Пасат Б5 1.9 АФН пуши много и може би недонадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б5 1.9 АФН пуши мого и може би недонадува

Мнениеот vlado_tonev » Нед 08 май 2016 0:05


Не разбрах дали си сменил всички маркучета около N75.И пррдполагам,че щом толкова много изпушва черно,може и наистина да имаш някъде пробив по пътищата на турбото.Вдигни малко милиграмите на помпата




kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 АФН пуши мого и може би недонадува

Мнениеот kgkep » Нед 08 май 2016 0:20


Маркучите баща ми си ги е сменял, мисля че на N75 са нови, за това не се бях сетил да погледна. Този на акутатора със сигурност е нов. Ако видя стари ще ги сменя. Милиграмите колко повече да ги вдигам? С какво се мери вкуума, да проверя дали не губи някъде, преди да сменям N75?


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 АФН пуши много и може би недонадува

Мнениеот kgkep » Нед 08 май 2016 14:46


Тръгнахме да правим лог, но заваля пък и имаше доста движение, затова не стана както трябва но мисля че може да се добие някаква представа. Ако не става ще видя тези дни да направиме нов. :smile
LOG-01-003-008-011.rar
(1.93 KиБ) Свален 113 пъти


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 АФН пуши много и може би недонадува

Мнениеот kgkep » Пон 09 май 2016 20:31


Какво се вижда от лога? Стойностите на дебитомера над 850 заради по-голямото налягане ли са? Какво означават данните от 8ми канал? По какво се гледа дали губи налягане от турбопътищата?


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 АФН пуши много и може би недонадува

Мнениеот kgkep » Сря 11 май 2016 23:22


Някой?


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1.9 АФН пуши много и може би недонадува

Мнениеот kgkep » Нед 16 окт 2016 22:58


За да не пускам нова тема ще пиша тук. Пушенето намаля доста от самосебе си без да се прави нищо. Пак припушва при рязко настъпване но е нормално. Пролетта беше нещо страшно, в гаража не можеше да се стои ако работи повече от половин минута. При настъпване започваше да бълва чернилка като ТЕЦ.
От няколко дни колата пали трудно студена сутрин. Пали от втория, третия път и чак тогава отработва нормално иначе пали за секунда (или по-скоро се опитва) и гасне. Ако я палиш с газ няма проблеми, изфорсирва се и работи нормално след това. Следващите паленя през деня са нормални. Работи и върви нормално.
Забелязвам, че все по-трудно достига 90 градуса на антифриза, винаги работи на една или две чертички преди това и ме съмнява, че термостата е останал отворен, ще проверя как се нагрява долния маркуч и ще взема да го сменя. По-странното за мен е, че след около 40 мин. работа на място и достигане на около 90 градуса по уред, с ВАГ-КОМа ми показва не повече от 67, 70 градуса. Значи ли това, че датчика е заминал?
Иначе милиграмите са 2.8, не мога да я загрея над 70 градуса да видя до колко ще паднат. Тайминга на графиката е 61.
Start of injection 1.3 до 1.5 преди ГМТ. На starting conditions милиграмите са 21.2. N75 пак си стои на 52.2%, без значекие от кодировката за ръчни или автомат. И дебитомера пак дава по големи стойности от исканите.
Интересува ме какъв може да е проблема с паленето, върти си добре и се опитва да запали от четвърт, просто някак си не може да отработи без газ.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, dangala и 38 госта