Така е, но само при педала, докато ходът на самият притискател е различен при износен и при нов ( не знам дали го обеснявам добре). Оттам са и проблемите ( при износване )при вкл. на първа и задна скорост, има увличане на съединителя и затруднено включване. Признаците се влошават при загрял мотор и градско каране. При смяна с нови, натискът на педала е вече много по-лек и скоростите много по-лесно се включват.
П.п. м/у другото на една от колите ми ( А6 с АФН мотор )предстои смяна на съединителя, ще сменя вс. наред + и семеринг на кол.вал откъм вътр.страна на маховика. Препоръчвам да се сменя задължително и тя! Често не изкарва повече от самият съединител и протича гадно, а за да се смени , се налага демонтаж на скор.кутия и маховик, т.е. все едно се сменя компл.съединител.
ауди А4 ТДИ АФН трудно включва на първа и задна предавка
- samo_pechka
- Мнения: 8998
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: ауди А4 ТДИ АФН трудно включва на първа и задна предавка
Защо намесваш любимата ми част по тоя AFN двигател
Тая семеринга още я сънувам... 30лв част със 120лв труд, ама не я ли смениш течеш ли течеш... Какво повече да искаш 


-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: ауди А4 ТДИ АФН трудно включва на първа и задна предавка
Ще видим като го сменя, аз работя в автосервиз и повечето да не кажа всички коли с подобен проблем след смяна на съединител комплект проблема изчезва. Не ми се занимава тука да го сменям (Англия) след месец се прибирам в България и ще пиша като го сменя. Пасата не е с саморегулиращ се съединител. Точно, моята като е студена е ок но загрее ли става зле.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: ауди А4 ТДИ АФН трудно включва на първа и задна предавка
Смених всичко, съединител маховик и проблема изчезна. Сега педала е мек като перце, феродовия диск беше поизносен.
Колата е на 320 000км реални съединителя оригиналния, маховика в перфектно състояние, лагера също никакви шумове само феродовия намалял.

Колата е на 320 000км реални съединителя оригиналния, маховика в перфектно състояние, лагера също никакви шумове само феродовия намалял.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Pichaga и 70 госта