


Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
В първото мнение има линк. Ето го https://photos.app.goo.gl/pujCf29XeFoPBnrZ9
Re: Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
Има подобрение или просто мерите при загрял двигател, както трябва. Но първи цилиндър се откроява от останалите. Четвърти компенсира. Каква е добавката, която ползвате?
- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
hooligan_sk написа:zoovanka написа:При мен се нормализираха с добавката на vw.
Коя добавка имаш предвид точно, дай повече инфо моля.
И аз се интересувам какво се случва по този въпрос. Същите симптоми ги имам, макарче дюзите са по-добре от тези, само трета стои на + 0.6, останалите са межди -0.2 и 0.
Оригинална VAG добавка за гориво за дизелови системи с помпа-дюза G001790M3 150ml
Макар и да съм 1,6 CR,от vw-Бургас ми казаха да слагам смело,пак по техен съвет в момента използвам втори резервоар от въпросната им добавка/33,60лв. в магазинът им/.Условието е да караш по възможност с над 2 хил.оборота поне 150-200 км.Ефекта е налице,стойностите на дюзите се подобриха чувствително около 0,1-0,3 при стойности преди над и под 1,на първи и четвърти цилиндър.Двигателя пали по лесно,работи равномерно и не чувам характерното 'почукване на аванса'.Бях доста предубеден,понеже знаех че нямат добавка дизел за комън рейл.Друг е и въпросът колко дълговремен ефект ще има?
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
Аз днес говорих със сервиза да споделя подобренията и от там ми казаха, че това е временно явление. Да, границите да от -2 до 2, но много преди тяхното достигане се случват оплакванията, които аз имам. Тези граници били ок за 1.9 и 2.0, но при 1.6 били доста по ниски, въпреки спецификацията на VW group.
Та ме убедиха, че в някакъв момент ще дойде време за дюзи предвид, че много хора са изревали на тези 120-140к км. Просто е слабо място и добавката удължава леко времето за ремонт. Никого не облъчване с това мнение! Знам, че всеки сервиз би казал подобно нещо с цел да ти вземе парите.
Та ме убедиха, че в някакъв момент ще дойде време за дюзи предвид, че много хора са изревали на тези 120-140к км. Просто е слабо място и добавката удължава леко времето за ремонт. Никого не облъчване с това мнение! Знам, че всеки сервиз би казал подобно нещо с цел да ти вземе парите.
- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
За сравнение моите дюзи са на 271 хил.км в момента,като на 28 хил.км гаранционо е сменена една дюза.
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
А какви са били корекциите преди добавката ?
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Octavia 2 1.6 CR CAYC проблем с дюзи
Сменихме дюзите, колата стана нормално тиха, върви приятно, на празен ход 0,2-0,3 л/ч разход. Тепърва ще я гледна как харчи при каране, но към момента според мен доста ще се подобри разхода. Преди харчеше малко повече от 1.9 TDI 105hp при същото каране.
Доволен съм за сега. Единствено, че адаптацията за корекциите на празен ход мене станала въпреки съвети от колеги на сервиза. Всеки е казвал, че трябва да стане. Пробвали са 3 пъти и за общо 2 часа не е завършил процеса... Ще я пробваме пак след няколко стотин километра.

Доволен съм за сега. Единствено, че адаптацията за корекциите на празен ход мене станала въпреки съвети от колеги на сервиза. Всеки е казвал, че трябва да стане. Пробвали са 3 пъти и за общо 2 часа не е завършил процеса... Ще я пробваме пак след няколко стотин километра.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта