Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужвания
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Пасата ти в сравнение с тоя дизел дето мислиш да го купуваш е БЕЗПЛАТЕН за поддръжка и ремонти. Имах Signum 3.0V V6 TDCI ,2005-а ,само съединителя беше 2500 лева,това без труд,понеже трябваше да се вади целия мотор за смяна,още куп малки ремонти по него,ангренаж и ролки 1200 лева.... Но поне не се усещаше,че е дизел защото беше 6 цилиндров.Имам леон 2 1.9 ТДИ 2007-а ,пълен кютук невървящ шумен,тресящ,все пак е 4 цилиндров, а колата е купувана от дилър още като беше в гаранция на 34 000км я взех,поддръжката за такъв таралясник е скъпа.... Абе с една дума дизел му кажи...
Имам и леон 1 2002-а година 1.8 турбо-15 000 пъти по-добра кола,и още една бензинова имам(хонда)....И миниван имам и той е бензин. И скоро ще разкарам дизела,нищо,че е на най-малко километри и е като нов на практика. Отделно дизелов пасат е последния автомобил който бих закупил за 10 000лв. За мен лично няма никаква икономия от този дизел,нищо че минавам ПОНЕ 60 000км на година и нямам газ на бензиновите автомобили... С един ремонт и парите от икономията са заминали там,остава ти само неприятното усещане от карането на дизела... За купрата ми скоро сменявах ангренаж,ролки,помпа-всичко към 600 лева излезе... А колата е 210 коня в момента и ми харчи около 9 на сто... А ако сложа газов инжекцион??? Дизел повече не искам, 4 дизела ми бяха достатъчни...
Имам и леон 1 2002-а година 1.8 турбо-15 000 пъти по-добра кола,и още една бензинова имам(хонда)....И миниван имам и той е бензин. И скоро ще разкарам дизела,нищо,че е на най-малко километри и е като нов на практика. Отделно дизелов пасат е последния автомобил който бих закупил за 10 000лв. За мен лично няма никаква икономия от този дизел,нищо че минавам ПОНЕ 60 000км на година и нямам газ на бензиновите автомобили... С един ремонт и парите от икономията са заминали там,остава ти само неприятното усещане от карането на дизела... За купрата ми скоро сменявах ангренаж,ролки,помпа-всичко към 600 лева излезе... А колата е 210 коня в момента и ми харчи около 9 на сто... А ако сложа газов инжекцион??? Дизел повече не искам, 4 дизела ми бяха достатъчни...
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Колега Лион, не мога да се стърпя :)))
Само ще спомена, че ремонтите по дизела не са много по-скъпи от ремонтите по съвременните бензинови двигатели, и другото нещо е, че ремонт на двигател = немърливо отношение от страна на каращия
Моите ремонти съм ги писал в други теми, няма да ги споменавам сега, само за справка, ангренаж, ролки, водна помпа = 575 лева с две години гаранция, при дилъра на VW.
Само ще спомена, че ремонтите по дизела не са много по-скъпи от ремонтите по съвременните бензинови двигатели, и другото нещо е, че ремонт на двигател = немърливо отношение от страна на каращия
![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Моите ремонти съм ги писал в други теми, няма да ги споменавам сега, само за справка, ангренаж, ролки, водна помпа = 575 лева с две години гаранция, при дилъра на VW.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Дизеловия ми леон е помпа-дюза е няма да ти казвам една дюза колко струва... Сам знаеш. Аз смених 2 при положение,че колата е на 160 000км СЕГА а тогава бе на около 110 000... Общо към 2200 лева за дюзите,съединителя също ми е почти два пъти по-скъп от този на бензиновата. И не се кара с българска нафта,нафтата дето сипвам е като вода бистра... На теб ти е безпроблемен,ама дай аз да го подкарам с моето каране по 200-250км на ден ВСЕКИ ден,да го видя тоя дизел,доколко ще е безпроблемен... Имах и поло и пежа дизелови... Действително по-старите са супер евтини за поддръжка,ама те пък са си чисти трактори. И при мен няма неподдържане а само качествена поддръжка с оригинални части(много рядко купувам афтърмаркет) но дори и тогава,не са ментета...
Отделно все свети чек лампата на таблото,айде диагностика-датчик тук,датчик там... Писна ми да се занимавам,само масла,ремъци и консумативи качествени и да свети каквото си иска... Защо пък с бензиновите нямам никакви ядове,всичките се карат здраво. Просто новия дизел си е капризен,поне това показва опита ми до тук.
Отделно все свети чек лампата на таблото,айде диагностика-датчик тук,датчик там... Писна ми да се занимавам,само масла,ремъци и консумативи качествени и да свети каквото си иска... Защо пък с бензиновите нямам никакви ядове,всичките се карат здраво. Просто новия дизел си е капризен,поне това показва опита ми до тук.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Не карам първи дизел, за да не знам кое как е. Та повредена дюза досега, от около 150К км на Бора-та(продадена), 50К км на Шкодата(продадена) и 211К км на Кади-то(с него изминавам по 130 км всеки ден) не съм имал. Бората беше 2005та, Кади-то е 2008ма, ПД двигатели, 1.9 ТДИ, 105 коня.
Масово дюзи, ЕКУ, и други скъпи части се сменят щото са се навъдили "майстори", дето гледат на хляба мекото
, а не се прави правилна и точна диагностика. И така нататък, не ми се обяснява, но не мисля, че дизела след 2005та година, примерно, е по-скъп като поддръжка от бензиновия двигател същото поколение.
Масово дюзи, ЕКУ, и други скъпи части се сменят щото са се навъдили "майстори", дето гледат на хляба мекото
![biggrin :biggrin](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Вярвай ми-бяха си за смяна и аз си ги купих и смених сам,понеже вече колата не беше в гаранция. Диагностиката я правих аз и после потвърдиха от СЕАТ. Същия мотор и е моя 105 коня,кода го забравих обаче... За това което предлага поддръжката е скъпа! И зависи кой мотор сравняваш на 1.8 турбо поддръжката е по-евтина и е 15 пъти по-приятен за каране. Виж ако сравняваш 1.9тди и 4.2 примерно съм съгласен.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Добре по друг начин ще го задам въпроса. Какъв е шанса да попаднеш на непиддържана кола, или какъв е шанса тези скъпи дюзи да се прецакат и да се стигне до тяхната неизбежна смяна. Че и майсторите ни тука в българия 99 % са пишман майстори и като взема по съвременна кола няма я карам там а в оторизиран сервиз с парите в джоба. С колко пари в джоба се отива в оторизиран сервиз за кола 2005 - 2007 година.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Ами незнам какво неприятно намираш в карането на ПД дизела, освен тракането, което е малко в повече, но с което се свиква бързо. Еластичността е чудесна, икономията на гориво също.
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Само едно ме притеснява, дали дизела ще има вървежа като на бензина. Като му смачкаш газта и да отлиташ а не да се чуди "да тръгна ли или да не тръгна". Или това го има само при по-старите дизели без компютърно участие в работата на двигателя. А новите нали цялата работа се контролира от компютър. Комън рейл ли са всички дизели след 2000 година. За пасата такива ли са.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Веднага ти отговарям,тракането и това,че мотора е шумен,особено при по-високи скорости! Както и факта,че притриса при палене и гасене понякога... Това и от сеат не можаха да кажат какво е,няма скъсани тампони всичко е наред и пак ПОНЯКОГА го прави. Още откакто беше на 35 000км та до сега. И то не е само този,по форумите е масово явление и никой няма който да каже със сигурност от какво е.
Да,върви си турбо-дизела... Качи се и на турбо-бензин и тогава реши сам.![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Да,върви си турбо-дизела... Качи се и на турбо-бензин и тогава реши сам.
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Стояне, чети какво съм написал по-горе - търси кола, която е карана и поддържана от разбиращ човек, или от върнатите от лизинг коли при дилърите. Да, по-скъпи са от италианките в Дупница, но за човек, който се страхува от неизвестното, е по-добрия вариант. Аз лично не бих подценил и дупнишките коли, но там риска е доста по-голям.
Инак с колко пари се отива в сервиза - ами преценяваш за какво иде реч като ремонт, ако е нещо елементарно за подмяна, само си купуваш частите от там, и сменяш сам, с помощта на форума и/или други форуми, има и клипове кое как се подменя, в youtube основно.
Труда е 66 лева на час в Порше Изток, и е напълно реално той да ти е по-голямата част от платеното за ремонт там. Но пък дават добра гаранция :)
Инак с колко пари се отива в сервиза - ами преценяваш за какво иде реч като ремонт, ако е нещо елементарно за подмяна, само си купуваш частите от там, и сменяш сам, с помощта на форума и/или други форуми, има и клипове кое как се подменя, в youtube основно.
Труда е 66 лева на час в Порше Изток, и е напълно реално той да ти е по-голямата част от платеното за ремонт там. Но пък дават добра гаранция :)
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Лион-е, амо това са бели кахъри, редовно чета по западните форуми как оплюват дадена марка и модел кола, а накрая какво се оказва - не му била удобна на шофера ръчката за еди си какво, та за това писал, колко лоша е колата :)))
И моя дизел понякога притриса, не мисля, че е проблем, по-скоро го отдавам на това, че не съм сменял горивния филтър от 130К км :)))
Изобщо не споря, че турбо бензиновите двигатели са лоши, те си имат своите купувачи. Аз харесвам дизелите, и ги защитавам като икономични и добри работни магарета![mrgreen :mrgreen](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
И моя дизел понякога притриса, не мисля, че е проблем, по-скоро го отдавам на това, че не съм сменял горивния филтър от 130К км :)))
Изобщо не споря, че турбо бензиновите двигатели са лоши, те си имат своите купувачи. Аз харесвам дизелите, и ги защитавам като икономични и добри работни магарета
![mrgreen :mrgreen](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Аз не казвам,че дизела от тези години е лош вариант. Просто според мен не е най-добрия. И не,че му има нещо,но разликата в цената на поддръжката и частите е осезаема,въпреки,че не е фрапираща. Разликата в разхода също я има де,спор няма. Но общо взето спестеното и при двете посочени коли отиваше за части. Вярно имах поло СДИ и пежо 106 дизел и там чупене нямаше и само караш,но няма никаква динамика и трака като трактор. Въпрос на избор,затова му казах да се качи,да покара. Да види кое му харесва повече и да си реши. Общо взето с колата все си вътре,няма да спечелиш нищо така или иначе!
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Последна промяна от lion_heart002 на Пет 08 авг 2014 12:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Именно, да се качи и да покара и двата варианта :)
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
stoyan0304 написа:четах някъде тука из форума в темите за пасат б6, че една дюза да се смени била 1300 лева. А те са 4 броя по 1300 лева = 5200 лева само за смяна на дюзи. Това е според мен един от ужасяващите ремонти по съвременен дизел. Сменяли ги хората в сервиза на Порше в София, безплатно за тези които колата им е до 7 години или до 250 000 км. Другия "ужасяващ" ремонт е смяна на съединител и демпферен маховик. И той отива над 1000 лева. А за горивото си е така с 3 варианта. Аз познавам хора да карат и по трите начина. Последния вариант е с "текезянска" (ТКЗС) нафта от кооперацията идва напълно без пари, ако имаш човек да те снабдява
Някой да сподели за цени при пасат б5.5 дали не са толкова солени цените на "фрапиращите" ремонти
във форума много голяма част от написаното е от хора, които само четат от форуми и преразказват. има и хора, които с приказки ти разказват филми за ремонти в които, е участвал познат на техен приятел от село Турия. има и много сноски писанки. ти трябва да си отсееш на кое да вярваш. като искаш по-нова дизелова кола - обикаляш, харесваш, купуваш, обслужваш, караш. като се счупи правиш. ако много се чупи и не можеш да плащаш ремонтите - продаваш. и следващия път като търсиш ще гледаш повече. със съвети от форума кола няма да си купиш.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Подръжка на съвременен дизелов двигател, цени за облужва
Има една приказка която редовно я казвам на мои приятели когато ме питата каква кола да си купят и тя е: "Колко е по-нова колата, толкова е по-нова парата"
Тъй че човек трябва да има в предвид, че ако иска да кара нова и скъпа кола да е подготвен за скъпи части.
Истината е, че новите коли са "доста чупливи" в сравнение с по-старите (има и такива като Мерцедес 124 дето е почти неубиваем) и човек трябва много добре да си прецени какво иска и какво може да си позволи.
Аз например съм фен на VW групата, но в момента карам италианска кола, защото прецених, че колата която искам ако е VW, то тя не ми е по-джоба, както от към първоначална покупка, така и като последващи разходи по поддръжката и.
Все пак целта на всеки автомобил е да те закара от точка А до точка Б, разликата е в това как ще те закара и колко ще ти струва удоволствието.
Който може да си позволи по-голямо удоволствие си купува нова и скъпа кола, който не може по-стара и по-евтина.
Аз лично не разбирам хората, които си дават всички спестени пари или пък теглят заем да си купят по-нова кола и после се чудят как да я поддържат или пък я изкарват веднъж в месеца, щото нямат пари за гориво.
Тъй че човек трябва да има в предвид, че ако иска да кара нова и скъпа кола да е подготвен за скъпи части.
Истината е, че новите коли са "доста чупливи" в сравнение с по-старите (има и такива като Мерцедес 124 дето е почти неубиваем) и човек трябва много добре да си прецени какво иска и какво може да си позволи.
Аз например съм фен на VW групата, но в момента карам италианска кола, защото прецених, че колата която искам ако е VW, то тя не ми е по-джоба, както от към първоначална покупка, така и като последващи разходи по поддръжката и.
Все пак целта на всеки автомобил е да те закара от точка А до точка Б, разликата е в това как ще те закара и колко ще ти струва удоволствието.
Който може да си позволи по-голямо удоволствие си купува нова и скъпа кола, който не може по-стара и по-евтина.
Аз лично не разбирам хората, които си дават всички спестени пари или пък теглят заем да си купят по-нова кола и после се чудят как да я поддържат или пък я изкарват веднъж в месеца, щото нямат пари за гориво.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта