



Проверка на N75
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проверка на N75
да тук си много прав:и аз така се надъхах малко снимки събрах и ела ме виж
но се справих успешно давай в същия дух това ми е тел 0889 93 58 71 ако нещо искаш да питаш

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проверка на N75
успех
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проверка на N75
Аз ползвам спрей за обезмасляване на спирачки . Става доста добре. Мисля да пробвам и една пяна за чистене на фурни следващият път , в Лидл имаше една на добра цена .
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Ако имам затруднения ще звънна пък после пращам
по еконта.

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проверка на N75
Адаш как върви:до къде стигна 

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
За сега до кривата круша
Нямам свободно време. Тази събота и неделя уж ще почивам за да я мятам. Надявам се за 1 ден да свърша цялата процедура понеже нз дали ще има втора почивка. Лошото в нашата фирма е, че научаваш дали ще почиваш събота и/или неделя вечерта след работа в петък. Няма никакъв шанс за предварителни планове за каквото и да било.

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Значи, първо да дам съвет на тези които четат тази тема и имат мераци, сами да си правят колата. "Ако не сте технически грамотни или нямате човек който се е занимавал с коли и да е до вас, не се захващайте!" Работата е доста пипкава, но успях да сваля проклетата турбина. Не съм я отворил, а и май няма. Май ще се ориентирам да я дам да я почистят, а аз само да си сглобя всичко обратно. Процедурата е голям казък, очаквах да е по - лесно
Имаше толкова много нагар в смукателната част, думи нямам. ЕГР-то беше
Пълно беше с нагар, че чак клапата не можеше да се затвори до край. Имам въпросче за акутатора, лостчето се движи, но иска доста усилия, това нормално ли е или трябва да се движи много леко? Турбината ме е страх да я отворя, с това блъскане с чука ми се струва халтава работа, страх ме е нещо да не се пре*бе в нея.


- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Проверка на N75
Ти си се справил с трудната част,сега на лесното ще се откажеш.
Един съвет от мен,като имаш време вземи свали всмукателния колектор да го почистиш.
Вътре също ще има доста натрупани сажди които пречат.
По принцип актуатора не се движи много лесно,трябва да има към един сант ход някъде.
При слагане на турбината най-кофти се хващат двете болчета отдолу за оттичане на маслото.
Един съвет от мен,като имаш време вземи свали всмукателния колектор да го почистиш.
Вътре също ще има доста натрупани сажди които пречат.
По принцип актуатора не се движи много лесно,трябва да има към един сант ход някъде.
При слагане на турбината най-кофти се хващат двете болчета отдолу за оттичане на маслото.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Смукателния го свалих, напръсках го с обезмалител и ефекта беше wow. От лепкава слуз стана камък
Да, тези две гайчици ми взеха акъла да ги развия. Също и един от болтовете за ауспуха. Все още се колебая да я отварям, но може утре да се пробвам. Наистина най-трудното мина.
Вие с какво чистите тази гняс. Опитах с медикс за мазнини (за кухнята е супер), но няма никакъв ефект, даже по зле стана, опитах с WD 40 и пак не става. Чудех се с нафта дали ще стане?

Вие с какво чистите тази гняс. Опитах с медикс за мазнини (за кухнята е супер), но няма никакъв ефект, даже по зле стана, опитах с WD 40 и пак не става. Чудех се с нафта дали ще стане?
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проверка на N75
Намесвам се защото тоя филм с почистването на смукалетния колектор съм го минал.
Единственият ефикасен начин за почистването му е този:
http://www.youtube.com/watch?v=oet4qWeZuYA
Пробвано - отличен резултат.
Палиш гняста с газовата горелка и после само духаш с въздух от компресора.Тя (гняста), като се запали един път и вдигне температура гори сама щото е масло и сажди, само подаваш въздух, ако изгасне пак с горелката палиш и яко въздух.
Наистина се развива голяма температура, така че внимавай.
Ако все пак успееш да стопиш твоя, ще ти подаря един (бях купил един за всеки случай), но не ми се наложи да го ползвам.
Успех
Единственият ефикасен начин за почистването му е този:
http://www.youtube.com/watch?v=oet4qWeZuYA
Пробвано - отличен резултат.
Палиш гняста с газовата горелка и после само духаш с въздух от компресора.Тя (гняста), като се запали един път и вдигне температура гори сама щото е масло и сажди, само подаваш въздух, ако изгасне пак с горелката палиш и яко въздух.
Наистина се развива голяма температура, така че внимавай.
Ако все пак успееш да стопиш твоя, ще ти подаря един (бях купил един за всеки случай), но не ми се наложи да го ползвам.
Успех
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Изглежда добро, ама не ми се рискува. Поразпитах в един сервиз. Казаха ми, че не отварят турбините ами ги киснат в спирт за горене, правил ги бели като сняг. Опитах с AMB, наистина разтваря гняста, мисля да взема керосин и да топна турбото една вечер, после яко издухване.
След като поседя няколко часа, лостчето мърда към 3мм, колко трябва да е пълния ход на лостчето?
След като поседя няколко часа, лостчето мърда към 3мм, колко трябва да е пълния ход на лостчето?
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проверка на N75
Няма лошо.Аз споделих личен опит.
Успех.
Хода на лоста при турбината да е повече от 10мм.
Успех.
Хода на лоста при турбината да е повече от 10мм.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Разбира се, за това е форума, да се споделя опит. Аз ще я оставя да се кисне 2 дни, понеже, няма да имам време да се занимавам, в сряда ще ида на една автомивка на самообслужване и ще я издухам с водоструйката.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проверка на N75
Този метод е бая интересен.
Не пропускай после да качиш някоя снимка и да кажеш дали метода е ефикасен.
Не пропускай после да качиш някоя снимка и да кажеш дали метода е ефикасен.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проверка на N75
Паля всеки път задръстени колектори и ефекта е поразителен!
Една задръстена турбина НЕ МОЖЕ да се изчисти с киснене с препарати!Трябва си внимателно разглобяване и почистване.
Една задръстена турбина НЕ МОЖЕ да се изчисти с киснене с препарати!Трябва си внимателно разглобяване и почистване.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта