Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем

Мнениеот Freakylol » Пет 11 юли 2014 9:16


Именно, че не карам с 200 та да пренадува. Направих ги за теста само.




Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем

Мнениеот Infernal_fire » Вто 15 юли 2014 21:47


Никой ли не знае че педала е електронен и дефакто над 70% натиснат педал файда няма ???
Едно време беше при педалите с жилата и вакуума....


A_L_E_X
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем

Мнениеот A_L_E_X » Вто 15 юли 2014 23:14


Infernal_fire написа:Никой ли не знае че педала е електронен и дефакто над 70% натиснат педал файда няма ???
Едно време беше при педалите с жилата и вакуума....


Честно казано не знам какво общо има поста ти, но определено не е релевантен.
Ясно е, че педала е електронен, но има разлика дали е натиснат на 70 или на 100%.

Ако при теб това не е така, то търси проблема си.

П.П : Моля модераторите да затворят темата, понеже вече е решена и е описано как.
Всичко друго изписано ще бъда спам и пречка за новите потребители да извлекат полезната информация.

П.П 2: Благодаря на всички отзовали се както в темата, така и на лично.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта