Проблеми с WV Bora 1.9 TDI P.D. 115

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 07 май 2007 9:26


nasodotcom написа:е ти като си разбирач кво спамиш темата :?: аз му казвам, че ако иска сичко да му е ток и жица да си цеди сам нафтата щото аз лично съм сипвал 300л нафта в туби за рейсове и се наливаше през цедка после няма да ти казвам кво остана точно щото тия на бензиностанциите и в цистерните не им е оферта да филтрират, че и на всичкото отгоре да чистят филтри после...дребните частици, които не развалят бензиновата колонка/помпа се наливат директно и после преебават по-нежните турбини :shock ...като ще се правите пред манекенки по-добре не с тди 115 коня :wink: става дума за голф 4 за ежедневно каране, който да не влиза често в сервизите, а не за туарег с гаранционна поддръжка :!: и разбира се не става дума за цедене с чорапогащник всеки ден казах му как става най-лесно и достъпно "примерно"...има си цедки за бензин, които се слагат преди маркуча на гърлото за по-мераклий...



Спамъра си ти, освен това и опасен щото пишеш глупости!
Цеденето с чорапогащи много помага - за нафтова печка Балкан 75 :Mr Green Fun


А това:
...дребните частици...наливат директно и после преебават по-нежните турбини...
е за бисерите на форума.

Как ще стигнат песъчинките през помпа, филтър втора помпа и дюзите до турбината?! Да не би приятеля ти да кара парен валяк :shock

Дупките на чорапогащите са около 0.5 мм, а на дизеловите филтри под 5 микрометра, но едва ли това ти говори нещо.




Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 07 май 2007 11:07


ок оправяй се явно разбираш от печки :lol: не съм използвал думата "песъчинки" ама по форумите е нормално да се изкривяват мненията като се извадят от контекста няма да се сърдя :wink: ...първо дупките на чорапогащника не са 0.5мм и второ казах го като пример и посочих, че за целта има специялни цедки. идеята е да цедиш с такава, точно за да не се замърси тази в резервоара на колата и да спре да върви на неподходящо място или в неподходящ завой...тая тема много се проточи, няма да я следя и пиша повече, че тука има хора които си нямат работа май май...


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 07 май 2007 11:13


nasodotcom написа:съм използвал думата "песъчинки" ама по форумите е нормално да се изкривяват мненията като се извадят от контекста няма да се сърдя...


Не песъчинки а това:

nasodotcom написа:...дребните частици, които не развалят бензиновата колонка/помпа се наливат директно и после преебават по-нежните турбини :shock ...




nasodotcom написа:......тая тема много се проточи, няма да я следя и пиша повече, че тука има хора които си нямат работа май май...


Крайно време беше като нямаш работа, а и още повече като не си наясно с проблема!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 май 2007 11:15


nasodotcom написа:ок оправяй се явно разбираш от печки :lol: не съм използвал думата "песъчинки" ама по форумите е нормално да се изкривяват мненията като се извадят от контекста няма да се сърдя :wink: ...първо дупките на чорапогащника не са 0.5мм и второ казах го като пример и посочих, че за целта има специялни цедки. идеята е да цедиш с такава, точно за да не се замърси тази в резервоара на колата и да спре да върви на неподходящо място или в неподходящ завой...тая тема много се проточи, няма да я следя и пиша повече, че тука има хора които си нямат работа май май...

Абе колега не искам да се заяждам ама това дето го пишеш е напрао за раздел бисери.Тя вярно че нафтат ни е ташак ,ама тия кори не са правени да вървят с 3 пъти прецедено и стерилизирано гориво :lol: Думата горивен филтър да ти говори нещо-има го във всяка кола и той спира въпросните частици.Ако е толкова калпава нафтата той ще се запуши.Проблема на наща нафта не са физическите частици ,а че е химично мръсна/с евтини пълнители/който водят до мърсотии при изгаряне :!: Дори обаче и те не могат да те карат да чистиш турбината на 5к километри че и по малко - все пак и в европа нафтата не е лабораторно чиста да не говорим за щатите където се продават същите коли.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 07 май 2007 11:28


Всичко /почти/ е вярно за нафтата и т.н., ама все пак има т. 5 - Отговорите да не се отклоняват от темата... Проблемът на колегата няма да се реши от прецеждане или друг вид прочистване на нафтата. Ако някой има конкретна информация, с която да помогне, нека я сподели. Ако не - :stumm


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 май 2007 11:32


Той проблема е решен-залепнала сонда в резервоара.Само ако можеше колегата да разкаже как се сваля и чисти нямаше да е лошо.
P.S.Мненията може и да се откланят в спор - ама е крайно време много хора да разберат ,че проблемти в 90% от случейте са решими и прости ,а не смяна на турбо и зареждане на нафта от НАСА.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Вто 15 яну 2008 20:02


Абе пичове какво стана в края на краищата с тая бора, щото моята е същата и прави същите простотии, моля ви кажете как да си оправя проблема, тая щуротия с нафтата май не е много вярна щото зареждам само алпин дизел.


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 15 яну 2008 22:31


hq написа:Абе пичове какво стана в края на краищата с тая бора, щото моята е същата и прави същите простотии, моля ви кажете как да си оправя проблема, тая щуротия с нафтата май не е много вярна щото зареждам само алпин дизел.

Колега кажи си проблема в детайли , че нещо се губи връзката в обясненията ти . Кажи за какъв проблем иде реч ?


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Вто 15 яну 2008 22:49


Ами около 2000-3000 оборота придърпва и не поема, когато върна скоростите и дигна оборотите се оправя, а на няколко пъти ми се случва на студено като я изфорсирам слен 5-10 секунди гасне и след това пада едно въртене на стартера все едно че горивото се е свършило и те така.


edberg
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 06 май 2007 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот edberg » Сря 16 яну 2008 0:43


Почисти сондата на резервоара преди да започнеш със сервизите. Намира се под задната седалка, даржи се на 3 винчета. Ако ниама подобрение тогава отиваи в сервиз!


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Сря 16 яну 2008 8:27


Ще пробвам събота или неделя и ще ви кажа дали има разлика, между другото вчера сипах в нафтата някаква добавка за почистване и подобряване на горивото и май са по-добре нещата или така ми се струва само ама ще разглабям сондата през почивката най-малкото щото ми е интересно и те така.


edberg
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 06 май 2007 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот edberg » Сря 16 яну 2008 9:01


Пробвай, ниама да ти отнеме много времел Аз сам го правил докато пътувам. Спрях на една бензиностанцияр свалих сондата за 3 минути, продухах я с компресора и пак я монтирах. Цялата работа за 10 минути.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Сря 16 яну 2008 20:12


И имаше ли резултат


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот hq » Сря 23 яну 2008 18:19


Не мога да сваля сондата, отвъртях болтчетата обаче от маркучите и от датчика за нивото на горивото не мога да извадя сондата, и не знам сега какво да правя, тези маркучи свалят ли се предварително или как.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 24 яну 2008 19:06


hq написа:Не мога да сваля сондата, отвъртях болтчетата обаче от маркучите и от датчика за нивото на горивото не мога да извадя сондата, и не знам сега какво да правя, тези маркучи свалят ли се предварително или как.

Опита ли да завъртиш тялото на сондата наляво-надясно? В една от двете посоки се махаше, ама в коя точно...
Действай много внимателно, има чупливи части там :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта