Днес свалих маркуча за който ми казахте и наистина се оказа спукан, имаше тънка пукнатина и явно за това не го е правил на място и не е губил мощност. Понеже почна да се мръква нямах време да търся по магазини нова и го залепих със спеиална армирана лепенка, за да проверя дали е от него със сигурност. И за мое щастие не се чува неприятното съскане вече.
Много благодаря за помощта и съветите които ми дадохте.
Сега ще търся нов маркуч, но се чудя дали да е чисто нов или втора ръка, ако може да ме посъветвате.



Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Какъвто намериш. Само да е здрав. Сигурно в темата си видял и за новите от ДБК Димитров . Аз още не съм си купил за пробата...
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Не съм но сега ще погледна , като цяло каква цена вървят новите и втора ръка които са. И още един път много да благодаря за помощта. Дано да не излезе и друго ще пиша след дни да кажа дали все още е наред всичко.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Втора ръка ОЕ - 5 кинта със скобите ( аз толкоз ги плащам ) Нови от 12 лв нагоре. ОЕ ако е - нямам представа. Има и силиконови маркучи . Те са също добро решение .
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
samo_pechka написа:Втора ръка ОЕ - 5 кинта със скобите ( аз толкоз ги плащам ) Нови от 12 лв нагоре. ОЕ ако е - нямам представа. Има и силиконови маркучи . Те са също добро решение .
Дали може да ми кажеш ОЕ от какво е съкратено. А за цените мерси добре е аз мислех че е доста повече.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Оригинални имах в предвид
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
samo_pechka написа:Оригинални имах в предвид
Да ясно ще потърся имам познати в търговията с части. Ако намеря нещо хубаво удачно ще кажа и на вас ако съм от полза.
Re: Пасат Б5 АФН-110к.с въпрос за съскане при обороти от 1800-2600
Всичко е наред по колата, намерих маркуча от магазина на мой приятел за 8 лева.
Вчера я напъвах хубаво да видя дали няма да изпусне. И при 160 някъде ми се откачи кората под двигателя, явно "майсторите" когато са я гледали добре са я закачи ли. Сега нов проблем трябва да търся с какво и как да я закача иначе всички дупки са здрави. Но не знам с какви болтове трябва да я хвана.
Вчера я напъвах хубаво да видя дали няма да изпусне. И при 160 някъде ми се откачи кората под двигателя, явно "майсторите" когато са я гледали добре са я закачи ли. Сега нов проблем трябва да търся с какво и как да я закача иначе всички дупки са здрави. Но не знам с какви болтове трябва да я хвана.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 90 госта