


Seat Leon ASV турбото заработва късно
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Сменях сегменти на двигателя поради голям разход на масло,затова сега карам с 10W40.На 2000км(съвсем скоро) след ремонта смених пак масло.Майстора каза да налеем пак 10W40.Но явно трябваше да му сложим вече 5w40.В такъв случай моля дайте ми съвет какво масло 5w40 ще е добре да му сложа.2000км съм го карал съвсем кротко заради разработката.И поради тази причина според мен на няколко пъти ми отказваше турбото.На диагностика-нищо нередно.След малко по-смело каране турбото се оправи.Явно геометрията се беше позацапала от супер кроткото каране.Обаче сега тази начална липса на мощност(явно ненадуване) остана и ме дразни.Не че я натискам студена-даже хич.
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
обикновено геометрията се зацапва от спокойно каране масло има хиляди теми 5w40 което отговаря на vw 505 00 ,да не от най-евтиното или от най-скъпото от сигурен доставчик марка motul,castrol,yacco,mobil и др
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
ASV не е помпа-дюза, че да му натикваш такова масло.
5W-40 стандарт 505.00 е за ASV мотор!
5W-40 стандарт 505.00 е за ASV мотор!
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
А да попитам.Трябва ли да имам възвратно клапанче по пътя от N 75 към актуатора?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Не,нетрябва да има.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
При закачане показа,че турбината пренадува и то при непроявяване на проблема по време на теста. Следва закачане,когато "невървенето" е на лице.Човекът, който я закача ми каза че може да се наложи стендоване на турбината. Трябва ли да се стига чак до там според вас. Турбото ми е ново на Гарет на около 4000 км от поставянето му.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Ако новата ти турбина не е стендована,вече щеше да е на салата!
Една пренадуваща турбина се хваща от какво не е в ред точно за половин час.
Нека ти я "стендова" ,но ако не я оправи,да не ти взима пари,ако е навит така - действай.
Една пренадуваща турбина се хваща от какво не е в ред точно за половин час.

Нека ти я "стендова" ,но ако не я оправи,да не ти взима пари,ако е навит така - действай.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Половин час е много даже, нещата май отиват към това което си мислех още в началото, но колегата така и не каза какво е установил, явно не е проверил нищо. Вече е готов да харчи пари без изгледи за решение на проблема, няма да се учудя ако стигне до проба с друго турбо
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Zinoto написа:Половин час е много даже, нещата май отиват към това което си мислех още в началото, но колегата така и не каза какво е установил, явно не е проверил нищо. Вече е готов да харчи пари без изгледи за решение на проблема, няма да се учудя ако стигне до проба с друго турбо
Интересно братле как четеш мислите на всички.Явно си пророк.Точно мислех да пробвам друго турбо.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Purvolet написа:Zinoto написа:Половин час е много даже, нещата май отиват към това което си мислех още в началото, но колегата така и не каза какво е установил, явно не е проверил нищо. Вече е готов да харчи пари без изгледи за решение на проблема, няма да се учудя ако стигне до проба с друго турбо
Интересно братле как четеш мислите на всички.Явно си пророк.Точно мислех да пробвам друго турбо.
Дарба! Така познавам и на Ваг-ком какво ще покаже преди да я закача

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Преди наистина да си сменил турбината ти давам последен жокер: Провери управлението на турбината на студен мотор!
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 02 сеп 2013 20:25
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Кюстендил
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
На 90 % съм сигурен зацапана геометрия .Един познат само че с ибиза беше същата работа-пренадуваше яко и малко ако остане да поистине мотора турбината се включваше след 2-3 км каране .В Годеч при Богомил му я свалиха изчистиха и сега всичко е ок.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Напълно е възможно.Колегите ми казаха да проверя вакумите.Гледах ги всичките и съм ги сменял преди около 2 месеца и нещо.Колкото до актуатора, на контакт лостчето не мръдва. Като запаля доколкото мога да видя с едно огледало ми се струва,че пак не мръдва но не мога да сум сигурен заради вибрациите при запалване.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 01 авг 2011 10:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Seat Leon ASV турбото заработва късно
Zinoto написа:Преди наистина да си сменил турбината ти давам последен жокер: Провери управлението на турбината на студен мотор!
Имаш предвид да се закачи на Vag-а на студен мотор ли или да погледна дали се изтегля лоста на актуатора на студен двигател при контакт или запалване?(преди да сменя турбото :) ) Иначе както съм споменал по-горе лостът на актуатора при контакт не мръдва,при запалване мисля че също не,но не съм напълно сигурен.Това със сигурност ли значи проблем във вакуумната система?Може ли да е следствие и от зацапана геометрия?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта