При AAZ мотор-гориво нагнетателна помпа.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Чет 05 апр 2007 9:26


juve написа:
Може да говорим за две различни неща,но на един принцип.Това според мен е пак разтоварващ/рециркулационен/ клапан.Вакуумната тръбичка,включва ел.магнитнитният клапан горе и свързва двата тръвопровода-отново за разтоварване.Това е според мен.

Вътрешната ми енергия "КИ" ми подсказва, че модераторите ще се изявят тук и все пак не мога да се въздържа : Колега, може и да разтоварва клапана, но идеята е за какво наистина е поставен.... то и в кръчмата могат да ти разбият главата с бутилка гроздова , но това не значи, че бутилката е създадена за тази работа :D
както и да е... :drunk :lupe :D

Колко пъти да ти го вкарвам, че е за разтоварването на турбината-затова е поставен ТАМ,защото когато турбината си достигне максимума,трябва да се разтовари,в противен случай оставаш без нея.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 05 апр 2007 14:56


Колко пъти да ти го вкарвам

Мисля, че подтекстът на написаното от теб не е башв нормите на доброто поведение и все пак...... ще те оставя да се спасяваш :D ( мислех да кажа да ****, ама само си го помислих ) :lol: Да си жив и здрав, - от мен толкова :D

Аз мисля, че тук
всички трябва да сме максимално добронамерени..... приемам, че не съм разбрал ...... :oops: важното е всички да сме добре :lol: понякога, в името на истината има малко :duel , но после да има само :beer и :drunk

Последна промяна от juve на Чет 05 апр 2007 16:38, променено общо 1 път.


wotson
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 13:35
Автомобил: vw touran
Двигател: BKD 2006
Контакти:

Мнениеот wotson » Чет 05 апр 2007 15:05


хм аз също съм с ААЗ мотор и я намам тази джаджа и на мен ми е интересно за какво е някой компетентен ако може да разбули тайната


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 05 апр 2007 15:36


wotson написа:хм аз също съм с ААЗ мотор и я намам тази джаджа и на мен ми е интересно за какво е някой компетентен ако може да разбули тайната

Бе и аз си спомням ,че на вмойто ААЗ нямаше ама не бях сигурен.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Чет 05 апр 2007 16:15


juve написа:
Колко пъти да ти го вкарвам

Мисля, че подтекстът на написаното от теб не е башв нормите на доброто поведение и все пак...... ще те оставя да се спасяваш :D ( мислех да кажа да пасеш, ама само си го помислих ) :lol: Да си жив и здрав, - от мен толкова :D


Тук не е мястото за такива работи ,но не съм "гютчия", за да си мислиш такива работи-далече съм от тази мисъл./Колко пъти да ти го вкарвам в главата ти,/това написаното/ искам да кажа.И все пак,КОЛЕГА ИЗВИНЯВАЙ АКО СЪМ ТЕ ОБИДИЛ.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 11 апр 2007 16:28


wotson написа:хм аз също съм с ААЗ мотор и я намам тази джаджа и на мен ми е интересно за какво е някой компетентен ако може да разбули тайната
И при мен го няма , но ханс щом ми го е махнал няма да е за лошо :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 11 апр 2007 16:32


В Неделя гледах на комшията ААЗ-то също нямаше.Ама май не го е махнал Ханс ,а просто има два вида помпи.


gogo67
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Оряхово
Контакти:

Мнениеот gogo67 » Нед 22 апр 2007 22:45


Тая системка я разглеждах подробно как работи като си купих колата защото тънките маркучи тук-там бяха претрити и смачкани та ги смених почти всички. Самият клапан на турбото е обикновен байпас т.е. като вдигне по-голямо налягане от безопасното за двигателя отваря и пуска изг. газове директно в кюнеца а не през турбината и така сваля налягането. Гледах го като рязах катализатора и свалях колектора след турбото.
А относно затапването - така е по-пъргав но и ти заминава по-бързо двигателя ако го караш на високи обороти.
При мен действа по следния начин: вдигам плавно оборотите до 3000-3500 и гледам как клапана плавно отваря и при плавна промяна на оборотите нагоре или надолу си остава отворен , но при рязко отпускане на газта и рязко подаване веднага след това оборотите се вдигат но клапана отваря баааавно. Това на празен ход, а по време на движение правих следния опит движа се по нагорнище на втора с около 30-35км/ч натискам рязко и колата почва да ускорява прилично. След това пак с 30-35км/ч първо пускам газта докрай и после рязко натискам и ускоряването вече е с пищене на гуми.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 23 апр 2007 14:17


Това нещо на помпата има връзка с изгорелите газове.
Имах някъде снимки какво да се направи та да се ограничи работата му за по-добър performance.Не е кой знае какво , но все пак е нещо.
Пасатите мисля всички го имат защото е по-тежък и вредните емисии са били повечко.А и не съм видял Пасат без такова нещо на помпата.
Обаче при Голф3/Венто не е задължително.Моето Венто например беше от Италия и го нямаше.Имам трима познати с такива Пасати и го имат.На Сеат Толедо 96-та също го имаше също, а е клас на Голф.
Може би е имало значение за коя страна е била колата(Голфа/Вентото)
При Пасат обаче всички са така - ако греша някой да ме поправи


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 23 апр 2007 16:34


A бе хубаво е да реазъждава човек ама както каза колегата отпред тази работа, EGR никак няма общо със разтоварване на турбото и други такива . тук вече е 2 рия най- общ линк за ЕГР http://www.car-stuff.com/volkswagenegrvalve.htm - аз не съм добре с англйският - нека моля някой ми преведе къде пише, че разтоварва турбото и т.н... стар съм вече, не разбирам езика - извадете ми черно на бяло , та да се изуча и аз накрая...... :wink: Колкото вдявам - все за емисии говорят....


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 23 апр 2007 17:18


Ми точно за емисии говорят.Цялата работа е че като имаме вакум към клапана отваря и част от изгорелите газове се връщат в и се смесват с
по сдтудения външен въздух.И да си го кажем прецаквата вървенето.
Но добрата новина е че предотвратяваме отделянето на азотен оксид
който за 3 часа би ни разложил костния мозък :shock :shock :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 23 апр 2007 17:35


Също така намалява температурата на турбото което е добро-темата е много кратно обсъждана просто дай на търсачката ЕГР.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 23 апр 2007 22:54


В случая единственото за което се заяждам 10 поста е, че системата EGR е за емисии , а не за байпас на турбото и други такива защитно - регулиращи функции, което личи тук там в отделни мнения.... Борим за правдата , рииш ли :lol: :drunk :duel


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 25 апр 2007 17:27


WasteLand_TD написа:Обаче при Голф3/Венто не е задължително.Моето Венто например беше от Италия и го нямаше.Имам трима познати с такива Пасати и го имат.На Сеат Толедо 96-та също го имаше също, а е клас на Голф.
Може би е имало значение за коя страна е била колата(Голфа/Вентото)
При Пасат обаче всички са така - ако греша някой да ме поправи

Аз съм с Голф 3 и я имам,а също е вкарвана от Италия,явно може би верно си е до модел или просто е махнато от там,макар че долната част на това нещо трябва да седи там, иначе май не можеше да се сглоби пружината на газта,но не съм сигурен,може и да греша


passat_td
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот passat_td » Пон 23 юли 2007 13:33


Колега, под това капаче има краен изключвател, който ако се махне турбото ще работи в по-голям диапазон на натоварване на двигателя
http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 80 госта