[quote="valiosport"]
Това за задръстването за 10-15К км. предполагам не го мислиш сериозно ?[/quote
Внт20 е абсолютен шампион в задръстването и ако не вярваш си сложи една и ще разбереш. А и колко стабилно да бута.
Колега ibiza2001 понеже ( както се досещам) вече си взел решение за тази турбина и чакаш някой да ти каже колко е добра и колко бърза ще стане колата с нея..... Е продължавай напред , даже може да си вземеш от БМВ 2260, 2556 ( те са по-мощни ) и така ще имаш повече коне а и цената им е еднаква с 2052



пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
Hvp800, нямам намерение да пробвам, най-вече щото моята е по-силна.
Ти къде го хвърли да слага 2260, човека няма да прави 300 коня кола
Мисля че знаеш коя е правилната турбина за неговия сетъп ГТБ1756вк, с тази турбина колата му ще е най-динамична и е идеална за мощности до 220-230кончета(че и отгоре).
Някой ден реша ли да сменям турбо ще избера точно този модел, напълно ми е идеално да ударя тавана на дюзите
Ти къде го хвърли да слага 2260, човека няма да прави 300 коня кола

Някой ден реша ли да сменям турбо ще избера точно този модел, напълно ми е идеално да ударя тавана на дюзите

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
svere написа:ibiza2001 написа:Какво стана с турбината, година по-късно? Сложи ли я?
отказах се!
ibiza2001 написа:Защо?
Отказах се, защото вече бях с GT1749VA, дюзи 216 um и съответно софтуер за сетъпа.
Трябваше да правя фланец за турбината, нови дюзи и чипове.
В момента съм много доволен от към разход и вървене, и реших така да си оставя колата.
Със съединител от S2 съм и твърд маховик от АЦЕ, както и със скоростна кутия (по дълга) от 131кс(AWX), мисля, че беше с код FHN.
Колата е динамична във града, а извън града на 5-та е супер.........доволен съм, не съм грандоман и така си я карам!
Последна промяна от svere на Пон 11 яну 2016 17:33, променено общо 1 път.
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
А защо маховик от АЦЕ? По-голям е (240мм) и пасва на скоростната кутия ли или е дръга причината?
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)
ibiza2001 написа:А защо маховик от АЦЕ? По-голям е (240мм) и пасва на скоростната кутия ли или е дръга причината?
Сложих от АЦЕ, по две причини:
1. Защото е едномасов (твърд).... става и от 1.9tdi 1Z, той е същия
2. Има възможност да се престърже и разпробие за притискателя и съединителя от ауди S2, който е на 240мм. иначе самия маховик си е на 228мм
Кутията няма общо, пасва си и на стоковата от АФН. Просто сложих по-здрава кутия и с малко по-дълги скорости, които са в плюс при каране извън града.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта