Голф 4 110 ahf влиза в авариен тежим????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 110 ahf влиза в авариен тежим????

Мнениеот BobyM » Вто 10 фев 2015 22:01


Същият двигател абсолютно същият проблем имам.
Колкото питах всеки ми каза, че е турбото и, че е за чистене.
Попринцип я карам на късо защото работя на има няма 2км от нас, но през ден два минавам по 50-60 км градско като не я жаля особено. (е поне когато жената не е с мен) :mhihi

Ще следя темата колеги :)

Кажете и някой в София който се занимава с чистене на турбини и т.н. и какви пари ориентировъчно?




Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Голф 4 110 ahf влиза в авариен тежим????

Мнениеот ej0 » Сря 11 фев 2015 11:34


Това ми мирише на Н75
Значи колега палиш колата да работи на празен ход отвори капака и си ослушай Н75 ако цъка значи работи!..
При мен имаше същия проблем и проверих по този метод и не ми цъкаше само че аз съм с 1З мотора ако не цъка :bishop :bishop Успех :beer :beer


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 110 ahf влиза в авариен тежим????

Мнениеот vanesto » Сря 11 фев 2015 12:02


N75 не цъка при моторите с променлива геометрия, няма смисъл да си дава парите на вятъра, най-добре диагностика при човек, който разбира. Ето една полезна тема за клапана:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=49849&hilit=N75+%D1%86%D1%8A%D0%BA%D0%B0&start=75
Обади се на някой от форумните майстори:
http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 110 ahf влиза в авариен тежим????

Мнениеот BobyM » Чет 12 фев 2015 19:32


Така днес реших да проверя с ваг кома какво става напоследук и забравих да спомена, че при мен когато се случи това нещо излиза ето тази грешка:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent


Забележих днес обаче, че оборотите ми играят малко и вместо стандартните 903 играеха : 882/903/924
При адаптация на двигателя съм ги наблюдавал тези стоиности като съответно и милиграмите играеха от 4.8mg/str до 5.8 mg/str.
Погледнах и центровката като изчаках да качи до 80 градуса за да е коректна и при :
Timing Within Spec изкарваше slighty retarded или Dead On като се редуваха, на тиминг като числа ми изкарваше от 47 до 52 като на графата стоеше точно малко под синята линия ?


Надявам се някой да може да удари едно рамо с разчитане на тази информация и евентуални идеи какво мога да правя.

Между другото този Н75 така и не разбрах къде се намира ако може някой да покаже ще съм благодарен и какво трябв да направя с него също за да тествам?

Благодаря предварително и се извинявам за шантавите въпроси но доста теми изчетох и нещо не схващам пък в крайна сметка карам дизел от има няма 11 месеца като преди това съм бил 3-4 години бензинджия. :)


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 110 ahf влиза в авариен тежим????

Мнениеот BobyM » Пон 16 фев 2015 15:14


Ъп?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта