Ми моя пасат е 170 кс и 433n.m, и като тегло не е кой знае колко по-тежък от голфа.10 коня отгоре и 17 n.m в повече не е голяма разлика.
Та си имам на представа кое как върви.Вярно отначало беше уаууу,обаче после свикнах и ми омаля,сега мога да кажа че е приятен зя каране и изпреварване.
От 1900 до 3800 се ядва ама после няма никой.
Но чак пък много да върви,друго е че всеки различно усеща.



Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
-
- VW експерт
- Мнения: 13391
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
Danny boy написа:От 1900 до 3800 се ядва ама после няма никой.
Еее,ти пък!
Според кон12,от 3500 ТДИ-то тръгва да кърши вратове.
- atanas.atanasov1
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 12 дек 2015 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
Пасата ти определено е доста по тежък от голфа ми...
Предполагам , че е ASZ 131 коня с чип, определено мога да кажа , че въпреки близките параметри двете коли нямат нищо , ама нищо общо като вървеж!
Един приятел има пасат 131 с чип и колата му е 163 коня, в сравнение с моя голф пасата си беше тотално спрял и говоря за сравнение със стоков АРЛ а не с чип!
Предполагам , че е ASZ 131 коня с чип, определено мога да кажа , че въпреки близките параметри двете коли нямат нищо , ама нищо общо като вървеж!
Един приятел има пасат 131 с чип и колата му е 163 коня, в сравнение с моя голф пасата си беше тотално спрял и говоря за сравнение със стоков АРЛ а не с чип!
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
130kg е по тежък,това много ли е ,кода е avf.
Да си по бърз половин секунда повече не вярвам.Сток разликата е 1.3сек в твоя полза по бьрз си,но не помагаме на колегата.
Да си по бърз половин секунда повече не вярвам.Сток разликата е 1.3сек в твоя полза по бьрз си,но не помагаме на колегата.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
И аз мисля , че всичко е въпрос на свикване . И моята понякога ми се струва супер приятна за каране , а в други случаи е като каруца 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
Утре ми идва буустметъра, искам да изключа турбината като евентуален проблем, искам да виждам как се държи в реално време.
Другата седмица ще правим логове и ще ги кача тук, само ако може да ми кажете на кои канали?
Ако всичко излезе че е наред остава да е тръгнал разпределителния вал...
Другата седмица ще правим логове и ще ги кача тук, само ако може да ми кажете на кои канали?
Ако всичко излезе че е наред остава да е тръгнал разпределителния вал...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
Малко развитие..
Сложих буустметър, турбото праска до 2 бара(че и повече) като дам пълна газ и после връща и върви някъде на около 1.65-1.7
Разхода на тихи обороти още се вдигна, вече показва 1.1л/ч при 90° на водата. Щом турбото държи налягането остава варианта да се е поизпилил вала...
Сложих буустметър, турбото праска до 2 бара(че и повече) като дам пълна газ и после връща и върви някъде на около 1.65-1.7
Разхода на тихи обороти още се вдигна, вече показва 1.1л/ч при 90° на водата. Щом турбото държи налягането остава варианта да се е поизпилил вала...
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
Дюзите какво показват на 13 канал като е загряла колата?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
1 цилиндър +0.16
2 цилиндър +0.05
3 цилиндър -1.39
4 цилиндър +1.16
Синхронизацията варира от -1.1 до -0.6
- предполагам е на запушено? Да пробвам ли с някоя ударна доза добавка или да търся дюзи?
В момента разхода на тихи обороти при 90° е 1.0-1.1л/ч
2 цилиндър +0.05
3 цилиндър -1.39
4 цилиндър +1.16
Синхронизацията варира от -1.1 до -0.6
- предполагам е на запушено? Да пробвам ли с някоя ударна доза добавка или да търся дюзи?
В момента разхода на тихи обороти при 90° е 1.0-1.1л/ч
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
според мен нагласи синхронизацията на 0 а дюзите с добавка едва ли ще се оправят търси си две читави
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
Добре са дюзите не ги барай,в норми са ,толеранса е -2 до +2,вършат си работата
При мен стойностите са по зле но разхода на празен ход е 0,6-0,7
При мен стойностите са по зле но разхода на празен ход е 0,6-0,7
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ARL, бавно ускорява
Те дюзите са добре, но колата не върви както трябва и исках да ги погледна.
Днес я пробвах на 4-та с газ до долу, значи турбото надува на 1.65 някъде и след 3500 оборота налягането пада на 1.5бара.
На 6-та като и дам пълна на 2000 оборота най-много на 1.4бара отива.
Сега въпроса е защо не надува както трябва. Купил съм 8 нови О-пръстена за маркучите да ги оплътня всичките за да съм сигурен че не изпускат. Днес смених само на два маркуча, ако е хубаво времето утре да сменя и другите два и ще я тествам пак как надува. Или турбината е пътник или Н75 не работи коректно и разтоварва рано геометрията.
Няма логика според мен след 3000оборота когато дебита на газовете е повече налягането да спада....
Днес я пробвах на 4-та с газ до долу, значи турбото надува на 1.65 някъде и след 3500 оборота налягането пада на 1.5бара.
На 6-та като и дам пълна на 2000 оборота най-много на 1.4бара отива.
Сега въпроса е защо не надува както трябва. Купил съм 8 нови О-пръстена за маркучите да ги оплътня всичките за да съм сигурен че не изпускат. Днес смених само на два маркуча, ако е хубаво времето утре да сменя и другите два и ще я тествам пак как надува. Или турбината е пътник или Н75 не работи коректно и разтоварва рано геометрията.
Няма логика според мен след 3000оборота когато дебита на газовете е повече налягането да спада....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 27 госта