


1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
А какво означава когато е с + и когато е с -?
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
streetracer1 написа:Колега hvp800 какво имаш в предвид с това, че ще дава същите показания? Новата (стара) дюза я гледах в супер дизел и е отлична. Искам да я сменя просто защото имам отлична дюза в багажника си, а показанията ме дразнят.
Ами ти реално нямаш проблем с дюза, мотора работи добре, колата си върви, а разхода на място е както трябва. Всичко в работата на мотора се отразява и на дюзите ( генератор, ролки, компресор и т.н. ) , затова и няма да се учудя , ако нещата не се променят много, и след слагането на другата дюза. Ако ти се занимава, пробвай да регулираш отново дюзите, може и да се променят показанията.
Щом имаш дюза и те дразни толкова вцдс-а, смени я, но те подготвям предварително, за да не останеш разочарован

ПП- надявам се това за багажника да е само метафора, защото тези елементи никак не обичат да стоят на такива места
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
Ще видим какво ще стане. Дразни ме това показание. И веднага след първия старт за деня като ги погледна пак първата е с -0.89, което ме води на мисълта, че си е пътник.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
streetracer1 написа:А какво означава когато е с + и когато е с -?
Когато корекцията е с (-) означава че се намалява интервала от време през който се подава сигнал към дюзата за да впръска съответното необходимо количество гориво. Когато е в (+) означава че времето съответно се удължава. Удължаването на времето е признак че дюзата е с бавен отговор на сигнала или че отвора е с намалена пропускливост, затова се удължава интервала от време на сигнала към дюзата...
Така че ако се сменя една дюза, то според мен трябва да е тази която е с най-голяма (+) стойност. Другата която е с най-голям (-) я компенсира.
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
Колегата krraynov е обяснил подробно за означението "+", "-" на корекциите , на ПД елементите.
Когато обаче показанията са като твойте ( една е в "-", а сбора от другите три е равен на първата , но в "+" ) , тогава едва ли може да се говори за проблемна дюза.
Все пак , като смениш дюзата ще споделиш има ли промяна , и каква е тя. Щом вече си го решил, едва ли някой ще те убеди в противното
Когато обаче показанията са като твойте ( една е в "-", а сбора от другите три е равен на първата , но в "+" ) , тогава едва ли може да се говори за проблемна дюза.
Все пак , като смениш дюзата ще споделиш има ли промяна , и каква е тя. Щом вече си го решил, едва ли някой ще те убеди в противното

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
Добре, тогава къде да търся причината за тази стойност? Изключвам реглажа, той със сигурност е наред.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
Я дай и показанията на дюзите на 23 канал
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
На студено или на топло? Какво търсим там?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
Работна температура, време на реакция на дюзите в ms, понеже е леко апокрифен канал, не мога да дам 100% гаранция, но границите са +/- 100. При отрицателни стойности, често се набеждава тандем помпата, при голями положителни дюзите.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: 1.9 TDI AVF - Коя е проблемната дюза?
Утре ще ги погледна и ще снимам ако трябва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта