VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов вал

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stinkataaa
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка

Мнениеот stinkataaa » Вто 10 ное 2015 16:42


Blade84 се оказа прав шайбата на коляновия е имала луфт и болта бил разхлабен,това ми каза майстора поръчал е нова шайба и болт и щял да огледа двигателя за щети. Благодаря на всички колеги които се отзоваха.
И още един въпрос не трябва ли да се смени заедно с демпферната шайба на пистовия или само зъбното колело и болта?




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка

Мнениеот Водния дух1 » Вто 10 ное 2015 20:48


Демпф.шайба ако не превърта си е наред.


stinkataaa
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот stinkataaa » Чет 12 ное 2015 15:27


Здравейте, проблема е решен -сменено зъбно колело,болт,ангренажен ремък и обтяжна ролка за сумата от 154лв.
Благодаря на всички колеги които дадоха своето мнение.Бъдете здрави


stinkataaa
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот stinkataaa » Чет 12 ное 2015 18:32


Покарах колата след като я взех но ми направи впечатление че загрява по-бързо от преди и държи температурата
на 89-90 градуса а преди не качваше над 85 освен на някой голям байр.От какво може да е това. Освен това преди палеше от раз а сега иска 2-3 завъртания на стартера и по безшумна от преди ми се струва иначе си върви. Моля за мнения!


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот Водния дух1 » Чет 12 ное 2015 19:46


Според мен трябва да се направи центровка на запалването-помпата се охлабва и се върти напред или назад-според това какво е нужно-предварение или закъснение.Това става с индикаторен часовник или със стробоскоп,пригоден за дизел.За температурата,мисля,че е нормална.Все пак я дебни няколко дена да не иска да загрява,макар ,че не би трябвало.


stinkataaa
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот stinkataaa » Пет 13 ное 2015 15:34


Нямам оборотомер но съм сигурен, че са и вдигнали оборотите защото вече не тресе купето като е студена,и се усеща по-звука на двигателя -тих е почти колкото бензин няма го характерното тракане,поддържа високи обороти и в движение ,не само на празен ход.
може ли от това да поддържа по-висока температура от преди?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот Водния дух1 » Съб 14 ное 2015 7:21


Едва ли от 100тина оборота ще поддържа по-висока температура.При всички положения центровката е променена (може би към по-добро)след интервенцията по възела-зъбчатка-шпонка-кол.вал.За оборотите може да видиш скрития оборотомер.Моя курник има такъв,значи и твоя би трябвало да го има.За справка как излиза трябва да намериш темата във форума,щото и аз го забравих.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот georgebonev » Съб 14 ное 2015 10:07


Vizor написа:Задържаш си копчето за нулиране на километража и даваш на контакт. После изключваш контакта и пак даваш на контакт и пак го изключваш :lol: след това пускаш копчето и ти излизат едни цифрички ..
палиш и даваш на 7-мото меню (цъкаш пак с копченцето за километража) и там ти е дигиталния оборотомер ;)

Дигитален оборотомер на Голф 3
:arrow http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&p=1212061#p1212061
:arrow http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=2751105#p2751105


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот Presli82 » Съб 14 ное 2015 14:39


.....тих е почти колкото бензин няма го характерното тракане.....
Дадено му е повечко закъснение на центровката на ГНПто . Може да го върнеш малко към предварение. Ще пали по-лесно и ще върви по-добре.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот Водния дух1 » Съб 14 ное 2015 18:12


Да,наистина ще пали по-лесно и ще трака малко повечко на леко предварение.


Потребителски аватар
pecata12310
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот pecata12310 » Съб 14 ное 2015 20:02


Съветвам те да отидеш при следният майстор за центровка на помпата. Участника е kiki.t
Работи в сервиз, но си разбира от работата.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535


stinkataaa
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот stinkataaa » Съб 05 дек 2015 16:24


Проблема с паленето го реших като ползвам авансатора. Единственото което ме притеснява е че майстора ми каза че и вала се е наранил където влиза шпонката .Каза че се е постарал да го закрепи както трябва но ме предупреди, че е възможно този номер в бъдеще да ми го направи пак.След ремонта съм и навъртял 1000 км ,засега няма проблеми.
Според вас колко време може да откара така без да превърти отново?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот Водния дух1 » Съб 05 дек 2015 19:09


1 ден,1месец,1година-колкото-толкова.Ти ще я усетиш пак.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот samo_pechka » Съб 05 дек 2015 19:41


Кажи ми алтернатора с какво закрепване е? С доп.обтегач на ремъка или е тип "панта" планка/алтернатор за обтягането на ремъка.


stinkataaa
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 20 яну 2015 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: VW голф 3 1,9 D пуши,гасне,лашка - зъбно колело колянов

Мнениеот stinkataaa » Съб 05 дек 2015 19:49


Майстора ми каза че единственото сигурно решение е нов колянов вал ,което за в момента не ме устройва.
Ще си я карам така., колкото-толкова

Последна промяна от stinkataaa на Съб 05 дек 2015 19:52, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 78 госта