Passat B5 1.9 TDI AVF - не държи 90 градуса при -10
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
При мен на 1.8 125 коня, когато я запаля, работи 5 мин. на място потеглям и след 15 минути каране, по табло отива на 90 градуса. Ама по табло?!?! Барам маркуча на малкия кръг, топъл а на големия кръг студен. Дефакто, за да стигне наистина 90 градуса, трябва поне 90 мин каране из града. Термостата ми е сменян, и не е там проблема. Просто студа си казва думата. Особено по -9
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
vankat-2 написа:Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.
Искаш да ми гажеш, че тъкмо потегляш/палиш/ и ОП на 90 гр.n[/quote]
След като караш такава кола би следвало да знаеш, че 90гр ( макар и по табло ) при -10 и то място .... абе сложно ще ти дойде.
Под снимката си пише ама чукча писатель, чукча не читатель
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Моят пасат афн 110 загрява с следните темпове проверявал съм го много пъти;При температури под -5 градуса с 6.5 градуса в минута и парното на макс;При температури от -5 до 10 градуса с темп 7 градуса в минута и пак парното на макс;При температури от 10 до 20 градуса с темп 8 градуса в минута;При температури над 20 градуса с темп 9 градуса в минута,а ако е пуснат климатроника заради топлото време с 11 градуса в минута.Измерванията са правени винаги с първото палене на деня,а в температурите под 5 градуса първите 2 минути колата работи на място,а останалите минути в движение.
- vankat-2
- Мнения: 268
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
hvp800 написа:vankat-2 написа:Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.
Искаш да ми гажеш, че тъкмо потегляш/палиш/ и ОП на 90 гр.n
След като караш такава кола би следвало да знаеш, че 90гр ( макар и по табло ) при -10 и то място .... абе сложно ще ти дойде.
Под снимката си пише ама чукча писатель, чукча не читатель[/quote]
Ти си бил голям капацит.Извинявай че те подцених.Добре че си ти да ни обясниш температурните явления при дизелите.Сам си свириш и сам си играеш.Добре че никой не ти взема на сериозно дрънканиците.
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
vankat-2 написа:Добре че никой не ти взема на сериозно дрънканиците.
Така е, ти си прав. Колата ми работи на 1200 оборота, не стига до 90 гр, и като ги стигне веднага падат. Нищо не разбирам от дизел, даже и не карам дизел, то и кола не карам. Само се правя на интересен

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Снимката е на Пасат с двиг. AVF, направих я сутринта на 01.02. т.г., придвижвайки се към работа на един от сфетофарите. Колата не е гаражна. Температурата, отчетена на борда считам за вярна, сравнявал съм я с тази на два други автомобили на колеги с които паркираме на едно място(едно ауди и опел). Движението него ден не беше много натоварено, както обикновенно е в делничен ден(вероятно на късмет). Преди да направя снимката парното не съм го включвал, исках да разбера как загрява мотора.
Аз съм доволен, който каквото иска да си мисли, пише и прочее. А всъщност преди бях скептик за загряването на дизелите зимно време.
Температурата си стои така и при пуснато отопление и вентилатор на две или три деления, трябва да накарам някой друг да снима, ако пак паднат температурите мога да направя снимка и на климатроника.
Възможно е автора на темата да няма допълнително подгрев на охл.течност/антифриза или да му е изгорял, казаха ми, че при мен имало 3 свещи за това.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Dpop написа:..., направих я сутринта на 01.02. т.г..........
Възможно е автора на темата да няма допълнително подгрев на охл.течност/антифриза или да му е изгорял, казаха ми, че при мен имало 3 свещи за това.
... сутринта в 20:45

тия подгревни свещи са супер, аз ги имам, а доколкото знам всички тди-та трябва да ги имат. Но тяхната цел не е мотора да загрее, а парното да духа топло, но се оказа, че с тях освен, че духа топло парното, ако не го бримчиш яко и мотора по-бързо вдига температура. Обаче при мен е задаена температура на включването им минус 1. ако е нула или +1, тая кола с набримчено парно ще загрее някъде по великден.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
И моята като си загрее в градски условия и карам в големия трафик на пуснато парно нямам проблеми и не ми пада стрелката. Обаче за колко време загрява? Адски бавно... А ако си на място вече 10 мин на -7 и си докрай на перка и на Hi - каквато и да е постигнатата работна температура, стрелката си пада с малко надолу.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Без подгрев (електрически или нафтова печка) на място и с парно е някакъв филм да се задържи 90 градуса наистина. Оставяме настрани интертността на стрелката
, която 5мин показва едно и също, макар че по VAG вече се е променило с 10 градуса . Парното на автомобила отнема от топлината на двигателя (от антифриза) над (1-2)kW, която топлинна мощност не може да се добие от работещ на празен ход дизелов двигател. Няма как температурата да не пада постепенно.

- Пешо2004
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 10:15
- Автомобил: VW Passat Variant 5.5
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AVF - не държи 90 градуса при -10
Качвах Витиня преди около месец. Температура на въздуха минус 7-минус 9. Температура по VAG(таблото не гледам, там от 75 до 105 си стои на 90 винаги) повече от 77-80 градуса не вдигна. Возех малкия, на 22 или 23 градуса беше парното на AUTO(аз като цяло го държа на 22 градуса AUTO целогодишно, но не помня дали не увеличих с 1 градус). Долния маркуч нарочно спирах да го пипам-леден. Колегата от горния пост е абсолютно прав. Тези дизели са с голямо КПД, и малкото излишна температура заминава в парното. И с майстори съм го коментирал. Потвърждават го.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI AVF - не държи 90 градуса при -10
Преди три седмици в кучи студ, колата ми ( А4 АФН ) работи цяла нощ на ниски, по-точно от 1 до 7часа някъде. Беше напълно загряла и въпреки това стрелката след около 15-ина мин. на място застана леко "вляво" . Парно на 24 гр.
Както се изказаха и колеги, КПД-ето на ТДИ е много добро и е слаба отделяната температура , особено на място. Ненапразно по-големите купета са с доп.доподгревател/ печки и т.н.
Минавал съм го многократно преди години същият път и с други дизели, но предкамерни . Стрелката им не мръдваше . Парно-бол, яко жега . Това леко ми липсва честно казано ....
Както се изказаха и колеги, КПД-ето на ТДИ е много добро и е слаба отделяната температура , особено на място. Ненапразно по-големите купета са с доп.доподгревател/ печки и т.н.
Минавал съм го многократно преди години същият път и с други дизели, но предкамерни . Стрелката им не мръдваше . Парно-бол, яко жега . Това леко ми липсва честно казано ....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 52 госта