



Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряването
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
Здравейте колеги, надявах се някой да помогне, но здраве да е, мисля че проблема ми се разреши - поне за момента. Сега за тези които все още не знаят: релето за подгряване J52 се намира при релетата над педалите и е под номер 202 (синьото реле), а не 219 в кутията на ЕБУ, но това е при този модел пасат и този код на мотора, за другите не съм сигурен. Оставих колата при един приятел, който който поставя аларми, парктроници, аудио и др. за да проследят и замерят релета, букси, връзки, кабели. Надявах се да открият нещо, но след половин ден игра не откриха нищо, всичко било наред. Въпреки това почистиха контактите на реле 202, провериха и презапоиха клемата на силовия кабел идващ от акумулатора и откачиха имобилайзера на алармата (сега не е необходимо при палене да натискам копчето от дистанционното), което е по-добре. Замериха и акумулатора в момент на палене, като при 5 - 6 поредни паления показваше 11.2V, което за 4 годишен акумулатор е доста добре. След всичко това закачих колата на компа и изтрих грешките, записани преди тези манипулации, странното беше че всички грешки от снимката по-горе бяха налице без тази за ниско напрежение на клема 30. На следващия ден сутринта паля на студен мотор и чакам, но грешка няма, карам през деня и всичко е ОК. Вчера отново нормално подгряване сутринта и нормален старт и целия ден никакви проблеми, няма мигащ индикатор. Дано проблема вече е решен и писаното да помогне и на някой друг 

-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване


VCDS-Lite Version: Release 1.0
Saturday, 01 November 2014, 18:39:03:0
Control Module Part Number: 028 906 021 GL
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1415
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05319
6 Faults Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
27-00 - Implausible Signal
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
27-00 - Implausible Signal
01266 - Glow Plug Relay (J52)
31-00 - Open or Short to Ground
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Ако някой се е сблъскал с такъв проблем моля да помага!
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
Колеги, мисля че открих виновника за грешката с контрол модула 65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent, това е черното спукано маркучле, което съм посочил с пръст на снимките по-долу. От спуканото излиза масло (малко), което цапа елементите по платката, сменя се много внимателно маркучлето, почиства се платката от масло и всичко се сглобява обратно.Хайде колеги помагайте за останалите грешки, че вече две години ми писна да ги гледам.
37-10 - Faulty - Intermittent, това е черното спукано маркучле, което съм посочил с пръст на снимките по-долу. От спуканото излиза масло (малко), което цапа елементите по платката, сменя се много внимателно маркучлето, почиства се платката от масло и всичко се сглобява обратно.Хайде колеги помагайте за останалите грешки, че вече две години ми писна да ги гледам.
- Прикачени файлове
-
- IMG0078A.jpg (55.81 KиБ) Видяна 2939 пъти
-
- IMG0079A.jpg (49.71 KиБ) Видяна 2939 пъти
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
Честита Коледа на всички, преди месец оставих колата в сервиз, проверили са всичко свързано с паленето, защото грешките се записват само в момент на палене и то при студен мотор. Казаха ми, че имало някъде слаби връзки при някакви силови релета и ги оправили, препоръчаха ми да се направи профилактика на стартера, защото имало случаи в които при палене напрежението падало под 10V и това можело да е причина за тези грешки, въпреки че акумулатора е чисто нов. До днес нямаше записано нищо, но сутринта при 2 градуса при палене се появиха отново
Някой правил ли е профилактика на стартер и възможно ли е той да смъква така напрежението, че да се запишат въпросните грешки?



Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
Колега, при мен го имаше същия проблем и се оправи след смяна на стоп машинката, въпрек че като я свалих си беше работоспособна. Другия вариант е от настройките на горивната помпа за София мога да ти препоръчам Ventoman. По-добре запали колата и ела до София поне знаеш, че ще ти свърши работа иначе такива дето ходиш и само ти чистят грешките за мен не са никакви майстори. Според мен трябва да се отстрани проблема, а не да чистиш грешките.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
reni2004 написа:Някой правил ли е профилактика на стартер и възможно ли е той да смъква така напрежението,...
Да и ДА.
Все още не ми е останало време да разхвърлям и тази част на нафовата ми печка - ето какво беше преди 2 години на бензиновия ми В3 (разликата ще е само в предната втулка... евентуално, може би)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=52207&hilit=%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80
Само не знам защо снимките от snimka.bg не се зареждат!

Не са изтрити - може би временен бъг със сървърите им
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
Здравейте колеги, преди около месец реших да закарам колата за профилактика на стартера при човек занимаващ се с години със стартери. Оказа се че втулката има износване (от едната страна е иглен лагер, но от другата е втулка) и четките са почти стигнали до медните жици. Смени ги и двете и стартера не дава да бутна контактния ключ и пали колата
. Паленето на студен мотор почти няма разлика, защото и преди палеше от четвърт, но осезаема разлика има при топло палене - вече и така пали от четвърт, явно ремонтирания стартер вече много бързо достига оборотите, при които да се впръска горивото. До сега грешки не са се появили, а съм палил на студен мотор сигурно над 30 пъти. Надявам се с това вече да се разреши проблема, така че ако някой има подобен проблем с този описан в тази тема просто да отдели едни 40 - 50 лв. и да си направи профилактика на стартера преди да е влезнал в омагьосания кръг като мене.

-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
Ужас, колеги омагьосаният кръг отново ме завъртя. Миналата седмица при палене сутринта гадната лампа на свещите отново почна да мига. Този път като дадох на контакт въпросната лампа странно примигна, нарочно изчаках със запалването и след около 30 сек. грешките бяха се записали, без да паля мотора. Възможно ли е да е от пакетния превключвател на контактния ключ, защото съм го сменял преди 4 год. с Топран, но оттогава нямам отчетливо отсичане на позициите на ключа при въртенето му.Някой знае ли, дали при даване на контакт въпросния превключвател дава напрежение към релето на свещите, естествено само когато мотора е студен и околната температура е под 9 градуса?
Re: Passat b5 1.9 TDI AFN 1997 мигащ индикатор на подгряване
27-00 - Implausible Signal
Тая и аз съм я играл. Имаш 2 машинки под стоп педала. Едната е за стоповете, а тази от грешката пуска сигнал до ЕКУ-то. Тя не ти е наред, при мен на голф 3 беше синята (горната) машинка. Свалих, почистих, върнах я и се оправи.
За тест - Запали колата и я остави 5-10 минути на ръчна на едно място без да пипаш педалите, при мен на 4-5та минути почваше да мига докато не натисна отново спирачка.
За другите грешки не мога да ти кажа нищо, но за тази съм сигурен в каквото пиша. Успех!
Тая и аз съм я играл. Имаш 2 машинки под стоп педала. Едната е за стоповете, а тази от грешката пуска сигнал до ЕКУ-то. Тя не ти е наред, при мен на голф 3 беше синята (горната) машинка. Свалих, почистих, върнах я и се оправи.
За тест - Запали колата и я остави 5-10 минути на ръчна на едно място без да пипаш педалите, при мен на 4-5та минути почваше да мига докато не натисна отново спирачка.
За другите грешки не мога да ти кажа нищо, но за тази съм сигурен в каквото пиша. Успех!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 43 госта