



Омасляване на тръбите за интеркулера
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
klenbuterol написа:Да,кръглото черно нещо което на капака на клапаните. Той е един от основните виновници за маслото в тръбите.
...
Лично на мойта кола се убедих, че този филтър е сдал багажа и като го оправих нещата се нормализираха.
Колега (или който и да е запознат) бихте ли описали какъв филтър има там? Минава ли за някакъв консуматив. Аз гледах на ETKA-та но за моя двигател (1.9 TDI-PD AJM) не е видно да имам подобно нещо. Обаче кръглото нещо на капака на клапаните си го имам и по тръбичката която отвежда към въздуха засмукван от турбото понякога (по-скоро често) получавам омаслявания. Та да попитам какво е това чудо и ако се сменя да ходя да го оправям (и мен не ме радва мисълта за омасляване на всмукателните колектори и пълненето на кулера с масло; пък наскоро видях какво предствлява EGR клапан с добре омесени сажди и масло). Но пък на ЕТКА-та там не виждам нищо, което прилича и/или да наподобява филтър

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Вземате и сваляте всички маркучи от въпросният филтър ако може така да го наречем, дърпате го нагоре да излезе и с 300 до 500 мл. бензин измивате въпросната пластмаса на която и казвате филтър. Това е отдушник на картерните и клапанните газове които се отвеждат пред студеният охлюв на турбото. След тази процедура може да си истриете със сух и чист парцал капачката на маслото от вътре и капака на клапаните точно където ляга тя. След почистването по този начин си зглобявате всички маркучи и си завивате капачката на мястото. Изчиствате си капака на клапаните с някакъв обезмаслител, аз използвам Меглио, напръсквам хубаво и поливам с вода, след 10 мин. всичко е исъхнало и чисто а вие забравяте за масло по капака на клапаните.
Дано да съм ви бил полезен...
Успех
Дано да съм ви бил полезен...
Успех

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Аз имам ще го щракна.Само не видиях да споменаваш винтове.Тва нещо отгоре само от маркучите и капака на главата ли се държи?
Да като свалиш маркучите го дърпаш на горе, то е на 3 палчета които не му дават да излезе от само себеси не че има каде да ходи де

Приготви си скобички за после щото ако си с фабричните няма как да си стегнеш после маркучите...
Успех

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта