Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Купуваш си от официален вносител или дистрибутор.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Че то на днешно време всяка 2ра фирма се води официален вносител на нещо си .... това за мен не е решение... един майстор ми беше обяснявал да гледам зъбците, че имало някаква разлика преди време... ама като не помня :/
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
- Автомобил: Passat 6 Variant
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Съединителя за AHF е 600 0006 00 в този комплект има всочко необходимо за подмяна /маовик,феродов,притискателен диск и лагер/при мен го има и мога да го дам на 660 лв........
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Към автора на темата. Колега, защо не се поразровиш в Ebay примерно? Не съм много наясно с нещата там, но на пръв поглед попадам на много обяви. Ето пример: http://www.ebay.co.uk/itm/LUK-KUPPLUNG-SATZ-MIT-SCHWUNGRAD-UND-AUSRUCKLAGER-VORMONTIERT-600000600-/231322043340?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item35dbde43cc Като дори е с безплатна доставка. 

-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Най-малкото защото и там има доста ментета за пример ще дам Ваг ком кабелите от ebay ... знаеш какво им е качеството на повечето чист късмет си е да оцелиш читав.
А и като цена не е много различна от тази на която бих го намерил в българия, вярно в много саитове върви за около 950-1000 лв. но аз мога да го взема на доста по приемлива цена.
А и като цена не е много различна от тази на която бих го намерил в българия, вярно в много саитове върви за около 950-1000 лв. но аз мога да го взема на доста по приемлива цена.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Аз наскоро сменях к-т съединител плюс демпферен маховик - 650лв частите (тва с много зор и отстъпки от всевъзможните страни) и 150лв труд - общо 800лв.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Без зор го докарвам до 550-600лв. :) Въпроса е маистора кой ще да е ;)
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Преди 2 часа, вкарах Голфа в бокса за смяна на маховик, съед. диск, акс. лагер и притискателен диск, маншон на вътршно каре и маншон на корм. рейка.
950лв. с труда.
Резултатите - довечера.
950лв. с труда.
Резултатите - довечера.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Резултатите:
- Изключително мек педал на съединителя
- Безпроблемно включване на 3-та и 5-та предавка
- Чудесно потегляне /без никакви вибрации/, особенно на задна предавка и на 1-ва
За да имаш една машина и да и се радваш, трябва да я потдържаш.
Честит празник на всички трудещи се и Наздраве!!!!!!!!!!!!
- Изключително мек педал на съединителя
- Безпроблемно включване на 3-та и 5-та предавка
- Чудесно потегляне /без никакви вибрации/, особенно на задна предавка и на 1-ва
За да имаш една машина и да и се радваш, трябва да я потдържаш.
Честит празник на всички трудещи се и Наздраве!!!!!!!!!!!!
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Колега, последно на кой кит се спря (кой номер) и на каква цена излезе самия той (ако не е тайна) 

-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Отговора в понеделник
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
ASV -то ти ако не греша си със същия съединител като при мен на AHF-a?
950 с труда? Каква марка съединител? Че за труд са ми казвали от 100 до 400лв. за съеднители.
ПС: като ти беше тръгнал сега съединителя имаше ли проблем с ускорението?
И колко високо ти отделяше? Общо взето какви ти бяха симптомите и какво реши да сменяш?
950 с труда? Каква марка съединител? Че за труд са ми казвали от 100 до 400лв. за съеднители.
ПС: като ти беше тръгнал сега съединителя имаше ли проблем с ускорението?
И колко високо ти отделяше? Общо взето какви ти бяха симптомите и какво реши да сменяш?
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
По всички онлайн магазини, които проверих сега дават за AHF и ASV еднакви номера, значи би следвало да са еднакви.
Офертата за смяна на комплекта демп. маховик, съед. диск, притискателен диск и лагер беше 950 лв. с труда. Утре отивам пак за смяна на шарнирни болтове, кормилни накрайници и лагер на амортисьора и ще попитам момчето каква марка ми е монтирал. Не се познавам с него и не ми беше удобно да го разпитвам в края на работния за него, почивен първи Май. Изричното ми изискване само беше, да монтира качествени агрегати, независимо от цената.
Имайки предвид отстъпките, които ползват тези майстори при пазаруване на части предполагам, че не ми е взел повече от 150-200 лв. за труд, което мисля не е много за този обем работа.
Нямах проблеми с ускорението, не мие приплъзвал дори при яко натискане на газта.
При мен първите симптоми на заминаващ си съединител /или маховик или притискател/ бяха следните:
- при работа на празен ход се появи едно неравномерно, ясно отчетливо чукане на метал в метал откъм двигателния отсек. Като звук от бавно движеща се магарешка каручка. Това в продължение на около година, година и половина / 30 х. км./ и като натисна съединителя тва чукане изчезваше
- при преминаване от ускорение към спиране и обратно /без спирачка само с двигател/ , пак се чуваше такова единично чукане
- през последния месец при потегляне, цялата предница се тресеше яко особено на заден ход
и преди и сега си отделя по средата, само че сега е много по-мек педала
Това бяха симптомите при мен и понеже, смея да твърдя, че съм изчел почти всичко за двумасови маховици, директно взех решение да го сменям и се оказах прав. Не допускам компромиси с техническото състояние на колата си.
Смених целия агрегат: маховик, съединител, притискател и лагера. Утре продължавам с части по ходовата част и кормилната уредба.
Офертата за смяна на комплекта демп. маховик, съед. диск, притискателен диск и лагер беше 950 лв. с труда. Утре отивам пак за смяна на шарнирни болтове, кормилни накрайници и лагер на амортисьора и ще попитам момчето каква марка ми е монтирал. Не се познавам с него и не ми беше удобно да го разпитвам в края на работния за него, почивен първи Май. Изричното ми изискване само беше, да монтира качествени агрегати, независимо от цената.
Имайки предвид отстъпките, които ползват тези майстори при пазаруване на части предполагам, че не ми е взел повече от 150-200 лв. за труд, което мисля не е много за този обем работа.
Нямах проблеми с ускорението, не мие приплъзвал дори при яко натискане на газта.
При мен първите симптоми на заминаващ си съединител /или маховик или притискател/ бяха следните:
- при работа на празен ход се появи едно неравномерно, ясно отчетливо чукане на метал в метал откъм двигателния отсек. Като звук от бавно движеща се магарешка каручка. Това в продължение на около година, година и половина / 30 х. км./ и като натисна съединителя тва чукане изчезваше
- при преминаване от ускорение към спиране и обратно /без спирачка само с двигател/ , пак се чуваше такова единично чукане
- през последния месец при потегляне, цялата предница се тресеше яко особено на заден ход
и преди и сега си отделя по средата, само че сега е много по-мек педала
Това бяха симптомите при мен и понеже, смея да твърдя, че съм изчел почти всичко за двумасови маховици, директно взех решение да го сменям и се оказах прав. Не допускам компромиси с техническото състояние на колата си.
Смених целия агрегат: маховик, съединител, притискател и лагера. Утре продължавам с части по ходовата част и кормилната уредба.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Правилно си и направил, че си сменил всичко тъй като едно да пропуснеш после ти излиза златно, и аз разпитвах моите колеги магазинери в работата и те това ми обясниха като сменям да сменям всичко, единствено се опитваха да ме убеждават за твърдия маховик за което аз не съм навит.
Като цена смея да твърдя, че ползват едно 30-35% отстъпка почти на всякъде което си е цена между 280-330 лв. за работа ако ти е сложил LUK но поне не те е натоварил с пълната цена на комплекта която си е около 950лв + работа :)
Сподели в последствие другите неща които си сменил как са ти дошли като цена - работа било то и на лично ще ти бъда благодарен. Като ако можеш да разбереш и какви марки е ползвал :)
Просто и при мен предстоят сериозни ремонти не всичко е належащо на 100% но съм решил да се сменя, че е тръгнало като се почне от предни задни амортисиори и всичко покраи тях минеме през тампони на задницата и стигнеме до почистване на турбо ако се наложи след останалите манипулации по колата :)
Като цена смея да твърдя, че ползват едно 30-35% отстъпка почти на всякъде което си е цена между 280-330 лв. за работа ако ти е сложил LUK но поне не те е натоварил с пълната цена на комплекта която си е около 950лв + работа :)
Сподели в последствие другите неща които си сменил как са ти дошли като цена - работа било то и на лично ще ти бъда благодарен. Като ако можеш да разбереш и какви марки е ползвал :)
Просто и при мен предстоят сериозни ремонти не всичко е належащо на 100% но съм решил да се сменя, че е тръгнало като се почне от предни задни амортисиори и всичко покраи тях минеме през тампони на задницата и стигнеме до почистване на турбо ако се наложи след останалите манипулации по колата :)
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
2007 г., като я купих и смених само предни дискове и накладки. След 60х. км. ремъци и ролки без водна помпа.
И досега нищо друго освен масла и филтри - редовно. Аз съм и навъртял 180х. км. Километража показва 290х.км., но компа казва че е на 415 хилки, така че е време да влизам в харчове но съм доволен от машинката и ще ги направя.
Оня ден са излезли и два накрайника, на кормилната рейка отдясно /90лв./ и от ляво на корм. щанга /30лв./ и два маншона, така че още 150 кинта. После пича ми каза че е разбит и лагера на десния амортисьор и шенкелния болт на десния носач, но магазина бил затворил вече, така че утре съм пак в бокса за около 100-на кинта.
Амортисьори и турбини досега не съм пипал, въпреки че често ми забива, ама като я опъна извън града на 3- та предавка със 100-120 км/ч за 10 минути и се оправя. Докато мога да я чистя с ръчкане няма да я отварям изобщо. И те така, доволен съм, така че успех в начинанието щото всяко нещо си изка своето, колата - също.
А и не съм я купил, за да я продавам а да ми върши работа.
Не съм за твърд маховик.
Марките утре.
П.С. Тия идиоти пак са дигнали цената на кюмура, мамка му. Пак ще минавам на олио.
И досега нищо друго освен масла и филтри - редовно. Аз съм и навъртял 180х. км. Километража показва 290х.км., но компа казва че е на 415 хилки, така че е време да влизам в харчове но съм доволен от машинката и ще ги направя.
Оня ден са излезли и два накрайника, на кормилната рейка отдясно /90лв./ и от ляво на корм. щанга /30лв./ и два маншона, така че още 150 кинта. После пича ми каза че е разбит и лагера на десния амортисьор и шенкелния болт на десния носач, но магазина бил затворил вече, така че утре съм пак в бокса за около 100-на кинта.
Амортисьори и турбини досега не съм пипал, въпреки че често ми забива, ама като я опъна извън града на 3- та предавка със 100-120 км/ч за 10 минути и се оправя. Докато мога да я чистя с ръчкане няма да я отварям изобщо. И те така, доволен съм, така че успех в начинанието щото всяко нещо си изка своето, колата - също.
А и не съм я купил, за да я продавам а да ми върши работа.
Не съм за твърд маховик.
Марките утре.
П.С. Тия идиоти пак са дигнали цената на кюмура, мамка му. Пак ще минавам на олио.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта