Golf 4 1.9 TDI/AHF пуши когато си иска

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 1.9 TDI/AHF пуши когато си иска

Мнениеот vanesto » Сря 23 сеп 2015 13:30






Потребителски аватар
niki_g
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: pleven

Re: Golf 4 1.9 TDI/AHF пуши когато си иска

Мнениеот niki_g » Пон 28 сеп 2015 22:53


BobyM написа:Ще ме прощаваш но 1З не беше ли с обикновенно турбо? Тук говориме за коли с променлива геометрия която се зацапва повече от тея гъсти масла. Но все тая не искам да споря мога да ти кажа, че цената за мен е еднаква или с много малка разлика, че да си унищожавам турбото ;)

Колега, това дали турбото е с променлива геометрия или westgate клапан определя начина на работа на турбото, едното се разтоварва чрез отваряне на въпросния клапан, а другото чрез движението на лопатките и промяната на "силата" на струята на изгорелите газове, която задвижва турбото. В този ред на мисли турбото не се задръства от маслото, тъй като колата ти не гори насло, а нафта. Задръства се от карането в ниски обороти, при високи обороти турбото се разтоварва чрез движение на лопатките. Задръстването е просто налепи от сажди по лопатките на геометрията, в резултат трудно се движат и като си "настъпиш" колата на по-висока предавка и се създаде по-голямо налягане, турбото не може да намали това налягане по друг начин освен компютъра да ограничи притока на гориво.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Пламен Тодоров и 31 госта