Преди седмица в сервиз ми казаха, ме актуатора се движи свободно на ръка, НО при подаване на газ, съответно движението му е твърде бавно според тях. Не ми казаха дали актутора е за почсистяане или турбината. Реално работи, но е муден. Което със сигурност пак не е особено добре. Според тях и това е причината. Просто не успява да разтовари на време и от там спира за да не стане фал.
Ето и един лог, но не мога д сги чета :)
https://www.dropbox.com/s/y6ktcu7k3v1os ... x.CSV?dl=0



Passat B6 2006 2.0 TDI BKP - пренадува
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B6 2006 2.0 TDI BKP - пренадува
Ако можеш да стигнеш до оста му, само го пръсни с вд-40 може да стане работата. Аз успях така, но не пръснах с вд-40 и моя беше актуатор направо блокирал/заварен от ръжда/ но насосах тръбички от празни шишета от препарат за миене на стъкла и с фенер и огледалце из отзад тръбите успях да пръсна малко машинно масълце, ама заради блокирането на оста от ръжда не успя да тръгне, трябваше да го извадя и смажа с вд-40 и счукам с един гумен чук отгоре леко по оста за да тръгне.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B6 2006 2.0 TDI BKP - пренадува
За съжаление само толкова успях да снимам, бях оцапан целия и нямаше как да снимам повече!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта