Andonov написа:A_L_E_X написа:Това с топлото палене може и да е важало за по-ранните платформи, но при MK5 го няма.
Toчно и при МК5 и Пасат Б6 го има проблема с топлото палене. По една случайност карам такъв повече от 6г.
Така че не подвеждай колегите без да си запознат.
Ако не карах такава кола вече n-та година, може би нямаше да пиша.
Никого не искам да подвеждам, просто споделям личен опит и наблюдения от коли на същата платформа (BXE и BLS).
При изправен стартер и нормален акумулатор този проблем го няма, ако беше генерален проблем много хора щяха да ги осъдят както при DieselGate.
Не ми се влиза в полемики относно "глупостта" на немските инжинери.
Факт е че при нови коли и такива в изправно състояние проблема липсва, колегата е сменил стартера, вероятността новия стартер да не може да направи 200/250 оборота е много малка.
Разбирам че и за флашерите трябва да има хляб, но нека не преекспонираме "проблема" .
@Samouko_Buh4e, тандем помпата не е типична дизелова помпа, реално прави вакуум за спирачки и тн и "вдига налягането". (един бърз сърч с tandem pump explained) ще ти даде по-точно инфо.