Маркуче за уестгейт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 02 сеп 2008 1:31


BeckoTDI написа:...понe врeмeнно да го хвана с нова скобичка от здравата му част направо, .


супер решение за временно оправяне. Закрепи го и пътувай където ще патуваш и след това го оправи.

За съжаление няма ЛЕК сервизен режим. Или е сервизен или НЕ Е. Значи при ТДИ като си в сервизен режиш колата на 5тапредавка поовече от 3000 оборота не вдига, няма никакава тяга и повече от 120 не вдига. Ако колата все пак е мудна е добре след като оправиш вакуумната система д аминеш някъде на диагностика да проверят как е ситуацията.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 02 сеп 2008 13:24


Ще помоля колегите brezel и kombito_tdi да решат спора си на ЛС. Благодаря.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 02 сеп 2008 23:13


добре де добри глеи кви глупости се написьха за отрицателно време
хора без елементарно познание немогат да различат вакум от налчгане и какво и по какьв начин води до авариен режим
нямам коментар
предното мнение го изтри и тва като го прочетеш мго изтрии
не ма е яд за друго ма ми пада броиката
:cry: :climb


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 02 сеп 2008 23:31


Ванка аи стига с детските истории мама му стара;отскоро имам нет и се на4етох на простотии-интелигентен 4овек си а какво правиш.......


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 03 сеп 2008 2:03


абе ти нема да се спреш бе смешник. Имаш ли идея въобще как са свързани вакуума на клапанчето със налягането на турбината и кога от какво и при какви стойности влиза в сервизен режим ? Ако си имаше и понятие нямаше да правиш "високо технологични дупчици" както ги наричаш ти по вакума.

Стига писал простотй из темите.

Просто ако от някоя тема не успееш да изкараш пари (като счупиш нечия кола и след това оправяйки я пак я счупиш) веднага почваш с простотията. Ако имаш нещо смислено да каеш пиши по темата ако ли не си мириши розите в карлово щото дори и модератор да ти изтрие вулгаризма ,ти пак си караш по инерция.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Сря 03 сеп 2008 2:14


Извинявам сe за моята нeкомпeтeнтност малко съм ви подвeл в описаниeто и със снимката. Става въпрос за маркучeто на EGR, коeто e скъсано. Искам да благодаря на колeгата Brezel, чe благоволи да ми обясни нeщата за да ми сe изясни проблeма и да го прeмахна :да:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 03 сеп 2008 6:57


niks76 написа:Ванка аи стига с детските истории мама му стара;отскоро имам нет и се на4етох на простотии-интелигентен 4овек си а какво правиш.......

много дьржа на твоето мнение и вьпроса е приключен
истината се ражда в спора
и му обясни какво е налягане и кво вакум , как се управляват турбините и кога се стига до авариен режим и колко степени има
и да незабравяме за егр щот и на картинка не го познава
извинявам се че казах очевадните истини :bowdown :bowdown :bowdown : само VW



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта