Blade84 се оказа прав шайбата на коляновия е имала луфт и болта бил разхлабен,това ми каза майстора поръчал е нова шайба и болт и щял да огледа двигателя за щети. Благодаря на всички колеги които се отзоваха.
И още един въпрос не трябва ли да се смени заедно с демпферната шайба на пистовия или само зъбното колело и болта?
VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов вал
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка
Демпф.шайба ако не превърта си е наред.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Здравейте, проблема е решен -сменено зъбно колело,болт,ангренажен ремък и обтяжна ролка за сумата от 154лв.
Благодаря на всички колеги които дадоха своето мнение.Бъдете здрави
Благодаря на всички колеги които дадоха своето мнение.Бъдете здрави
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Покарах колата след като я взех но ми направи впечатление че загрява по-бързо от преди и държи температурата
на 89-90 градуса а преди не качваше над 85 освен на някой голям байр.От какво може да е това. Освен това преди палеше от раз а сега иска 2-3 завъртания на стартера и по безшумна от преди ми се струва иначе си върви. Моля за мнения!
на 89-90 градуса а преди не качваше над 85 освен на някой голям байр.От какво може да е това. Освен това преди палеше от раз а сега иска 2-3 завъртания на стартера и по безшумна от преди ми се струва иначе си върви. Моля за мнения!
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Според мен трябва да се направи центровка на запалването-помпата се охлабва и се върти напред или назад-според това какво е нужно-предварение или закъснение.Това става с индикаторен часовник или със стробоскоп,пригоден за дизел.За температурата,мисля,че е нормална.Все пак я дебни няколко дена да не иска да загрява,макар ,че не би трябвало.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Нямам оборотомер но съм сигурен, че са и вдигнали оборотите защото вече не тресе купето като е студена,и се усеща по-звука на двигателя -тих е почти колкото бензин няма го характерното тракане,поддържа високи обороти и в движение ,не само на празен ход.
може ли от това да поддържа по-висока температура от преди?
може ли от това да поддържа по-висока температура от преди?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Едва ли от 100тина оборота ще поддържа по-висока температура.При всички положения центровката е променена (може би към по-добро)след интервенцията по възела-зъбчатка-шпонка-кол.вал.За оборотите може да видиш скрития оборотомер.Моя курник има такъв,значи и твоя би трябвало да го има.За справка как излиза трябва да намериш темата във форума,щото и аз го забравих.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Vizor написа:Задържаш си копчето за нулиране на километража и даваш на контакт. После изключваш контакта и пак даваш на контакт и пак го изключваш: след това пускаш копчето и ти излизат едни цифрички ..
палиш и даваш на 7-мото меню (цъкаш пак с копченцето за километража) и там ти е дигиталния оборотомер ;)
Дигитален оборотомер на Голф 3


- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
.....тих е почти колкото бензин няма го характерното тракане.....
Дадено му е повечко закъснение на центровката на ГНПто . Може да го върнеш малко към предварение. Ще пали по-лесно и ще върви по-добре.
Дадено му е повечко закъснение на центровката на ГНПто . Може да го върнеш малко към предварение. Ще пали по-лесно и ще върви по-добре.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Да,наистина ще пали по-лесно и ще трака малко повечко на леко предварение.
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Съветвам те да отидеш при следният майстор за центровка на помпата. Участника е kiki.t
Работи в сервиз, но си разбира от работата.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535
Работи в сервиз, но си разбира от работата.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Проблема с паленето го реших като ползвам авансатора. Единственото което ме притеснява е че майстора ми каза че и вала се е наранил където влиза шпонката .Каза че се е постарал да го закрепи както трябва но ме предупреди, че е възможно този номер в бъдеще да ми го направи пак.След ремонта съм и навъртял 1000 км ,засега няма проблеми.
Според вас колко време може да откара така без да превърти отново?
Според вас колко време може да откара така без да превърти отново?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
1 ден,1месец,1година-колкото-толкова.Ти ще я усетиш пак.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Кажи ми алтернатора с какво закрепване е? С доп.обтегач на ремъка или е тип "панта" планка/алтернатор за обтягането на ремъка.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов
Майстора ми каза че единственото сигурно решение е нов колянов вал ,което за в момента не ме устройва.
Ще си я карам така., колкото-толкова
Ще си я карам така., колкото-толкова
Последна промяна от stinkataaa на Съб 05 дек 2015 19:52, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 78 госта