От личен опит за тези модели Б5/Б5.5 дизели - само оригинални тампони - НОВИ.
Всичко друго е леш.От морга изкара седмица - протече.
Passat 5.5 D - вибрации в купето след смяна на тампон на двг
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 5.5 D - вибрации в купето след смяна на тампон на
Ами сериозни пари са, така е, ама иначе и вибрацията е сериозна. Ако мислиш, че на мен ми се даваха маса пари за оем тампони за джипа, грешиш, ама основното, което искам от една кола, е да е комфортно вътре, а не да тресе всичко и да се разпадат всичките пластмаси, заради което вадиш и плащаш, няма как. Пробвах да мина тънко - не стана, само загубих 3 пъти по 4 часа за смяна на 3-те комплекта. Цените в Елит кар са малко по-ниски, от колкото в Порше, подкрепям, че е наистина скъпо, ама просто толкова струват качествените. Реално погледнато не са нещо, което ще сменяш всеки ден, защото принципно след смяната им не би трябвало да имаш проблем с тях поне 3-4 години, ама въпреки това са не малко пари, дадени накуп. Пробвал си с по-евтините, виждаш резултата, както го видях и аз - просто не се получава.
Пробвай с някакъв реглаж, да наместиш 3-те тампона в някакви посоки, да видиш дали ще има ефект - говоря за двата странични и за 3-тия отпред, за който колегата спомена, макар че едва ли ще има кой знае какъв ефект.

Пробвай с някакъв реглаж, да наместиш 3-те тампона в някакви посоки, да видиш дали ще има ефект - говоря за двата странични и за 3-тия отпред, за който колегата спомена, макар че едва ли ще има кой знае какъв ефект.

- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat 5.5 D - вибрации в купето след смяна на тампон на
Какво значи оригинални,със щампа VW или точно конкретна марка(питам за B5.5 AVF 1.9 TDI )?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 5.5 D - вибрации в купето след смяна на тампон на
Оригинален значи да отидеш в Порше или друг дилър на VAG и да си купиш тампона, който производителя на колата ти, е сложил в завода. Производителя на колата ползва определн подизпълнител за много от частите т.е. примерно Lemfoerder произвеждат тампони, които Audi са подали към тях като спецификация и след това слагат в завода. Те си имат щампа на производителя и парт номер на частта по ОЕМ каталога, като не рядко си имат и щампа на съответния производител. Същия тампон може да се купи само с щампа на Lemoferder без щампа на audi и без оем номера, а само с номера по Lemfoerder. Обаче в общия случай качеството се разминава драстично, както и цената, защото единия е произведен точно по изискванията на Audi, а другия е произведен по същата технология, но качествения контрол примерно е доста по-нисък. Отделен въпрос е, че някои производители на части не произвеждат всичката си стока, а само пакетират т.е. примерно Lemfoerder са сметнали, че не им се прави даден тампон, защото няма да имат добър пазар за тях и за да го имат като артикул, правят кутийките и вътре слагат друг тампон с някоя дъщерна тяхна марка или на съвсем друга фирма, с още по-неясно качество. Пример за това мога да дам с обтегачите за пистовите ремъци при VAG - заводски са Litens и на ролката пише Litens и оем номер. Ако си купиш Ina, вътре пак е Litens. Ако си купиш Ruville, вътре какво има - пак Litens. Разликата в цената обаче е драстична, а за качеството, не е особено ясно, защото може оем и ruville да са с еднакво качество, може и да нямат нищо общо, защото цената се различава двойно, а и това зависи и от партидата - може една партида да са супер, следващата да са тотална щета. Примерно накладките на TRW - няколко партиди скърцат жестоко, няколко нямат никакъв проблем. Затова е важно да пазарувате от места, където нещата имат гаранция и можеш да ги върнеш при различни условия - или да ги заменят с друг к-т или да върнат парите, ако се окаже, че примерно цялата партида са скапани.


- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat 5.5 D - вибрации в купето след смяна на тампон на
Колега,мерси за изчерпателния отговор. 

- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: Passat 5.5 D - вибрации в купето след смяна на тампон на
Аз си взех един от Еуратек на Шкода оригинален и заспа. Интересното беше че са еднакви а пък с различни цени 

- nikolay80
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2001г
- Местоположение: Сливен
Re: Passat 5.5 D - вибрации в купето след смяна на тампон на
Да така е.Много от частите са по евтини в Еуратек.Винаги когато купувам нещо оригинално проверявам и там цената.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта