1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
- nikolay_ss
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Пробвах с дърпане на 3та да я запаля, но не запали само вдигна около 1000 оборота и до там..
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Щом и така не пали, значи проблема не е като на колегата с пасата ( повдигачи ) , и трябва да се насочиш към релета, ГНП, и имобилайзер.
А необичайни шумове откъм двигателя чуват ли се, докато се мъчиш да запалиш?
А необичайни шумове откъм двигателя чуват ли се, докато се мъчиш да запалиш?
- nikolay_ss
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Проверявах клапана на гнп-то цъка си както трябва и го замервах всичко изглежда наред, гориво до дюзите има. Имобилайзер не е със сигурност. Шумове няма, върти си нормално.
Ще пробвам след малко с на един приятел датчик колянов вал да видим дали ще има някакъв ефект...
Ще пробвам след малко с на един приятел датчик колянов вал да видим дали ще има някакъв ефект...
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Огледай двете букси на датчиците на колянов и разпределителен вал, да не би да има някакво прекъсване там, макар че казваш, че няма записани грешки, а оттам набива грешка engine speed....нещо си.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7897
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Провери в ГНПто клапана за поддържане на вътрешното налягане. Да не се е разглобил.
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Колега съжалявам,че не успях да помогна почти бях сигурен че имаш същия проблем като мен но уви.Стискам палци да си оправиш колата и да разкажеш този казус който в утрешния ден ще помогне на други хора.Между другото като вдигна 1000 оборота колата не искаше ли да ги задържи или угасна при изключване от скорост все едно,че няма гориво.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Пробвахте ли да разхлабите горния капак на ГНП-то и да я чукнете в посока обратна на ангренажа?
- nikolay_ss
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Буксите са добре.
Каква е тази клапа за поддържане на вътрешно налягане?
Като вдигна 1000 не ги задържа и отзад не изпуши абсолютно нищо.
Владо, това с какво ще помогне? Горивото и по компютър и като развия дюзите изглежда предостатъчно.
Каква е тази клапа за поддържане на вътрешно налягане?
Като вдигна 1000 не ги задържа и отзад не изпуши абсолютно нищо.
Владо, това с какво ще помогне? Горивото и по компютър и като развия дюзите изглежда предостатъчно.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7897
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали

Това е клапанчето. Не влияе на настройки и центровки да го извадиш и провериш.
Последна промяна от goppa на Нед 23 апр 2017 16:55, променено общо 1 път.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Просто да раздвижиш ония плунжер за количеството гориво.Може да е запецнал и да не регулира правилно горивото.Това ми беше идеята
- nikolay_ss
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
goppa, ако това клапанче отговаря за постоянното впръскване на горивото към дюзите си работи, защото пробвах на 4 отвити гайки на дюзите отвсякъде хвърляше за около 5 секунди, толкова време се опитвахме да запалим двигателя.
Владо, пробвах но никакъв резултат най-много да съм си разместил милиграмите, но не пропушва отзад нищо при опит да запали.
Другото което пак пробвахме е да я дърпаме малко по-дълго този път светна и лампата за налягане на маслото(oil pressure), но отново никакви признаци да запали само вдига обороти и не проработва двигателя въобще отзад нищо не пуши.
Също така пробвах на откачена букса за датчика на коляновия вал да я запаля и после проверих на ваг-ком не изписа никаква грешка. На един приятел с а3-ка 2002 ALH пак и на него пробвахме да откачим буксата и там не изписа грешка, че е изваден датчика.
Нищо не ми идва на ум, дали е възможно дюзите едновременно да са дали и 4-те фира, мисля си да ги извадя и да ги занеса на стенд да ги видят на какви налягания впръскват, макар че преди да стане случката до последно колата си вървеше както трябва и шанса да има проблем с тях клони към 0.
Утре ще пробвам с друг датчик колянов вал и се моля да запали..
Aко имате някаква идея споделяйте, също така благодаря още веднъж, че ми помагате.
Владо, пробвах но никакъв резултат най-много да съм си разместил милиграмите, но не пропушва отзад нищо при опит да запали.
Другото което пак пробвахме е да я дърпаме малко по-дълго този път светна и лампата за налягане на маслото(oil pressure), но отново никакви признаци да запали само вдига обороти и не проработва двигателя въобще отзад нищо не пуши.
Също така пробвах на откачена букса за датчика на коляновия вал да я запаля и после проверих на ваг-ком не изписа никаква грешка. На един приятел с а3-ка 2002 ALH пак и на него пробвахме да откачим буксата и там не изписа грешка, че е изваден датчика.
Нищо не ми идва на ум, дали е възможно дюзите едновременно да са дали и 4-те фира, мисля си да ги извадя и да ги занеса на стенд да ги видят на какви налягания впръскват, макар че преди да стане случката до последно колата си вървеше както трябва и шанса да има проблем с тях клони към 0.
Утре ще пробвам с друг датчик колянов вал и се моля да запали..
Aко имате някаква идея споделяйте, също така благодаря още веднъж, че ми помагате.

- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Ами то не остана друго освен датчика на коляновия вал
Ако е от електрониката или механиката на помпата,щеше да я усетиш преди това.Стискаме палци да запали като смените датчика 


- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Аз не съм спец,ама щом хвърля нафта,а не ще да запали -все си мисля за газоразпределителната система.Според мен измерете компресията.
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Воден дух не мисля че е от слаба компресия карах преди година гол 2 1.6 ГТД толкова се беше издухал мотора,че гореше 6 литра масло на 1000 км (е вярно наливах м10 д и какво ли още не,че много пари ми вървяха за масло) но да не иска да запали не е било никога а компресията беше слаба на баирите умираше.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7897
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Щом не пропушва значи не пръска гориво в цилиндрите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Deivid9999 и 53 госта