nasodotcom написа:е ти като си разбирач кво спамиш тематааз му казвам, че ако иска сичко да му е ток и жица да си цеди сам нафтата щото аз лично съм сипвал 300л нафта в туби за рейсове и се наливаше през цедка после няма да ти казвам кво остана точно щото тия на бензиностанциите и в цистерните не им е оферта да филтрират, че и на всичкото отгоре да чистят филтри после...дребните частици, които не развалят бензиновата колонка/помпа се наливат директно и после преебават по-нежните турбини
...като ще се правите пред манекенки по-добре не с тди 115 коня
става дума за голф 4 за ежедневно каране, който да не влиза често в сервизите, а не за туарег с гаранционна поддръжка
и разбира се не става дума за цедене с чорапогащник всеки ден казах му как става най-лесно и достъпно "примерно"...има си цедки за бензин, които се слагат преди маркуча на гърлото за по-мераклий...
Спамъра си ти, освен това и опасен щото пишеш глупости!
Цеденето с чорапогащи много помага - за нафтова печка Балкан 75

А това:
...дребните частици...наливат директно и после преебават по-нежните турбини...
е за бисерите на форума.
Как ще стигнат песъчинките през помпа, филтър втора помпа и дюзите до турбината?! Да не би приятеля ти да кара парен валяк

Дупките на чорапогащите са около 0.5 мм, а на дизеловите филтри под 5 микрометра, но едва ли това ти говори нещо.