ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Мнениеот lz2aii » Чет 04 сеп 2014 16:19


Преди ремонта от колко време му е мигала лампата при по-високи обороти? Имам предвид, че може и да не се е прецакал турбокомпресора. Ако сравнително бързо след като е забелязал лампата е оправил проблема, може и да е спасил турбината. Ако след ремонта компресора не вие и не свисти, може и да е уцелил "кьоравото". Щото иначе нали се сещаш какво се случва, ако турбината остане макар и за кратко на сухо при 200к оборота




gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Мнениеот gamble » Чет 04 сеп 2014 19:05


Pagemakerboy написа:Абе и 130 лв. да са му взели пак е на голяма далавера пред това да му беше превъртял качествено шестостена!!!



То спор няма. Прост искам да знам дали в тези пари влиза само смяна на шесто-звяра или има и друга интервенция :wink


skromnia1970
Мнения: 327
Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Мнениеот skromnia1970 » Пет 05 сеп 2014 10:11


Ако само са го сменяли-труд 50-60 лв,шесто.....-10-12 лв,но ако е бил превъртял,следващата стъпка е наваряне към вала и така сумата може да е стигнала 130 лв.Наваря се за да се избегне купуване на нова маслена помпа или втора употреба.И когато превърти,вече не може да се смени,защото разваля леглото си.


tanybg
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 02 окт 2014 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Мнениеот tanybg » Чет 02 окт 2014 20:48


Само да отбележа, че прецакания шестостен върви с прецакано легло на вала :). Щом лампата е светнала знзчи е пребоксул шестостенът, а в този случай валът е на мармалад и дори да се смени шестостена е въпрос на време да направи кръгъл шлица на вала. Аман от пишман майстори в тази държава. При святкане на лампата за маслото помпата се вади преглеждат се балансиращия вал и ако е добре се монтира отново. Шестостенът се сменя на 100к км, а не при светнала лампа :)
С две думи тази кола е чао амиго. :))


skromnia1970
Мнения: 327
Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Мнениеот skromnia1970 » Нед 05 окт 2014 11:45


Чак колата да си е ,,заминала,, :gruebel .Много си краен колега.Минах по тоя път,вярно разделих се с определена сума пари,но колата вече си е ок.Не е сериозно да сравняваме ремонт по колата за 1000-1300 лв при положение,че тя самата струва/читава/ около 11-13000 лв.Това си е 10 % от стойността й.


alex77ivanov
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 16 сеп 2014 17:39
Автомобил:
Двигател:

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Мнениеот alex77ivanov » Нед 05 окт 2014 20:02


Колеги , реших същия проблем преди седмица и финансовото му изражение е следното:Шестограм (привод на маслената помпа)-9.60 лв. От Порше ;Рециклиране на турбина - 850 лв. Силикон за картера 7.60 лв. Труда си е от мен иначе около 250-300 лв. Тотал - 1117.20-1167.20 Поздрави и успех


skromnia1970
Мнения: 327
Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
Автомобил: PASSAT B 6 Variant
Двигател: BMR 11.2006 DSG

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 2006г. червена лампа за маслото

Мнениеот skromnia1970 » Пон 06 окт 2014 14:21


Потвърдена сума. :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта