Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна на
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Направи един клип и ако можеш го качи тук, с паленето, тракането на мотора и пушека от ауспуха. И на мен ми стана интересно.
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
за момента няма с какво да направя клип на това "явление"но направих центровка на ново и е без никакво предварение или закаснение на нулата е долу на вала и двигателя не се чува като работи но друго стана по трудно пали гаснее пуши постоянно сиво чер пушек и като се подаде малко гас почва да чука се едно е анасатор при бензина!Кво става по дяволите не знам.кво да правя друго ДВГ ли да търся това ли да правя!!!!!
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Накрая ще я счупиш тая кола! Казахме ти двама души да я провериш тая шпонка на коляновия вал. Ти центровка може да си направил .. някаква, ама ако ти е избягала шпонката на зъбното колело долу, центровки може да си правиш до второ пришествие и нито една няма да е точна! А това дето трака като "авансатор на бензин" , може и вече някой клапан да ти е ударил в бутало
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
andon_ написа: да я провериш тая шпонка на коляновия вал

- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
не шайбата си е наред няма никакво биене!
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
analplanet написа:...направих центровка на ново и е без никакво предварение или закаснение на нулата е долу на вала и двигателя не се чува като работи...
До тук добре!
Предполагам, че на свободен ход звука от двигателя се е върнал в предишно тихо състояние?
analplanet написа:... но друго стана по трудно пали гаснее пуши постоянно сиво чер пушек и като се подаде малко гас почва да чука се едно е авансатор при бензина!
Както споменахме, може наистина и шпонката на коляновия вал да мърда - надявам се, при смяната на пистовия ремък да не са бутали болта и шайбата на коляновия вал.
Прочети цялата тема за демпферната шайба - важното при проверката е да се направят белези и да се проверят дали не се разминават след време. Ако там се окаже проблем- ще се наложи ново зъбно колело и нов болт от магазина.
Двигателя тресе ли на свободен ход? Оборотите на колко са?
Опиши и се заслушай по-внимателно кое/къде продължава да чука след последната центровка.
Може и помпата да чука (по-скоро цъка). Може и повдигачите...
По телефона спомена, че помпата ти е текла от някъде преди... Ако намерите индикаторен часовник, може да проверите и центровката на помпата. Трябва да е 0.8 - 0.83
Имаше писано във форума за подмяна на гумени уплътнения на помпата, намират се и ремонтни комплекти ако продължава да тече от някъде.
Спомена, че и турбото имало луфт - за там не мога да ти помогна, не съм отварял моето.
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
двигателя заработи така както не съм го чувал никога до сега след центровка супер тих все едно е бензин но по трудно започна да пали и гасне.Заслушах се не цъка а си трака !И не знам какво да правя не смея да я карам и майстора няма време сега да я видим ако се окаже тази шиба.... шпонка ще търся не оборудвано ДВГ защото си мисля че по малко пари ще ми излезе от колкото ремонт къфто и да е било!
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Аз все пак имам усещането сега, че новия проблем с паленето е свързан с помпата.
Но без да го чуем какво трака, няма да има смисъл да гадаем дали е помпата, дали е турбото, дали подгревна свещ или нещо друго. Някой беше писал, че може да се ползва отвертка, като я слагаш на отделните модули, а дръжката - на ухото.
По-безболезнено е проверка на центровката на помпата - с индикаторен часовник.
Ако тя е наред, следват свещите, после турбото - сега чува ли се турбото след "тихата" центровка?
Не каза на колко оборота стои като запалиш? Ако са под 800 - може да ги вдигнеш с малка отвертка от болтчето отзад на помпата до 900-950.
Какво означава гасне - палиш, работи известно време и гасне сам?
За друг необорудван двигател на този етап не ти го препоръчвам - не знаеш на какво ще попаднеш и може да се окаже да дадеш повече пари за него след това...
Но без да го чуем какво трака, няма да има смисъл да гадаем дали е помпата, дали е турбото, дали подгревна свещ или нещо друго. Някой беше писал, че може да се ползва отвертка, като я слагаш на отделните модули, а дръжката - на ухото.
По-безболезнено е проверка на центровката на помпата - с индикаторен часовник.
Ако тя е наред, следват свещите, после турбото - сега чува ли се турбото след "тихата" центровка?
Не каза на колко оборота стои като запалиш? Ако са под 800 - може да ги вдигнеш с малка отвертка от болтчето отзад на помпата до 900-950.
Какво означава гасне - палиш, работи известно време и гасне сам?
За друг необорудван двигател на този етап не ти го препоръчвам - не знаеш на какво ще попаднеш и може да се окаже да дадеш повече пари за него след това...
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Значи паля работи 2-3 сек и гасне!Турбото не го чувам сега защото не я напъвам поради пречината че трака това чудо дето казах по рано чука като авансатор но ти чу по тел горе долу как чука и пуши сега постоянно сив пушек!
Последна промяна от IvanMan на Сря 18 юни 2014 20:05, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Върни зъбното колело на помпата на белег - дупката за застопоряване срещу дупката в защитната стена (не гледай белязките по колелото), като преди това коляновия вал и разпределителния да са си на белези.
Каза, че сега е напред, а това е голямо предварение - все едно си дръпнал авансатора няколко пъти
Почти съм сигурен, че ще се оправи, ако наместите и трите белега.

Каза, че сега е напред, а това е голямо предварение - все едно си дръпнал авансатора няколко пъти

Почти съм сигурен, че ще се оправи, ако наместите и трите белега.

- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
ок ще го направим и това но за двигател защо ако го търся ще е от тук мисля че няма някой да излъже!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
тих все едно е бензин
Дизела когато работи супер тихо би трябвало центровката да е избягала мното на закъснение...
Нещо не си направил правилно с центровката.Тези дизели трябва да си тракат нормално,не могат да утихнат като бензина.
НЕ СЪМ СПЕЦИАЛИСТ,но нека знаещите да кажат,мисля че не бъркам.
- analplanet
- Мнения: 264
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Левски
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
има и друго колелото на помпата което играе навън навътре доста тоест посока калкин и помпа!може ли да е скъсала елемент и или да е станало нещо друго че да пали от това по трудно!защото ако е чукнал нещо двигателя тои ще трака на ниски и високи обороти
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
Първо си върни зацепването на помпата на белег и тогава виж дали ще остане нещо за дооправяне.
Моето също играе около 0.5-1мм максимум.
Мисля, че и то беше на конус, така че при следващо отвиване на гайката му и затягане може да се понамести, ако няма друг проблем. В момента така, както играе, ту изхвърля ремъка, ту го прибира към корпуса и се получава известно равновесие, но след време със сигурност ще разбие някоя втулка вътре.
Моето също играе около 0.5-1мм максимум.
Мисля, че и то беше на конус, така че при следващо отвиване на гайката му и затягане може да се понамести, ако няма друг проблем. В момента така, както играе, ту изхвърля ремъка, ту го прибира към корпуса и се получава известно равновесие, но след време със сигурност ще разбие някоя втулка вътре.
- vinixxx
- Мнения: 1821
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Голф 3 1.9 тд проблем с работата на двигателя след смяна
проблем ли е че ми я няма капачката на кожуха на скоростите за белега на маховика дето е?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта