Пасат Б5 1.9 ТДИ 110 к.с. AFN 98 година угасна в движение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kukata_pasat
Мнения: 953
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 110 к.с. AFN 98 година угасна в движение

Мнениеот kukata_pasat » Сря 10 фев 2016 20:00


Здравейте колеги реших си проблемите (поне така си мисля)в петък ходих при най големите спецалисти по Фолксваген (поне така ги водят в моя град)и след като ми закачиха колата в движение се установи,че турбото ми пренадува и дава повече налягане от колкото му иска ЕКУ-то.Днес им оставих колата и за половин работен ден ми свалиха, разглобиха и почистиха турбината и всичко си дойде на мястото.Сега не гасне след изцеждане,но пък и вървенето и не е толкова динамично както преди(все едно някой ми открадна 10 коня),това го отдавам на нормалното надуване на турбината,а преди надуваше яко и много вървеше,но нека да не съм максималист дано вече нямам проблеми с турбината и с колата като цяло.Надявам се темата да е полезна.




Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Пасат Б5 1.9 ТДИ 110 к.с. AFN 98 година угасна в движение

Мнениеот svere » Сря 10 фев 2016 20:44


Според мен няма никаква връзка между зацапаната геометрия и гасненето на колата!
По скоро при изрязване на 1-ва и 2-ра може да гасне от засядащ(оставащ отворен) някой или няколко клапана.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgikunev и 44 госта