Въпрос за Сеат Ибиза ТДИ 110 коня ASV мотор!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 15 май 2007 22:38


забравяш 4е е сеат и върви една година след фолксваген :wink:




deliveryman
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deliveryman » Чет 17 май 2007 8:12


niks76 написа:kolега само,при помпа дюза мотора 4ек енджина е вклю4ен в софтуера на колата като стандартно оборудване,а при по старите е само при по мощните двигатели :wink:


При всички сеати има,без значение от мотора....


deliveryman
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Сеат Ибиза ТДИ 110 коня ASV мотор!

Мнениеот deliveryman » Чет 17 май 2007 8:16


nasodotcom написа:Първия като дам контакт не светва лампата "engine check" за проверка...тя не светва ли заедно с тези за абс, тцс, масло, акумулатор и т.н. за проверка?или изобщо няма такава при този дизел? таблото е почти като на голф4 и ауди а3 самите инструменти.


Предполагам някъде в таблото ти е проблема.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 17 май 2007 8:28


добре де ,а защо не иска да светне при прекодиране на таблото?
аз съм си правил такива експерименти неедин път


deliveryman
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deliveryman » Чет 17 май 2007 8:56


Mи идея си нямам....Всички след 98(за по-старите незнам) си имат такава лампа за мотора,като дадеш на контакт и свети.
Да не са и сложили черен скоч отгоре? :lol:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 17 май 2007 11:48


кеке не...купих я от първия собственик...ще се разглобява явно...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 17 май 2007 15:21


да ти спестя малко работа,таблото е с диоди а не с лампи :wink:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 18 май 2007 14:55


те пак горят...ама не е много вероятно :roll: ...все пак ще го разглобя за спорта :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 18 май 2007 17:56


nasodotcom написа:те пак горят...ама не е много вероятно :roll: ...все пак ще го разглобя за спорта :lol: :lol: :lol:
даваи спортисте
топлата вода я открихме още един път :lol:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 18 май 2007 18:59


Хубаво е да се отвори, Никога не се знае какво ще откриеш ! Я малко черен сокч :roll: , я некоя жичка свърваща едно диодче с друго :)
:офф По този повод...на един Опел му бяха изстрили crash date от компа на airbag и му бяха набили резистори вътре в пиропатроните, а чаршафите умело згънати и замаскирани . Разбрахме едва когато останахме учудени след катастрофа защо не се отвориха а Лампата на SRS светна !
:smackbum



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта