Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Мотора почна да си върви след 2800 оборота.
- cloud
- Мнения: 226
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1Y
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Няма никаква логика да се ограничават оборотите на двигателя от таблото. Оборотомера на ААЗ взема сигнал от алтернатора, а на ТДИ от компютъра. По гнп-то единствената електроника ти е клапана, който се управлява от клемореда. Карай си чепелчето и не го мисли.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Колеги отново проблем с оборотите това табло което сложих последно позволява на мотора да се изфорсира но пак отказват уредите по таблото и показва грешни стойности.Също така установих че като махна W буксата на алтернатора колата си се форсира нормално оборотомера не работи което е нормално като е откачена тази букса и лампата за маслото мига иначе всичко друго си работи нормално.Някой може ли да каже защо алтернатора ограничава колата?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Странна работа
-ква връзка има динамото с форсажа на мотора.Данеби да дава някъде накъсо и алтернатора да тормози мотора?

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
И аз това се чудя.До колкото знам от там зима сигнал за оборотите .но при мен играе някаква роля на ограничител.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
bobito70123 написа:Колеги отново проблем с оборотите това табло което сложих последно позволява на мотора да се изфорсира но пак отказват уредите по таблото и показва грешни стойности.
Това, че е почнал да се изфорсира е добре - нямаш проблем с ограничителя на жилото.
Преди да почне проблема - всичко нормално ли беше, имаше ли някакви аномалии? Какво си сменял/променял преди да сложиш таблото от ТДИ?
Боби, описвай малко по-подробно - кое не работи и кое отказва, показва грешно???
Уредите гаснат съвсем?
Дисплея за километрите и часовника изчезват?
Колко ти зарежда алтернатора? Мерил ли си го?
На изключен двигател премери волтажа на акумулатора и след това при пуснат двигател премери пак зареждането от алтернатора...
bobito70123 написа:Също така установих че като махна W буксата на алтернатора колата си се форсира нормално оборотомера не работи което е нормално като е откачена тази букса и лампата за маслото мига иначе всичко друго си работи нормално.
Това е така и е нормално.
Водния дух1 написа:Данеби да дава някъде накъсо и алтернатора да тормози мотора?

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Имах в предвид физически тормоз-то направо ще запуши ремъка...Колега извинявай,сигурен ли си че голфа е ТД,да не е ТДИ?
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
1.9тд 55кв 75коня .Не работи мотора затормозено просто имам чувството че спира тока на цялата система и така и затваря клапана на ГНП-то.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Доколкото знам ,клапана на нашите помпи(и моя мотор е такъв)или отваря,или затваря.Ако му спре тока ще угасне мотора.Ако има пад на напрежението мисля,че колата ще почне да прекъсва,а не да ограничава оборотите.Все пак ,ако можеш форсирай до 2800 и премери напрежението на клапана с мултицет.Има някаква удурма в тая работа



- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Всъщност сега се сещам ,че моятя помпа,а може би и твоята има още един клапан,който така и не разбрах от форума точно за какво е .Някой беше споменал ,че е някакъв ел. авансатор.Дане би там да е нещо далаверата с токовете-знам ли.Като форсираш го изключи да видим кво ще последва.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Оборотите не забиват на 2800 а играят.Аз лично си го обяснявам като дам газ и на 2800 все едно губи всякакъв вид ток и затваря клапата и като паднат малко оборотите пак да се отваря клапата.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Лабав контакт на клемата, на клапана? Маса? Нещо не е наред и от вибрациите на мотора се губи ел.връзка. Разучи къде.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Ако е лабав кабел на клапана или маса защо тогава като откача W буксата от алтернатора колата се форсира без проблем?
- cloud
- Мнения: 226
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1Y
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
W клемата е единствено за оборотомера.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Боби, питах те нещо по-нагоре... ? И кажи от къде си...
Ток към клапана за гасене на помпата (прекъсване на горивото) тръгва след като дадеш на контакт, през бушон 8 (мисля че беше). Кабела му минава през голямата кръгла букса при двигателя.
Другия клапан на помпата (ако го имаш) е в предната част на помпата. Плучава ток (според изчетеното по форума) след 3000 оборота, като в този момент помпата минава в предварение, за да компенсира високите обороти. Управлява го реле (мисля, че беше подгревното, не съм сигурен).
Аз също го имам този клапан, но нямам кабел към него. Пускал съм му ток заедно с другия клапан, но не забелязах някаква разлика със или без захранване (а и не карам с повече от 3000 об., само по магистрала 1-2 пъти в годината) и съм му махнал захранването.
Ток към клапана за гасене на помпата (прекъсване на горивото) тръгва след като дадеш на контакт, през бушон 8 (мисля че беше). Кабела му минава през голямата кръгла букса при двигателя.
Другия клапан на помпата (ако го имаш) е в предната част на помпата. Плучава ток (според изчетеното по форума) след 3000 оборота, като в този момент помпата минава в предварение, за да компенсира високите обороти. Управлява го реле (мисля, че беше подгревното, не съм сигурен).
Аз също го имам този клапан, но нямам кабел към него. Пускал съм му ток заедно с другия клапан, но не забелязах някаква разлика със или без захранване (а и не карам с повече от 3000 об., само по магистрала 1-2 пъти в годината) и съм му махнал захранването.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта