
Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Тая утечка не ли много колеги, ама то зависи как си я мерил, трябва да се изчака комфорт модула да заспи. 50 Хил от кое обслужване, маслото сменял ли си?
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Нормална е защото миналата година имах 1,5 и с майстора който я правихме ми каза ,че за този модел с аларма всичко е нормално до 0,5.Меря,като заключа колата и затворя вратите след 20-30 сек става на 0,34/5 дори след 10-20-30 мин си остава тази пробвал съм.Говоря ,че е на 50 к от обслужване на ремъци ролки водни помпи и така нататък а масло сменяма макс на 9 к.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Нормална, ама до 0,05. При 0.35 след половин час от заключване означава, че комфорт модула не заспива. Най-вероятно заради някое микроключе или кабел към него. Важно е да изчакаш половин час като мериш.
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Не знам колега дали съм мерил на правилния канал на мултицета(10А) .Но така я дава от една година демек от премахването на отечката последния път от майсстора
Другото,което е при мен на мултицета са само 3 цифри (000) може за това да седи 0,34 а не 0,034.А когато беше към 3,5 (излъгахте в миналия пост с това1,5) падаше за над 13 часа .
Другото,което е при мен на мултицета са само 3 цифри (000) може за това да седи 0,34 а не 0,034.А когато беше към 3,5 (излъгахте в миналия пост с това1,5) падаше за над 13 часа .
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
колега когато даваш на контакт преди да запалиш маждукат ли ти лампичките по таблото?
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пассат б5 1.9тди 110 афн проблем при палене
Сложи един мултицет на клемите на акумулатора и измери напрежението, докато върти и се мъчи да запали.
Ако пада под 10волта- акуто не е читаво.
Отделно почиспи и стегни всички клеми по веригата към стартера.
Също стартера-четки , втулки, гресиране.
Ако пада под 10волта- акуто не е читаво.
Отделно почиспи и стегни всички клеми по веригата към стартера.
Също стартера-четки , втулки, гресиране.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 51 госта