Само не мога да разбера , защо трябва да продухваш с компресор, след като на колата имаш компресор .... и то турбо компресор .
Извади изходният маркуч от кулера (долу ниско от самият кулер ) и СМАЧКАЙ два три пъти газта и кулера вече чист .
И когато имате някакъв проблем , вземете мислете с тия глави , те не са ви само за украшение !!!!
Маслото от кулера , няма как да прокапе от ауспуха , без да мине през горивната камера . А мине ли от там , ще се запали и ще изгори . Ще пуши (синкаво ) , но НЯМА ДА КАПЕ ! Това обаче съвсем не означава, че в момента не си кротува ниско в кулера , и в момента в който порежеш колата , турбината ще го издуха във всмукателният колектор и от там на татък....

Ако "новото" турбо е проблемно , то може да тече на две места :
1- в студената част - маслото отива в кулера и се връщаме на горното писание .
2- в топлата част - при запалване не мотора , турбината загрява доста бързо , а и температурата на изходящите газове там е доста висока . Това веднага ( до минута след запалване при тихи обороти ) предизвиква СИЛНО димене на маслото и то в бял цвят . ( маслото се загрява и пуши )
така, че най-вероятно , просто старата турбина е напълнила изпускателната генерация с масло . Тъй като температурата в гърнетата е ниска , колата ще започне да пуши едва след по-сериозен тормоз от твоя страна .
За да си сто процента сигурен какво се случва , просто раздели изпускателната система , възможно най близко до турбото и ще се ориентираш какво става !
Успех
