов. Е да ама на другия ден си намерих другата кола ударена и я бракувах и ми трябваше спешно кола... Нямах време да търся бутало с биела и така я сглобих. Никога не ми е правила проблем с изключение на първоначалното прекъсване при първия старт всяка сутрин. Навъртях и повече от 80 000км така и така я и продадох,няма да имаш проблеми. Но при мен имаше крива биела и на 3-и цилиндър компресията бе 17 бара,и пак след 15 секунди сутринта заработваше цилиндъра и никакъв проблем. Отделно при крива биела ще имаш дисбаланс на мотора и при определени обороти ще вибрира леко целия мотор,при мен го знаех къде е на 2200 оборота ако задържа се появаваше съвсем лека вибрация. Не се вкарвай в филми,няма как,ако компресията е 25 бара на всички цилиндри и нямаш подобна вибрация в работния диапазон да имаш крива биела-просто няма как. А дори и да имаш,от личен опит ти казвам,че и с крива биела мотора ще върви поне още 200 000км преди да грохне... Но щом си мерил и компресия-нямаш проблем там. За пушенето залагам или на дюзи,или на свещи...
А тоя мотор ако го караш с 10/40 или недай си боже с 15/40 ще работи и на половин цилиндър...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта