Проблем с турбината?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пон 02 апр 2007 16:40


Ами мисля,че имам катализатор?
Уфффффф, нищо не знам, братче :(




mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Пон 02 апр 2007 17:00


Да. Аз нямам катализатор. Избушен е. А ти колега, stanimir, не се отчайвай. Ако искаш обади се, ще я закачим на VAG-COM и ще му мислим тогава. Преди това , както каза Rabbit_TDI, провери за наличието на катализатор. Ако има-махни го. Ще ти го махнат навсякъде където ремонтират ауспуси. Аз лично ти препоръчвам ЕМ Комплект, но избора си е твой. И според мен е по-добре да ти избушат стария, без да го махат и да слагат резонаторно гърне или тръба.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 02 апр 2007 18:15


stanimir написа:Ами мисля,че имам катализатор?
Уфффффф, нищо не знам, братче :(

Бе извода от цялата работа е че е малко вероятно да даваш пари по турбината ,но трябва да го качиш на Ваг-Ком да видиш точно кво е.Катализатор почти 100% имаш и като спомена колегата най-доброто е да избушиш керамиката и пак да го заварят.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 02 апр 2007 21:03


Rabbit_TDI написа:
stanimir написа:Ами мисля,че имам катализатор?
Уфффффф, нищо не знам, братче :(

Бе извода от цялата работа е че е малко вероятно да даваш пари по турбината ,но трябва да го качиш на Ваг-Ком да видиш точно кво е.Катализатор почти 100% имаш и като спомена колегата най-доброто е да избушиш керамиката и пак да го заварят.
по добре е без заварка,а по вси4ко описано от колегата МИ ХО само ще допълня 4е клапан Н75 от голф 3 и голф 4 не е с еднакви заводски параметри;така 4е и тои не е направил експеримента както трябва


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Пон 02 апр 2007 22:03


Хм, на мене пък ми казаха, че няма разлика в настройките. Само буксата е кръгла. Значи може пък и затова с другият клапан да е изключило турбото веднага. Е вече ще знам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта