пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)

Мнениеот hvp800 » Нед 10 яну 2016 22:32


[quote="valiosport"]
Това за задръстването за 10-15К км. предполагам не го мислиш сериозно ?[/quote
Внт20 е абсолютен шампион в задръстването и ако не вярваш си сложи една и ще разбереш. А и колко стабилно да бута.
Колега ibiza2001 понеже ( както се досещам) вече си взел решение за тази турбина и чакаш някой да ти каже колко е добра и колко бърза ще стане колата с нея..... Е продължавай напред , даже може да си вземеш от БМВ 2260, 2556 ( те са по-мощни ) и така ще имаш повече коне а и цената им е еднаква с 2052




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)

Мнениеот valiosport » Пон 11 яну 2016 0:20


Hvp800, нямам намерение да пробвам, най-вече щото моята е по-силна.
Ти къде го хвърли да слага 2260, човека няма да прави 300 коня кола :Mr Green Fun Мисля че знаеш коя е правилната турбина за неговия сетъп ГТБ1756вк, с тази турбина колата му ще е най-динамична и е идеална за мощности до 220-230кончета(че и отгоре).
Някой ден реша ли да сменям турбо ще избера точно този модел, напълно ми е идеално да ударя тавана на дюзите :c020


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)

Мнениеот svere » Пон 11 яну 2016 7:18


svere написа:
ibiza2001 написа:Какво стана с турбината, година по-късно? Сложи ли я?

отказах се!


ibiza2001 написа:Защо?

Отказах се, защото вече бях с GT1749VA, дюзи 216 um и съответно софтуер за сетъпа.
Трябваше да правя фланец за турбината, нови дюзи и чипове.
В момента съм много доволен от към разход и вървене, и реших така да си оставя колата.
Със съединител от S2 съм и твърд маховик от АЦЕ, както и със скоростна кутия (по дълга) от 131кс(AWX), мисля, че беше с код FHN.
Колата е динамична във града, а извън града на 5-та е супер.........доволен съм, не съм грандоман и така си я карам!

Последна промяна от svere на Пон 11 яну 2016 17:33, променено общо 1 път.


ibiza2001
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 7:56
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)

Мнениеот ibiza2001 » Пон 11 яну 2016 9:01


А защо маховик от АЦЕ? По-голям е (240мм) и пасва на скоростната кутия ли или е дръга причината?


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)

Мнениеот svere » Пон 11 яну 2016 14:44


ibiza2001 написа:А защо маховик от АЦЕ? По-голям е (240мм) и пасва на скоростната кутия ли или е дръга причината?

Сложих от АЦЕ, по две причини:
1. Защото е едномасов (твърд).... става и от 1.9tdi 1Z, той е същия
2. Има възможност да се престърже и разпробие за притискателя и съединителя от ауди S2, който е на 240мм. иначе самия маховик си е на 228мм
Кутията няма общо, пасва си и на стоковата от АФН. Просто сложих по-здрава кутия и с малко по-дълги скорости, които са в плюс при каране извън града.


ibiza2001
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 7:56
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат 1.9тди AFN Въпрос за монтиране на GT2052 (VNT20)

Мнениеот ibiza2001 » Пон 11 яну 2016 16:55


Благодаря за отговора ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта