


Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем
Именно, че не карам с 200 та да пренадува. Направих ги за теста само.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем
Никой ли не знае че педала е електронен и дефакто над 70% натиснат педал файда няма ???
Едно време беше при педалите с жилата и вакуума....
Едно време беше при педалите с жилата и вакуума....
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 5 1.9 BKC пренадуване - малко по-различен проблем
Infernal_fire написа:Никой ли не знае че педала е електронен и дефакто над 70% натиснат педал файда няма ???
Едно време беше при педалите с жилата и вакуума....
Честно казано не знам какво общо има поста ти, но определено не е релевантен.
Ясно е, че педала е електронен, но има разлика дали е натиснат на 70 или на 100%.
Ако при теб това не е така, то търси проблема си.
П.П : Моля модераторите да затворят темата, понеже вече е решена и е описано как.
Всичко друго изписано ще бъда спам и пречка за новите потребители да извлекат полезната информация.
П.П 2: Благодаря на всички отзовали се както в темата, така и на лично.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта