Странно поведение при висока скрост.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 17 май 2007 15:10


Има доста хора които сериозно ще спорят с теб по въпроса за отчитането на уреда ,особено такива дето много държат на факта че колата "пълни километража" и тук не говоря за коли като на Musura дето найстина го пълни а такива дето трябва да ги дърпат с AMG за да достигнат скоростите за които пишат:) Току виж се оказало че 170 са си 170 и преставаш да се тормозиш по въпроса. :beer




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 17 май 2007 15:18


ми пуснете още малко гориво на помпата :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 май 2007 15:28


Stivi написа:Има доста хора които сериозно ще спорят с теб по въпроса за отчитането на уреда ,особено такива дето много държат на факта че колата "пълни километража" и тук не говоря за коли като на Musura дето найстина го пълни а такива дето трябва да ги дърпат с AMG за да достигнат скоростите за които пишат:) Току виж се оказало че 170 са си 170 и преставаш да се тормозиш по въпроса. :beer

Не е щото и тва съм го сверявал по оборотите в друга тема.Километража ми си има стандартното отклонение :wink: Иначе изобщо не си мисля че колата ми трябва да развива 195 при условие че ФВ са измерили 178.При разработена кола на 100к километри би трябвало да качи 5 км./ч. и после лека да почне да ги бута :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 май 2007 15:29


niks76 написа:ми пуснете още малко гориво на помпата :wink:

Неска това ще правим с klenbuterol.Даже той ми предложи да закачим един външен чип дето пуска повече гориво да видим кво ще се случи.Ти иначе от каде имаш предвид да пуснем повече гориво-Ваг-Ком,от реостата на помпата или.....?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 17 май 2007 15:33


ами първо вижте реостата къде се намира,и пробваите само с вагкома ако не ще местете и реостата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 май 2007 15:35


Реостата с ВАГ-Ком може ли да се види ,или трябва се отваря помпата?


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Чет 17 май 2007 18:19


Здравеи Рабит.Извиняваи за тъпия въпрос но почиствал ли си някога всмукателните колектори,и дали е възможно ако са много задръстени да не може да вдигне максимална скорост.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 май 2007 19:33


Мислил съм го и това.Според мен са си замърсени 100% ,но пък със какво по замърсени може да са от на останалите колеги.Все пак не само мойта кола е на 10 години,а досега никой не се е оплакал от колектори :?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 17 май 2007 19:58


Ами не се оплакват понеже са малко тези дето ги тестват със 170+ затова :) Сори за оффа :oops:


max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Чет 17 май 2007 19:58


Според мен не рови и не пипай повече по този двигател-колкото върви-толкова. Няма две еднакви коли! За дебитомерите знам, че има по-лоши и по-добри(сменял съм на 1.9тди, 110 коня, беше станало куц кон).
Опитайте с дебитомер от кола, която върви! Успех


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 май 2007 20:08


max-2 написа:Според мен не рови и не пипай повече по този двигател-колкото върви-толкова. Няма две еднакви коли! За дебитомерите знам, че има по-лоши и по-добри(сменял съм на 1.9тди, 110 коня, беше станало куц кон).
Опитайте с дебитомер от кола, която върви! Успех

Ми най-накрая и тва май ще свърша,ама ме съмнява щото нонвия е гледан няколко пъти на ВАГ-Ком.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 17 май 2007 22:34


в карлово има един склад за петролни продукти и продават ракетол ела си купи и става ракета а маи ти трябва наистина ракета .имам едно приятел4е работи в графа ввс може да уреди някои МИГ-29 ЗА ТЕСТ или да си купиш маи вдига към 900 км/х . ако барате реосстата на помпата на е зле да имате под ръка гасанализатор да няма после нова тема РАСХОД НА ГОРИВО БЛИЗЪК ДО БЕЗКРАИНОСТ . а за н75 като остана калко свободен ще тусна нова тема със снимки и инфо 4е ба4кам на 2 места.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 18 май 2007 0:42


Вечерта пак го закачихме на ВАГ-Ком.Н75 си е ОК.Сложихме външен чип АЛПИН/на klenbuterol-чипа се вързва за дебитомера да зима инфо от него и за помпата да подава обратна информация като не е съпротивление а цял изчисляващ модул/колата направо полетя на ускорение.Отидохме на пътя за летището и 170.Махнахме чипа тръгнах пак към летището/мале като го махнахме ква куца ми се стори колата :lol: / и 168 :? :? :? От тука май ще дойде извода че и от горивото не е.На ВАГ-Ком пуснахме горивото от 128/2,6/-заводското на 132/2,2/ да покарам малко така да видя как е.Остана като сменям маслото да сменя филтара за горивото да видя и от там ко ще излезе.
P.S.За пипане на реостата на помпата не си и помислям щото после........За чистене на колектора klenbuterol също каза да не барам че там резбите са дзапечени и ако се счупи нещо сваляне на блока и ново разпробиване :!:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 18 май 2007 7:22


128/2,6/-заводското на 132/2,2/
Кажете ми какво значат цифрите и дименсиите?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 18 май 2007 8:34


Контрол над впръскваното количество гориво-първите цифри са повече гориво за по-голямо число ,а вторите повече гориво за по-малко число.Какво обаче точно означават и каква е връзката между двете :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта