Уфффффф, нищо не знам, братче
Проблем с турбината?
Да. Аз нямам катализатор. Избушен е. А ти колега, stanimir, не се отчайвай. Ако искаш обади се, ще я закачим на VAG-COM и ще му мислим тогава. Преди това , както каза Rabbit_TDI, провери за наличието на катализатор. Ако има-махни го. Ще ти го махнат навсякъде където ремонтират ауспуси. Аз лично ти препоръчвам ЕМ Комплект, но избора си е твой. И според мен е по-добре да ти избушат стария, без да го махат и да слагат резонаторно гърне или тръба.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
stanimir написа:Ами мисля,че имам катализатор?
Уфффффф, нищо не знам, братче
Бе извода от цялата работа е че е малко вероятно да даваш пари по турбината ,но трябва да го качиш на Ваг-Ком да видиш точно кво е.Катализатор почти 100% имаш и като спомена колегата най-доброто е да избушиш керамиката и пак да го заварят.
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
по добре е без заварка,а по вси4ко описано от колегата МИ ХО само ще допълня 4е клапан Н75 от голф 3 и голф 4 не е с еднакви заводски параметри;така 4е и тои не е направил експеримента както трябваRabbit_TDI написа:stanimir написа:Ами мисля,че имам катализатор?
Уфффффф, нищо не знам, братче
Бе извода от цялата работа е че е малко вероятно да даваш пари по турбината ,но трябва да го качиш на Ваг-Ком да видиш точно кво е.Катализатор почти 100% имаш и като спомена колегата най-доброто е да избушиш керамиката и пак да го заварят.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 96 госта