Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Ами беше за 110-ка или за 90-ка тди, но аз лично знам от човека, който ми даде да прочета, че се отнася за всички. Имаше някакъв минимален допуск, мери се главата на височина, мери се изкривяването на специална маса, там също има допуски. Някои много минимални кривини могат да се покрият с по-дебела гарнитура, някои няма как и се налага подмяна. Така са го написали инженерите, така съм го възприел и аз.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Пълни глупости са това, шлаифа се без никакви грижи ако искаш да стане като хората. Пък ако искаш си сложи по дебела гарнитура. То за много коли има писано че не трябва да се шлаифа, едва ли всеки ще тръгне да си купува нова глава.
Като се сложи на шлаиф машината още при първия ход се вижда да ли е крива или не!
Като се сложи на шлаиф машината още при първия ход се вижда да ли е крива или не!
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Първо: Не съм казал нова! Второ: Кому е нужно да качваш на машината, за да видиш дали е крива? Все пак не сме 1992-ра, нали?
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
всички глави имат граничен размер на шлайфане.говоря за височината на главата .размера го дават до десети от милиметъра точност.при нас всеки ден минават за шлайфане по 10 глави.ако знаете колко криви има . глава на дизел , даже да не е имала проблем ,след сваляне е препоръчително да се шлайфа . говоря от опит.
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
подкрепям.винаги е хубаво да мине вятър.а онзи дето твърди ,че не се шлайфали пише глупости(явно не е учил двг).поздрави от оторизираните сервизи на фолксваген,дето ги шлайфат.кашкавала с рендето няма да го докараш с точност 0,02-0,05,затова и го дадох за пример
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Спри да пишеш, че написаното от мен са глупости! Не си чел, не знаеш. Напиши, че не си съгласен и толкова. амОн!
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
нима не знам,нима не съм учил и чел,нима не съм направил стотици такива мотори.поздрави .
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Spas написа:Ами беше за 110-ка или за 90-ка тди, но аз лично знам от човека, който ми даде да прочета, че се отнася за всички. Имаше някакъв минимален допуск, мери се главата на височина, мери се изкривяването на специална маса, там също има допуски. Някои много минимални кривини могат да се покрият с по-дебела гарнитура, някои няма как и се налага подмяна. Така са го написали инженерите, така съм го възприел и аз.
Това е немския манталитет и решение на инженерната им мисъл. Със сигурност ще имат основание за такава препоръка.
В ганьовския вариант е "и така става, колко сме ги правили и т.н ". Кой иначе ще прибира пари за шлайф, без значение трябва или не, по-умните се сещат, че може да е ремонт за 15-20000 км и продават, другите си отнасят тоягата и след време пак плащат и така.
На първия ми пасат такъв "майстор" не знаеше как да свали стартера и повреди тампона на двигателя, щото немеца е описал последователност, ама човек с 8-ми клас незавършен ще го чете, ама... Друг път.
Технологии, якост на материали и т.н. подробности, що ли?!
И аз не му помагам много на автора, да не се натресе на някой хасковски хитрец, но се надявам все някой да го напъти.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Прав си човече. А реалният проблем е другаде, не е там, някой да пусне един "вятър" на главата, виждал съм много такива, проблема е в няколкото такива пускания. Пример: Духнала гарнитура, сваля Иванчо, шлайфа, сменя гарнитура, не сменя болтове, след година почва да тече от някъде, сваля Драган, шлайфа и така нататък...... УжасТ.
До колегата ivel: Много е лесно в интернет да кажеш "глупости", но определено не знаеш кой ти стои отсреща. Няма да си ги мерим сега, кой колко бил направил и т.н., искам само да ти кажа, да го раздаваш по-лежерно. Тук е форум за взаимопомощ и е препоръчително да се пишат верни неща, за да си помагаме.
До автора на темата, моля, да напише какво е станало с колата.
До колегата ivel: Много е лесно в интернет да кажеш "глупости", но определено не знаеш кой ти стои отсреща. Няма да си ги мерим сега, кой колко бил направил и т.н., искам само да ти кажа, да го раздаваш по-лежерно. Тук е форум за взаимопомощ и е препоръчително да се пишат верни неща, за да си помагаме.
До автора на темата, моля, да напише какво е станало с колата.
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Извинявам се за пропуска,
като цяло колата се кара градско и извънградско горе-долу по 50% на 50%, една сутрин като я запалих светна лампата за антифриза, налях и си карах около 1000км, след което я покарах по-бързичко извънградско т.е. над 120, и на другия ден паля и отново няма антифриз, след което я закарах на майстор, и поясних, че не виждам да има течове и антифриза изчезва само когато я понатисна в обороти над 2000-2500, и че не усещам загуба на мощност. Реакцията от негова страна след като му обясних това беше де каже, че е най-добре да се надявам да е спукана гарнитура и частите били около 400-500лв, а за труд сме щели допълнително да се разберем.
П.С. от тогавашното ми посещение при него съм изминал около 500км с колата без да я настъпвам и няма никаква загуба на антифриз. Колата не е прегрявана от мен, а предишния собственик кой го знае.
Колата е закупена преди 1 година, като се предполагаше, че премина щателна проверка преди закупуване.
като цяло колата се кара градско и извънградско горе-долу по 50% на 50%, една сутрин като я запалих светна лампата за антифриза, налях и си карах около 1000км, след което я покарах по-бързичко извънградско т.е. над 120, и на другия ден паля и отново няма антифриз, след което я закарах на майстор, и поясних, че не виждам да има течове и антифриза изчезва само когато я понатисна в обороти над 2000-2500, и че не усещам загуба на мощност. Реакцията от негова страна след като му обясних това беше де каже, че е най-добре да се надявам да е спукана гарнитура и частите били около 400-500лв, а за труд сме щели допълнително да се разберем.
П.С. от тогавашното ми посещение при него съм изминал около 500км с колата без да я настъпвам и няма никаква загуба на антифриз. Колата не е прегрявана от мен, а предишния собственик кой го знае.
Колата е закупена преди 1 година, като се предполагаше, че премина щателна проверка преди закупуване.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Провери на загряла кола, 90градуса, маркучите от радиатора към главата и обратно дали са твърди на стискане? Дали са надути? Такава загуба на антифриз може да е и от водната помпа, да се изпарява и да не виждаш теч, а да губи по малко течност. И смени сервиза. Напълно възможно е да няма гарнитура за подмяна.
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Може и да е от водната помпа, НО ако са му твърди маркучите значи почти сигурно е гарнитурата, Skoda-та беше точно така-светка лампата за антифриза, долвахме, после пак светна, маркучите твърди, айде в сервиза, проверка за изгорели газове-заминала гарнитура
части+труд 450 лева (с шлайфането)
Ако са ти корави мъркучите не я карай, щото накрая вместо гарнитура, може да се окаже че трябва да смениш целия двигател.Тоя мотор принципно е идиотоустойчив но не чак толкоз.
части+труд 450 лева (с шлайфането)
Ако са ти корави мъркучите не я карай, щото накрая вместо гарнитура, може да се окаже че трябва да смениш целия двигател.Тоя мотор принципно е идиотоустойчив но не чак толкоз.
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
не искам да си меря с никого нищо,просто защото зная доста,а и имам опит с тези мотори.поздрави
Последна промяна от Spas на Сря 10 фев 2016 20:40, променено общо 1 път.
Причина: Ако толкова много знаеш, да беше помогнал на колегата, а не да се мериш с хората!
Причина: Ако толкова много знаеш, да беше помогнал на колегата, а не да се мериш с хората!
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
При сваляне на главата е по-добре да се шлайфа.То се минава докато е нужно и ако не е крива главата почти не се сваля нищо от нея(само се почиства гарнитурата). А не е зле и блока да се провери да не е крив и той. Аз свалях два пъти главата заради крив блок.Няма да казвам как е шлайфан,защото може да ми кажете че съм луд ,но за сега 90 000+ км никакви проблеми
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Има много по-бързи и лесни начини за сваляне на гарнитурата от шлайф :)