http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=125832&hilit=%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%B4%D0%B8%D0%BA&start=120
Виж на стр.9



Golf 4 1.9 TDI/AHF пуши когато си иска
- niki_g
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 21:12
- Автомобил: Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: pleven
Re: Golf 4 1.9 TDI/AHF пуши когато си иска
BobyM написа:Ще ме прощаваш но 1З не беше ли с обикновенно турбо? Тук говориме за коли с променлива геометрия която се зацапва повече от тея гъсти масла. Но все тая не искам да споря мога да ти кажа, че цената за мен е еднаква или с много малка разлика, че да си унищожавам турбото ;)
Колега, това дали турбото е с променлива геометрия или westgate клапан определя начина на работа на турбото, едното се разтоварва чрез отваряне на въпросния клапан, а другото чрез движението на лопатките и промяната на "силата" на струята на изгорелите газове, която задвижва турбото. В този ред на мисли турбото не се задръства от маслото, тъй като колата ти не гори насло, а нафта. Задръства се от карането в ниски обороти, при високи обороти турбото се разтоварва чрез движение на лопатките. Задръстването е просто налепи от сажди по лопатките на геометрията, в резултат трудно се движат и като си "настъпиш" колата на по-висока предавка и се създаде по-голямо налягане, турбото не може да намали това налягане по друг начин освен компютъра да ограничи притока на гориво.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Пламен Тодоров и 31 госта