Омасляване на тръбите за интеркулера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 15 апр 2007 13:36


Само не разбрах на тва кръглото/камшафт клапан/какво трябва да му се направи за да спре да мърси.Също и ако някой каже как се чисти най-добре ЕГР няма да е лошо :?




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 апр 2007 8:25


едно уто4нение:еи това "4ерното" е вси4ко друго но не и carmshaft position senzor -не бъркаите понятията :twisted:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 16 апр 2007 12:08


ОФФ:Въпросния сензор не е ли на 3та дюза?
И все пак черното/което по приказките разбирам е няква цедка/как се чисти и какво точно прави?


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 16 апр 2007 21:53


klenbuterol написа:Да,кръглото черно нещо което на капака на клапаните. Той е един от основните виновници за маслото в тръбите.
...
Лично на мойта кола се убедих, че този филтър е сдал багажа и като го оправих нещата се нормализираха.

Колега (или който и да е запознат) бихте ли описали какъв филтър има там? Минава ли за някакъв консуматив. Аз гледах на ETKA-та но за моя двигател (1.9 TDI-PD AJM) не е видно да имам подобно нещо. Обаче кръглото нещо на капака на клапаните си го имам и по тръбичката която отвежда към въздуха засмукван от турбото понякога (по-скоро често) получавам омаслявания. Та да попитам какво е това чудо и ако се сменя да ходя да го оправям (и мен не ме радва мисълта за омасляване на всмукателните колектори и пълненето на кулера с масло; пък наскоро видях какво предствлява EGR клапан с добре омесени сажди и масло). Но пък на ЕТКА-та там не виждам нищо, което прилича и/или да наподобява филтър :dontknow:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 17 апр 2007 7:23


Вземате и сваляте всички маркучи от въпросният филтър ако може така да го наречем, дърпате го нагоре да излезе и с 300 до 500 мл. бензин измивате въпросната пластмаса на която и казвате филтър. Това е отдушник на картерните и клапанните газове които се отвеждат пред студеният охлюв на турбото. След тази процедура може да си истриете със сух и чист парцал капачката на маслото от вътре и капака на клапаните точно където ляга тя. След почистването по този начин си зглобявате всички маркучи и си завивате капачката на мястото. Изчиствате си капака на клапаните с някакъв обезмаслител, аз използвам Меглио, напръсквам хубаво и поливам с вода, след 10 мин. всичко е исъхнало и чисто а вие забравяте за масло по капака на клапаните.

Дано да съм ви бил полезен...

Успех :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 7:59


:applause: :да: Мерси колега-тази събота ще има санитарен полуден :lol:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 17 апр 2007 8:10


Rabbit_TDI написа::applause: :да: Мерси колега-тази събота ще има санитарен полуден :lol:


Колега ще мога ли да помоля да направиш няколко снимки та да може и аз да го направя това. Не ми стана ясно кое каде е ?
Че с мойте умения ще сглобя нещо накриво и айде пак в сервиза. :shock :?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 17 апр 2007 8:18


Ако Rabbit_TDI има фото да направи снимки, ако пък няма да каже ще ви направя аз, въпреки че съм го чистил преди 2 месеца... :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 8:29


Аз имам ще го щракна.Само не видиях да споменаваш винтове.Тва нещо отгоре само от маркучите и капака на главата ли се държи?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 17 апр 2007 8:44


Rabbit_TDI написа::applause: :да: Мерси колега-тази събота ще има санитарен полуден :lol:

:офф Тази събота е работен ден ("отработва" се 30 април) :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 9:10


gr_kanev написа:
Rabbit_TDI написа::applause: :да: Мерси колега-тази събота ще има санитарен полуден :lol:

:офф Тази събота е работен ден ("отработва" се 30 април) :wink:

:офф Все едно не си го казал :lol:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 17 апр 2007 11:44


Rabbit_TDI написа:Аз имам ще го щракна.Само не видиях да споменаваш винтове.Тва нещо отгоре само от маркучите и капака на главата ли се държи?


Да като свалиш маркучите го дърпаш на горе, то е на 3 палчета които не му дават да излезе от само себеси не че има каде да ходи де :lol:

Приготви си скобички за после щото ако си с фабричните няма как да си стегнеш после маркучите...

Успех :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 апр 2007 17:26


Абе в момента съм извадил въпросното чудо/и снимки има/,ама не виждам кво има да му чистя :? Като духна през него въздуха си минава свободно,цялото е омаслено,но няма никви твърди частици.Самото то не може да се отвори.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 апр 2007 18:53


Ето го и преразказа в картинки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Съб 21 апр 2007 22:19


А ве т'фа нема ли да е по-добре едно време кат на баба ЛАДА един по-дълъг маркуч и нейде назад и надоле да си духа и капе къдет си ще по пътя, а там дето улява преди студения охлюф на турбото - запуш или затап?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта