Колеги при мен развитието е следното, сутринта кабели тоци акумулатори и накрая възпламеняване след много мъки

. Поразходих се за акумулатори, и в Метро си намерих VARTA 680 Ah стартов ток за 178 лева, до тук добре ама нещо ме яде от вътре. Следва проверка на свещи, за изненада всички са работещи, а колата продължава да не пали студена (има проблем и със топлия старт въпреки, че е чипосана). Всичко това става при приятел в сервиза му, откачаме кабела от топлинния датчик и след подгряване около 5 сек. колата пали от един оборот загряла (ако забелязахте по горе отбелязах проблем и с това). Оставям я 5 часа на студа и с откачен датчик подгрявам и колата пали на половин оборот. Абсолютния тест ще е утре сутрин, откачил съм датчика от сега акуто е на зарядно
